اپلیکیشن جام جهانی 2018

بهترین اپلیکیشن های اندرویدی برای پیگیری جام جهانی 2018 روسیه

با آغاز جام جهانی 2018 روسیه، اپلیکیشن هایی را معرفی می‌کنیم که با جزئیات فراوان به ارائه اطلاعات در مورد وضعیت گروه‌ها، برنامه زمانی، نتایج بازی‌ها، تحلیل و حواشی این مسابقات پرداخته‌اند.

بزرگترین رویداد فوتبالی دنیا بار دیگر آغاز شده است و 32 تیم ملی از پنج کنفدراسیون مختلف، برای کسب افتخار در جام جهانی 2018 در حال رقابت با یکدیگر هستند. با توجه به تعدد مسابقاتی که هر روزه برگزار می‌شوند، ممکن است علاقه‌مندان موفق به تماشای همه آن‌ها نشوند؛ اما خوشبختانه اپلیکیشن های بسیاری وجود دارند که با جزئیات دقیق، جام جهانی 2018 روسیه را پوشش می‌دهند.

اپلیکیشن رسمی جام جهانی 2018 روسیه

اپلیکیشن جام جهانی 2018

دانلود از گوگل پلی استور

این اپلیکیشن رایگان، تمامی 64 مسابقه جام جهانی 2018 را به صورت زنده پوشش می‌دهد و اطلاعات ارائه شده از این طریق، با عکس‌ها و ویدیوهای موجود روی سایت فیفا تکمیل می‌شود؛ ضمن اینکه هایلایت ویدیویی و آنالیز بازی‌ها را نیز پس از اتمام هر مسابقه به دید کاربران می‌رساند. همچنین در این اپ برای همه بازیکنان و مربیان حاضر در جام، یک پروفایل ساخته شده است و از طریق بخش رای‌گیری می‌توان در انتخاب بهترین بازیکن میدان نیز، مشارکت کرد.

اپلیکیشن ESPN

اپلیکیشن جام جهانی 2018

دانلود از گوگل پلی استور

این اپلیکیشن در بین بسیاری از ورزش دوستان، حسابی شناخته شده است. علاوه بر اخبار روزمره و پوشش مسابقات ورزشی، بخش اختصاصی جام جهانی 2018 روسیه نیز به ESPN اضافه شده است که جداول هشتگانه، برنامه بازی‌های پیش رو، آمار و ارقام و جزئیات مقتضی دیگر را به کاربران ارائه می‌دهد. البته استفاده از این اپلیکیشن مستلزم پرداخت اشتراک ماهیانه به مبلغ 50 دلار است.

اپلیکیشن FotMob

اپلیکیشن جام جهانی 2018

دانلود از گوگل پلی استور

اپلیکیشن FotMob در بین اهالی فوتبال یکی از محبوب‌ترین‌ها به شمار می‌رود و نسخه ویژه جام جهانی آن (با قیمت 3.5 دلار)، دارای رابط کاربری خوشایندی است که پوشش زنده بازی‌ها، اطلاعات آماری و هر آنچه که کاربران نیاز دارند را ارائه می‌دهد. آپدیت جام جهانی FotMob امکانات جدیدی را به آن اضافه کرده است که می‌توان به بخش پیش‌بینی مسابقات و انتخاب تیم‌های مورد علاقه برای دریافت نوتیفیکیشن اشاره کرد.

اپلیکیشن Google News

اپلیکیشن جام جهانی 2018

دانلود از گوگل پلی استور

با اضافه شدن بخش World Cup Tracker، گوگل نیوز هم وارد این ضیافت فوتبالی شده است. در این قسمت، برنامه‌ی مسابقات پیش رو و نتایج زنده به همراه اطلاعات تکمیلی با فرمتی چشم‌نواز به نمایش در می‌آیند. همچنین کاربران برای مشاهده هایلایت ویدیویی بازی‌ها نیز به یوتیوب ارجاع داده می‌شوند. البته ظاهرا تنها کاربران ساکن در ایالات متحده، انگلستان، فرانسه، آلمان، برزیل، مکزیک، آرژانتین، پرو و کلمبیا به بخش موقت World Cup Tracker دسترسی دارند.

اپلیکیشن Fox Sports

اپلیکیشن جام جهانی 2018

دانلود از گوگل پلی استور

فاکس اسپرتس حق پخش مسابقات جام جهانی 2018 روسیه را در اختیار دارد و علاوه بر اینکه تمامی دیدارها را به صورت زنده استریم می‌کند، گزارش تصویری از حواشی بازی‌ها و اطلاعات آماری را هم در قالب بخش Match Center ارائه می‌دهد. همچنین در قسمت Highlight Machine امکان خلق هایلایت شخصی سازی شده از بازی‌ها و به اشتراک گذاری آن‌ها در شبکه های اجتماعی نیز وجود دارد. کاربران Live TV فاکس، با پرداخت حق عضویت می‌توانند از طریق فناوری واقعیت مجازی و اپلیکیشن Fox Sports VR، بازی‌ها را با نمای 360 درجه تماشا و حس بودن در استادیوم را تجربه کنند.

اپلیکیشن Onefootball

اپلیکیشن جام جهانی 2018

دانلود از گوگل پلی استور

نسخه ویژه این اپلیکیشن رایگان برای جام جهانی (Onefootball World Cup News) همان‌طور که از نامش پیداست اطلاعات جامعی شامل آمار و ارقام، نتایج و اخبار فوری را از مرحله گروهی تا دیدار نهایی به کاربران ارائه می‌دهد. همچنین آپشنی برای انتخاب تیم ملی مورد علاقه وجود دارد تا کاربران اطلاعات مربوط به آن تیم و رقبای هم‌گروه را به طور خاص دریافت کنند.

اپلیکیشن theScore

اپلیکیشن جام جهانی 2018

دانلود از گوگل پلی استور

این اپلیکیشن رایگان نیز آپدیت ویژه‌ای را برای جام جهانی 2018 دریافت کرده است که نمایش نتایج زنده، برنامه مسابقات، جایگاه تیم‌ها در گروه‌های هشتگانه و اطلاعات جانبی تورنمنت را شامل می‌شود. همچنین در زبانه Discover امکان رصد کردن اخبار مهم، و در زبانه Favorites امکان نشان کردن تیم‌ها یا بازیکنان مورد علاقه برای پیگیری اتفاقات مربوط به آن‌ها از جمله به ثمر رساندن گل یا تعویض شدن در بازی وجود دارد.

اپلیکیشن SofaScore

اپلیکیشن جام جهانی 2018

دانلود از گوگل پلی استور

این اپلیکیشن هم آوازه بلندی نزد فوتبال دوستان دارد و بی شک به جام جهانی 2018 روسیه نیز پرداخته است. رابط کاربری ساده و تر و تمیز آن، علاوه بر اطلاعات مرسومی که اپلیکیشن های مشابه نیز ارائه می‌دهند، دارای قابلیتی برای تمرکز عمیق روی عملکرد هر بازیکن است. در این بخش، تعداد گل و پاس گل، تعداد پاس‌های سالم و نقشه حرارتی جابه‌جایی بازیکن در زمین به نمایش در می‌آید. «سوفا اسکور» برای Wear OS نیز بهینه‌سازی شده، بنابراین روی ساعت های هوشمند هم قابل نصب است. این اپلیکیشن را به صورت رایگان می‌توان مورد استفاده قرار داد؛ اما دسترسی به تمامی امکانات آن هزینه 3 دلاری در پی دارد.

اپلیکیشن YouTube

اپلیکیشن جام جهانی 2018

دانلود از گوگل پلی استور

پرطرفدارترین سرویس اشتراک گذاری ویدیو در دنیا، نیاز چندانی به معرفی ندارد. بسیاری از تیم‌های حاضر در جام جهانی 2018 روسیه، کانال یوتیوبی رسمی خود را دارند که تماشای ویدیوهای به اشتراک گذاشته شده در این کانال‌ها خالی از لطف نیست. همچنین هایلایت بازی‌ها و لحظات به یاد ماندنی دوره‌های پیشین جام جهانی نیز از طریق یوتیوب قابل مشاهده است. البته کاربران YouTube TV با پرداخت حق عضویت ماهیانه، قادر به تماشای پخش زنده‌ی مسابقات نیز هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. جام جهانی فقط توی مانیتور بزرگ کیف میده
    با گوشی هی معلوم نی بابا
    حالا مگ تلویزیونا اندرویدی باشه که بشه از اپلیکیشن ها استفاده کرد

  2. کاش یه تکنولوژی جدیدی بیاد که بشه تو خونه مسابقات رو ببینی ولی حس کنی توی استادیومی
    یجورایی مث واقعیت مجازی

  3. مسابقات جام جهانی فقط وقتی جذابه که تیم کشورمون تو جدول باشه
    وگرنه مفت نمی ارزه

  4. این یکی رو فقط با تلویزیون تماشا میکنمو ولا غیر

  5. خدایا واسه همه چی اپی کیشن درست کردن

  6. انقد ماشالا کانالای تلگرام گزارش لحظه به لحظه میدن که دیگ نیازی به اپلیکیشن نیس
    لامصب انگار تو استادیومی انقد دقیق پست میکنن