نسخه جدید مایکروسافت بینگ با قابلیت جستجوی تصویری

نسخه جدید مایکروسافت بینگ با قابلیت جستجوی تصویری به روز شد

نسخه جدید مایکروسافت بینگ (Microsoft Bing) منتشر شد. این اپلیکیشن در نسخه تازه خود از قابلیت جستجوی تصویری یا همان Visual Search برخوردار است تا بتوانید با تهیه عکس از هر شئ، اطلاعات بیشتری از آن را به دست آورید.

ماه گذشته مایکروسافت تایید کرده بود که لانچر اندرویدی این شرکت به قابلیت جستجوی تصویری (Visual Search) تجهیز خواهد شد، اما مشخص نکرده بود چه زمانی این تغییرات را اعمال خواهد کرد. روز گذشته نسخه جدید مایکروسافت بینگ منتشر شد که همانند مایکروسافت لانچر و مرورگر اج، به این قابلیت جذاب برای جستجو تجهیز شده است. البته Visual Search در حال حاضر تنها در ایالات متحده قابل استفاده است، اما اگر در دیگر نقاط کره خاکی زندگی می‌کنید طی هفته‌های آینده می‌توانید از آن بهره‌مند شوید.

Visual Search در نسخه جدید مایکروسافت بینگ

اگر از چگونگی استفاده از این قابلیت کنجکاو هستید ما در ادامه کمی آن را شرح خواهیم داد. اول از همه جستجوی تصویری در نسخه جدید مایکروسافت بینگ از دوربین گوشی شما استفاده کرده و اجازه می‌دهد با شناسایی اشیاء در تصویر، جزئیات مختلفی را در ارتباط با آن‌ها در فضای اینترنت به دست آورید. هنگامی که بینگ بتواند یک شئ را شناسایی کند، شما لینک‌هایی را دریافت می‌کنید که با کلیک بر روی هر کدام از آن‌ها به سایت‌های مختلفی رفته و جزئیات بیشتری در مورد آن شئ را به دست می‌آورید. Visual Search مخصوصا زمانی بسیار سودمند است که شما بخواهید به دنبال پوشاک یا لوازم خانگی مشابه محصولات موجود در یک فروشگاه بگردید.

نسخه جدید مایکروسافت بینگ با قابلیت جستجوی تصویری

به طور مثال اگر یک جفت کفش را مشاهده کرده‌اید اما هیچ اطلاعاتی از نام برند یا فروشگاه‌های قابل عرضه آن ندارید، کافیست تصویری از آن را در باکس جستجوی نسخه جدید مایکروسافت بینگ آپلود کنید تا این اپلیکیشن جزئیات بیشتری از آن را به شما ارائه دهد. این قابلیت به طور کلی جستجو را برای کاربران بینگ آسان‌تر می‌کند تا با تهیه یک عکس ساده از اشیاء محیط پیرامونشان بتوانند به دنبال اطلاعات بیشتری در مورد آن‌ها بگردند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*