هواوی میت 10 پرو

6 ویژگی برتر هواوی میت 10 پرو (گجت تی وی)

هواوی میت 10 پرو (Huawei Mate 10 Pro) سال گذشته با ویژگی‌هایی منحصر به فرد رونمایی شد. به بهانه نزدیک شدن به معرفی گوشی های سری میت 20، قصد داریم 6 مورد از برترین قابلیت‌های این تلفن هوشمند را بررسی کنیم.

هواوی میت 10 پرو پرچمدار 2017 هواوی بود که مورد توجه بسیاری از رسانه‌ها و کارشناسان قرار گرفت. این محصول جدید از تراشه کایرین 970 به عنوان نخستین تراشه مبتنی بر هوش مصنوعی قدرت گرفته و با قابلیت‌های ویژه‌ای همچون صفحه نمایش آمولد، باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی و مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار روانه بازار شد.

با توجه به اینکه جایگزین این گوشی یعنی میت 20 پرو قرار است در آینده نزدیک با قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای همچون تراشه کایرین 980 و پنج سنسور دوربین رونمایی شود، تصمیم گرفتیم در ویدیویی اختصاصی، 6 مورد از برترین ویژگی‌های این تلفن هوشمند را مرور کنیم. در ادامه، از شما دعوت به تماشای این ویدیو می‌کنم:

برترین ویژگی‌های هواوی میت 10 پرو

جشنواره تابستان پر ستاره هواوی

در جشنواره تابستان پر ستاره هواوی کاربران با خرید هر یک از گوشی‌های منتخب، شانس شرکت و برنده شدن در قرعه کشی‌های هفتگی جذاب با جوایز زیادی مانند ده‌ها گوشی Huawei P20 Pro را خواهند داشت. گوشی‌های مد نظر در این جشنواره شامل مدل‌های زیر می‌شوند:

  • Huawei Y7 Prime 2018
  • Huawei Y5 Prime 2018
  • Huawei nova 3e
  • Huawei Mate 10 Pro
  • Huawei Mate 10
  • Huawei Mate 10 lite

لازم به ذکر است که گوشی های Huawei Mate 10 و Huawei Mate 10 Pro در مدت زمان این جشنواره با تخفیف ویژه‌ای در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

جوایز در نظر گرفته شده برای قرعه کشی‌های هفتگی این جشنواره علاوه بر ده‌ها گوشی پرچمدار Huawei P20 Pro شامل هزاران جایزه دیگر مانند پاور بانک، ترازو، خدمات VIP و … خواهد بود.

برای اطلاعات بیشتر در ارتباط با جشنواره تابستان پر ستاره هواوی می‌توانید به وب سایت زیر مراجعه کنید:

www.huaweistars.com