معرفی پرچمدار ۲۰۱۶ هواوی به ماه آینده موکول شد

محصولات و دست‌ساخته‌های شرکت‌های چینی چندین سال است که در میان مردم ایران بی‌کیفیت تلقی می‌شوند اما هوآوی آمده تا قاعده بازی را عوض کند. هواوی پی ۹ ( Huawei P9 ) پرچمدار جدید چشم بادامی‌ها خواهد بود که طبق شنیده‌ها مراسم رونمایی از آن حدود یک‌ماه به تعویق افتاده است. با گجت نیوز همراه باشید.

برترین برند جهانی چینی اسمارت‌فون و دومین برند برتر در چین، پس از فروش بالای محصولات خود در سال ۲۰۱۵ عزم به ارتقای رتبه خود از مقام چهارم به مقام سوم میان برترین سازندگان تلفن‌همراه کرده است. بنابراین Huawei P9 نقشی کلیدی در میزان فروش امسال چینی‌ها بازی خواهد کرد.

مدتی پیش تیزر تبلیغاتی منتشر شده از سوی هوآوی خبر از معرفی این گوشی در تاریخ ۹ مارس (۱۹ اسفند) می‌داد. اما به‌نظر می‌رسد در روند ساخت و نهایی شدن اسمارت‌فون مشکلی به‌وجود آمده که نیاز به سپری کردن وقت بیشتری توسط مهندسین هوآوی ایجاد گشته است. طبق شنیده‌ها فرآیند پردازش تصاویر پس از ثبت آن‌ها به‌وسیله دوربین دوگانه دستگاه آنطور که باید مطلوب نیست و کیفیتی درخور یک پرچمدار ارائه نمی‌کند.

گفته می‌شود P9 نمایشگری ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p به‌همراه خود دارد که هنوز نوع آن مشخص نشده است. زیر این نمایشگر ۳ گیگابایت رم و پردازنده هشت هسته‌ای ۶۴بیتی Kirin 950 درکنار باتری حجیم ۳,۶۰۰ میلی‌آمپری قرار گرفته‌اند تا تجربه کاری عالی برای کاربر حاصل شود. همچنین دو مدل P9 Lite و P9 Max در کنار این گوشی معرفی خواهند شد. اختلاف P9 Max با P9 تنها به افزایش یک اینچی دستگاه محدود نبوده و واحد پردازشی Kirin 955، رم ۴ گیگابایتی و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی قدرتمندتر از P9 ظاهر خواهد شد. با باتری ۴,۰۰۰ میلی‌آمپری این دستگاه نیز احتمالا شاهد عمر بیشتری از دستگاه خواهیم بود، چرا که هرچه صفحه‌نمایش بزرگتر می‌شود مصرف انرژی نیز به همان نسبت افزایش می‌یابد. متاسفانه هنوز اطلاعاتی درباره P9 Lite موجود نیست.

روشن است تمامی مشخصات فنی بحث شده از گفته‌ها و شنیده‌ها سرچشمه گرفته و قطعیت ندارند. بایستی تا ماه آینده و مراسم پرده‌برداری رسمی از هوآوی پی۹ منتظر باشیم.

منبع : AndroidHeadlines

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*