گوشی ارزان جدید سونی را در این رندرها می‌توانید تماشا کنید

گوشی ارزان جدید سونی را در این رندرها می‌توانید تماشا کنید

در طول این چند روز باقی مانده به برگزاری کنگره جهانی موبایل در اسپانیا ما تمرکز ویژه‌ای بر روی پوشش گزارش های مربوط به دیوایس های سونی داشته‌ایم و حالا رندرهای جدیدی از گوشی ارزان قیمت جدید سونی یعنی اکسپریا ال ۳ (Sony Xperia L3) لو رفته است.

این رندرها گوشی اکسپریا L3 را دقیقا به همان شکلی نشان می‌دهد که در رندرهای اولیه از این گوشی اقتصادی در کنار اکسپریا XA3 و XA3 Ultra در ماه ژانویه دیده بودیم. این دیوایس قرار نیست از نمایشگر بدون حاشیه و بسیار کشیده پرچمداران سری ایکس زد ۴ و البته گوشی های اکسپریا ۱۰ برخوردار باشد و خبری از پنل CinemaWide بر روی آن نخواهد بود. علاوه بر این حاشیه‌های بیشتر در نمایشگر که البته برای گوشی میان رده طبیعی به نظر می‌رسد، خبرگزاری WinFuture گزارشی از مشخصات اکسپریا ال 3 را نیز منتشر کرده است که ابعاد ۵.۷ اینچی نمایشگر با نسبت تصویر ۱۸ به ۹ و البته رزولوشن اچ دی پلاس از جمله آنها هستند.

مشخصات فنی سونی اکسپریا ال 3 (Sony Xperia L3) 

همان‌طور که می‌بینید دوربین‌های دوگانه این گوشی به صورت عمودی و بر روی گوشه سمت چپ بالای پنل پشتی دیده می‌شود که یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی آنها را تشکیل خواهند داد. در همین حال گفته می‌شود که دوربین سلفی نیز رزولوشنی معادل ۸ مگاپیکسل دارد و یک باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در کنار ظرفیت داخلی ۳۲ گیگابایت و ۲ گیگابایت حافظه رم، دیگر مشخصات مهم گوشی ارزان ‌قیمت ۲۰۱۹ سونی محسوب می‌شوند. اطلاعاتی درباره پردازنده اصلی این دیوایس وجود ندارد، اما اکسپریا ال ۳ به صورت پیش‌فرض دارای اندروید ۸.۱ اوریو خواهد بود.

در این عکس‌های باکیفیت شما می توانید لوگوی ان اف سی را بر روی پنل پشتی مشاهده کنید و علاوه بر آن جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون بر روی لبه بالایی و پورت یو اس بی تایپ سی در لبه پایینی دیده می‌شود. تمام دکمه‌های فیزیکی گوشی بر روی لبه سمت راست فریم گوشی قرار گرفته و البته سنسور اثر انگشت مشابه بسیار دیگر از گوشی‌های قبلی سونی بر روی لبه دیوایس حضور خواهد داشت. خشاب سیم کارت و کارت حافظه جانبی میکرو اس دی نیز بر روی لبه سمت چپ قرار گرفته و با وجود این که در این رندرها اکسپریا ال 3 سونی به رنگ خاکستری دیده می‌شود، اما محصول نهایی قرار است در رنگ‌های مشکی و طلایی عرضه شود که احتمالا قیمتی معادل ۱۹۹ یورو در کشورهای اروپایی خواهد داشت.

نمایشگاه MWC 2019 تا کمتر از دو هفته دیگر در بارسلون اسپانیا برگزار می‌شود و ما جزئیات قطعی از گوشی اقتصادی جدید سونی را خواهیم شنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. فک نمیکردم اقندر خوش قیافه باشه

  2. سلام جناب محمدی.رام گوشیL3طبق منبع جدید 3Gهست 2Gنیست لطفا اصلاح کنید