دوربین هواوی میت 20

دوربین هواوی میت 20 و میت 20 پرو، عکاسی در شب را به سطحی جدید می‌برد

دوربین هواوی میت 20 و میت 20 پرو (Huawei Mate 20 & Mate 20 Pro) توانایی گوشی ها در عکاسی شب را به سطحی جدید خواهد برد. ظاهرا کاربران باید منتظر تکنولوژی جدید “FusionMind” باشند.

زمانی که صحبت از عکاسی با موبایل در میان باشد، قطعا هواوی پی 20 پرو یکی از بهترین‌ها در میان تلفن های هوشمند است؛ خصوصا زمانی که بخواهید تصاویر را در محیط‌های کم‌نور ثبت کنید. با عرضه نسل جدید گوشی های سری میت 20، این موضوع به سطحی جدید منتقل شده و چینی‌ها قصد دارند نسل جدید فناوری خود را برای عکاسی شب معرفی کنند.

همان‌طور که بسیاری از شما می‌دانید، دوربین سه گانه P20 Pro میزبان سنسور اصلی 40 مگاپیکسلی است. اوایل سال جاری و زمانی که پرچمدار هواوی عرضه شد، سازندگان از Fusion Light نیز برای دوربین استفاده کرده بودند. این فناوری به کاربران اجازه می‌داد تا دوربین با ترکیب 4 پیکسل با یکدیگر، تصویری 10 مگاپیکسلی را ذخیره کند. در واقع، همین ترفند نرم افزاری است که به پی 20 پرو اجازه می‌دهد در سناریوهای عکاسی شب، عملکرد بهتری در مقایسه با سایر محصولات داشته باشد. حال کمتر از یک ماه به معرفی گوشی های سری میت 20 باقی مانده است و انتظار می‌رود سازندگان، نسخه بهبودیافته این قابلیت را با نام “FusionMind”، برای دوربین هواوی میت 20 و میت 20 پرو معرفی کنند.

کانسپت کلی این فناوری با نسخه اصلی یکسان بوده و باز هم چندین پیکسل با یکدیگر ترکیب خواهند شد. هرچند، این‌بار قرار است از هوش مصنوعی هواوی نیز استفاده شود. در پی 20 پرو، کاربران باید از بین گزینه‌های ذخیره عکس با رزولوشن کامل یا 10 مگاپیکسلی، یکی را انتخاب می‌کردند. به کمک هوش مصنوعی، این پروسه به صورت خودکار انجام شده و مطابق با سناریو، خود دستگاه نسبت به نحوه ذخیره‌سازی عکس تصمیم می‌گیرد.

در هر صورت، انتظار می‌رود هواوی میت 20 پرو، بهترین یا یکی از بهترین محصولات برای عکاسی با گوشی های موبایل باشد. هرچند، گوشی هایی همچون LG V40 ThinQ و Google Pixel 3 XL که هنوز معرفی نشده‌اند، از رقیبان سرسخت هواوی خواهند بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. عکاسی در شب و من دوست دارم خوشحالم که یه گوشی ساختن که عکاسی در شب داره

  2. قیمتش چنده؟ گوشیها که خیلی گران شدند. دلار هم که یکم آمد پایین اما قیمت گوشیها اصلا پایین نیامد

  3. دلیلش اینه که سایز پیکسلاش بزرگ کرده و دریچه دیافراگمشم باز تر کرده

  4. اره اکثر گوشی ها در شب وقتی باهاشون عکاسی میکنی خیلی نویز پیدا میکنن مثل گوشی های سونی ولی پی20 پرو برترین گوشی عکاسی توی شب بود و این گوشی نسل جدید همون گوشیه

  5. من دیگه حرفی ندارم
    لایکا و هواوی❤❤❤❤❤❤❤

  6. یه از دقدقه های بزرگ من عکس گرفتن موقع شبه که خوب بیفته