ایسوس راگ مادرشیپ

بررسی ویدیویی ایسوس راگ مادرشیپ ، لپ تاپی که دنیای گیمینگ را متحول می‌کند

ایسوس راگ مادرشیپ (ASUS ROG Mothership) از جمله منحصربه‌فردترین لپ تاپ های نمایشگاه CES 2019 است که می‌تواند دنیای گیمینگ را متحول کند. در ادامه، نگاهی ویدیویی به این محصول جدید خواهیم داشت.

ایسوس همواره یکی از پیشروترین شرکت‌ها در زمینه توسعه و عرضه محصولات مخصوص بازی بوده است. امسال نیز این کمپانی تایوانی با حضور در نمایشگاه تکنولوژی لاس وگاس، جدیدترین لپ تاپ خود از محصولات خانواده ROG را در اختیار علاقه‌مندان قرار داد تا سبکی جدید در طراحی لپ تاپ ها را به تصویر کشد.

بر خلاف محصولات مرسوم، در اینجا تمام سخت افزار اصلی در پشت نمایشگر قرار گرفته است و کاربران می‌توانند از کیبورد به صورت وایرلس استفاده کنند. با جدا کردن کیبورد، به راحتی می‌توان از نمایشگر به واسطه پایه‌ای که در پشت قرار گرفته، استفاده کرد. از آنجایی که هوای گرم به طرف بالا حرکت می‌کند، این طراحی به سازندگان اجازه داده است که از سیستم خنک‌کننده‌ای بهینه‌تر بهره برده و محصولی متفاوت را خلق کنند. الگوها و خطوطی که روی دستگاه نقش بسته نیز می‌توانند روح گیمینگ در راگ مادرشیپ را فریاد کنند.

از حیث مشخصات سخت افزاری، ایسوس راگ مادرشیپ از هر نظر کامل است و سازندگان از جدیدترین و به‌روزترین سخت افزار موجود بهره برده‌اند. این یعنی خریداران از نمایشگری 17.3 اینچی با وضوح 1080p و نرخ بازخوانی 144 هرتز، کارت گرافیک قدرتمند RTX 2080 Max-Q، پردازنده Core i9-8950HK اینتل که به صورت کارخانه‌ای اورکلاک شده است و حداکثر 64 گیگابایت حافظه رم برخوردار خواهند شد. در این لپ تاپ همچنین می‌توان سه هارد جامد 512 گیگابایتی NVMe را در آرایه Raid 0 در کنار یکدیگر قرار داد.

اگر پیش‌تر فرصت کافی برای آشنایی با لپ تاپ جدید ایسوس را نداشته‌اید، در ادامه از شما دعوت می‌کنیم مهمان این بخش از گجت تی وی باشید.

بررسی ویدیویی ایسوس راگ مادرشیپ

5 مطلب آخر نمایشگاه CES 2019 :