اختلال اینترنت

اختلال اینترنت باید ظرف 24 ساعت آینده برطرف شود

آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، به اپراتورها و شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنت در ایران دستور داد ظرف 24 ساعت آینده نسبت به رفع اختلال اینترنت اقدام کنند.

در روزهای گذشته اختلال اینترنت باعث اعتراض گسترده کاربران شد. حسین فلاح جوشقانی، معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد که این اختلال به دلیل فیلترینگ تلگرام رخ داده است و قبل از فیلترینگ نیز چنین مشکلی را پیش‌بینی کرده بودیم و مسئولان با آگاهی از احتمال بروز اختلال در اینترنت تصمیم‌گیری کردند.

حالا وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص اختلال اینترنت و اعتراض کاربران اعلام کرده که با توجه به دریافت گزارش‌هایی از اختلال در اینترنت، عصر روز سه شنبه جلسه‌ای با حضور محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات، مدیران شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی و اپراتورهای تلفن همراه برگزار شد.

ارائه راهکارهای فنی برای رفع اختلال اینترنت

در این جلسه، گزارشی از دلایل بروز برخی مشکلات در اینترنت کشور مطرح و پس از بحث و بررسی درباره این موضوع و ارائه راهکارهای فنی، مقرر شد تمام شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنت و اپراتورها حداکثر ظرف 24 ساعت آینده بر اساس راهکارهای مطرح شده نسبت به رفع اختلال اینترنت اقدام کنند. همچنین تمام گزارش‌های مردمی در این خصوص باید بررسی و در اسرع وقت مشکلات مطرح شده رفع شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. از اینی که هست بدرتیش میکنیم ببیینم چی میخاید بکنید

  2. ی دیوونه ی سنگ میندازه تو چاه که صدتا عاقل هم نمیتونن درش بیارن

  3. اختلالات اینترنت باید ظرف 0 ساعت دیگه برطرف بشه نه ساعت24
    عجب چیزهایی میگن..