دوربین گوشی لنوو زد ۵ اس

انتشار نمونه تصویر ثبت شده با دوربین گوشی لنوو زد ۵ اس

کمپانی لنوو به تازگی یک پوستر جدید و همین‌طور نمونه عکس گرفته شده با دوربین گوشی لنوو زد ۵ اس (Lenovo Z5s) را منتشر کرده است تا در آستانه رونمایی از این محصول، توجه علاقه‌مندان را به سوی آن جلب نماید.

پیش‌تر با رویت پوسترهای رسمی این اسمارت فون و تصاویر انتشار یافته در وب‌سایت TENAA (رگولاتوری چین)، از وجود دوربین سه‌گانه در پنل پشتی آن با خبر شده بودیم. این‌بار اما کمپانی سازنده با انتشار یک نمونه عکس، عملکرد دوربین گوشی لنوو زد ۵ اس را به رخ کشیده است.

این عکس که روی صفحه رسمی لنوو در شبکه اجتماعی ویبو به اشتراک گذاشته شده، یک تصویر کلوزآپ از سوژه است و بر اساس توضیحات مندرج، قدرت زوم یکی از سنسورهای دوربین سه‌گانه گوشی را نشان می‌دهد. می‌توان دید که بازسازی رنگ در این تصویر به خوبی انجام شده است و رنگ پوست سوژه، طبیعی به نظر می‌رسد.

دوربین گوشی لنوو زد ۵ اس

البته هنوز اطلاعات دقیقی از اجزای تشکیل دهنده دوربین گوشی لنوو زد ۵ اس در دست نیست؛ اما می‌توان با اطمینان گفت که یکی از سنسورهای این دوربین سه‌گانه، لنزی تله‌فوتو با توانایی زوم اپتیکال خواهد بود. گمان می‌رود که یک لنز واید و یک سنسور سنجش عمق نیز در کنار آن قرار داشته باشند.

علاوه بر تجهیز به دوربین سه‌گانه پشتی، لنوو زد 5 اس دارای یک صفحه نمایش 6.3 اینچی بدون حاشیه نیز خواهد بود که در بخش فوقانی آن، حفره‌ای برای تعبیه دوربین سلفی وجود دارد. با این اوصاف باید گفت که محصول جدید لنوو، شانه به شانه با سامسونگ گلکسی A8s و هواوی نوا 4 حرکت می‌کند؛ چرا که این گوشی های هوشمند نیز دارای نمایشگری مشابه و دوربین سه‌گانه در پنل پشتی هستند و در آستانه رونمایی هم قرار دارند.

دوربین گوشی لنوو زد ۵ اس

پوستر جدید لنوو زد ۵ اس

از سایر مشخصات آشکار شده‌ی لنوو Z5s که در تاریخ هجدهم دسامبر (27 آذر) به طور رسمی معرفی خواهد شد، می‌توان به ظرفیت 3120 میلی‌آمپر ساعتی باتری آن و پشتیبانی از شارژ سریع 18 وات اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. تصاویر خیاللی جذابی نبودن

  2. سه تا دوربین داره؟؟؟