تلفن همراه انعطاف پذیر ال جی

استراتژی جدید ال جی برای عرضه یک تلفن همراه انعطاف پذیر

ال جی استراتژی تازه‌ای را برای عرضه یک تلفن همراه انعطاف پذیر در پیش گرفته است. مدیرعامل جدید بخش موبایل ال جی توضیحاتی را در مورد زمان عرضه این گوشی منعطف ارائه کرده که در ادامه می‌خوانید.

ال جی الکترونیکس اخیرا اعلام کرده که استراتژی بازاریابی خود را برای آنکه بتواند نقش پررنگ‌تری در دنیای پس از 4G داشته باشد٬ تغییر داده است. این کمپانی کره‌ای ماه گذشته تایید کرد که گوشی پرچمدار ال جی جی 8 تینکیو را به همراه گوشی 5G ال جی وی 50 تینکیو با خود به MWC 2019 بارسلونا خواهد آورد. این تصمیم٬ آغازی بر تغییر استراتژی ال جی خواهد بود٬‌ چرا که آن‌ها گوشی پرچمدار سری G خود را در بهار معرفی می‌کردند و رونمایی از گوشی پرچمدار سری V آن‌ها در پاییز انجام می‌شد.

تلفن همراه انعطاف پذیر چه زمانی عرضه می‌شود؟

این تغییر استراتژی ال جی را قادر می‌سازد تا خیلی سریع به ناوگان عرضه کنندگان گوشی های 5G بپیوندد و بخشی از این ماجرا باشد. جدا از فناوری ٬5G استراتژی دیگر آن‌ها مرتبط با گوشی های منطعف است. گفته می‌شود سامسونگ فردا 1 اسفند قرار است از یک تلفن همراه انعطاف پذیر پرده برداری کند. متاسفانه ال جی نمی‌خواهد با عجله به این دنیا پای بگذارد. همانطور که مدیرعامل جدید بخش موبایل این کمپانی گفته است٬ عرضه‌ی چنین محصول حقیقی «خیلی زود» است.

Kwon Bong-seok با اشاره به این که ال جی در حال توسعه‌ی یک تلفن همراه انعطاف پذیر است و حتی همین الان نیز توانایی عرضه آن را دارد٬ عنوان کرده که آن‌ها قصد دارند عقب بنشینند و تا زمان بررسی میزان فروش دیوایس‌های منعطف رقبا٬ دست به تولید چنین محصولی نخواهند زد.

تلفن همراه انعطاف پذیر ال جی

تصمیم تولید نکردن یک تلفن همراه انعطاف پذیر شاید نامرتبت با سهم بسیار اندک دیوایس‌های منعطف در بازار نباشد. با این حال٬ این کمپانی به بررسی واکنش مشتریان به گوشی گلکسی اف سامسونگ یا دیگر محصولات انعطاف پذیر خواهد پرداخت تا اگر مثبت بود٬ اقدام به تولید نهایی گوشی خود کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. حداقل اینقدر دیر میده امید وارم در حد بقیعه باشه