آنر مجیک 2

تصاویر مطبوعاتی آنر مجیک 2 ، رنگ‌بندی چشم‌نواز گوشی را آشکار کردند

با وجود اینکه هنوز اندکی تا معرفی رسمی پرچمدار جدید برند آنر فاصله داریم، اما کمتر چیزی از این گوشی هوشمند ناشناخته باقی مانده است. به تازگی تصاویر مطبوعاتی آنر مجیک 2 (Honor Magic 2)، رنگ‌های زیبای آن را نیز نمایش داده‌اند.

علاوه بر سه رنگ گرادیانی نقره‌ای، آبی و قرمز؛ مکانیسم کشویی دستگاه را هم در تصاویر مطبوعاتی آنر مجیک 2 می‌توان دید. همچنین وجود دوربین سه‌گانه در پنل پشتی گوشی نیز مشهود است. احتمال می‌رود این مجموعه، متشکل از یک دوربین 24 مگاپیکسلی سیاه و سفید، یک دوربین 16 مگاپیکسلی عادی و یک دوربین 16 مگاپیکسلی تله‌فوتو باشد.

در جلوی دستگاه نیز سیستم سه‌گانه دیگری به چشم می‌خورد که گفته شده است شامل دوربین‌های 2+2+16 مگاپیکسلی خواهد بود. این را می‌توان به یک دوربین 16 مگاپیکسلی عادی، یک دوربین 2 مگاپیکسلی برای سنجش عمقی و یک دوربین اینفرارد برای عملکرد فیس آنلاک تعبیر کرد.

از سایر مشخصات فنی منتسب به آنر مجیک 2 باید به تراشه 7 نانومتری کایرین 980 هواوی، باتری 3400 میلی‌آمپر ساعتی و صفحه نمایش آمولد 6.39 اینچی با وضوح 2430 در 1080 پیکسل اشاره کنیم. خوشبختانه طراحی کشویی گوشی، آن را از وجود بریدگی ناچ برای تعبیه سنسورهای تشخیص چهره و دوربین سلفی بی‌نیاز کرده است.

مراسم رونمایی از این گوشی هوشمند، در تاریخ 31 اکتبر (نهم آبان ماه) برگزار خواهد شد.

تصاویر مطبوعاتی آنر مجیک 2