مدل 5G گلکسی اس 10

مدل 5G گلکسی اس 10 می‌تواند 12 گیگ رم و 1 ترابایت حافظه داخلی داشته باشد!

در گزارش تازه‌ای که به مشخصات خانواده گلکسی اس ۱۰ سامسونگ (Samsung Galaxy S10) پرداخته، یکی از این پرچمداران که احتمال می‌رود مدل 5G گلکسی اس 10 باشد، با فضای ذخیره‌سازی بسیار پرحجم و 12 گیگ رم توصیف شده است.

بر اساس اطلاعات واصله به شرکت GF Securities مستقر در هنگ کنگ، نه تنها بالارده‌ترین عضو این خانواده مجهز به بیشترین حافظه رم در بین گوشی‌های موبایل خواهد بود، بلکه حافظه داخلی آن نیز ظرفیت غیر قابل تصور 1 ترابایتی خواهد داشت. ظاهرا چنین توصیفاتی به مدل 5G گلکسی اس 10 اختصاص دارد.

مدل 5G گلکسی اس 10

البته در گزارش‌های پیشین، به وجود 512 گیگ فضای ذخیره‌سازی در این گوشی با شماره مدل SM-G75FC اشاره شده بود و هنوز مشخص نیست که کدامیک از این دو رقم واقعیت دارد. دیگر ویژگی منتسب به مدل 5G گلکسی اس 10 سامسونگ، وجود چهار دوربین در پنل پشتی و یک سنسور تشخیص چهره سه‌بعدی در کنار دوربین سلفی آن است. همچنین منابع غیر رسمی به جنس سرامیکی قاب پشتی دستگاه و رنگ‌بندی مشکی و سفید آن نیز اشاره کرده‌اند.

اما مدل استاندارد اس 10، باید برخوردار از نمایشگر 5.8 اینچی و یک ماژول دوربین دوگانه باشد. در سوی دیگر، از گلکسی اس 10 لایت به عنوان مدل پایین‌رده‌ی این خانواده یاد می‌شود و مدل پلاس نیز با نمایشگر 6.44 اینچی و دوربین سه‌گانه توصیف شده است. انتظار می‌رود تجهیز به تراشه اسنپدراگون 8150 و عرضه در رنگ‌های گرادیانی سفید، مشکی، زرد و سبز؛ ویژگی مشترک تمامی مدل‌های سامسونگ گلکسی اس 10 باشد.