دوربین سلفی پاپ آپی

تصاویر و مشخصات اولین گوشی هواوی با دوربین سلفی پاپ آپی فاش شد

اولین گوشی مجهز به دوربین سلفی پاپ آپی هواوی در راه است. این سبک طراحی به هواوی کمک می‌کند گوشی های هوشمندی مجهز به نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه بالاتری بسازد.

یکی از راهکارهای داغ طراحی گوشی های هوشمند در حال حاضر، استفاده از دوربین سلفی مخفی داخل دستگاه‌های مجهز به نمایشگرهای تمام صفحه است. تا امروز شرکت‌هایی همچون سامسونگ، شیائومی و اوپو محصولاتی با دوربین سلفی پاپ آپی روانه بازار کرده‌اند. هواوی، گوشی‌ساز بزرگ بعدی در پی دنباله‌روی از این سبک طراحی محسوب می‌شود.

اولین گوشی مجهز به دوربین سلفی پاپ آپی هواوی طبق شایعات هواوی پی اسمارت زد نام داشته و از نمایشگری غول‌پیکر با ابعاد 6.59 اینچ، دارای حاشیه‌های بسیار کم در اطراف آن، بهره می‌برد. در لبه بالایی دستگاه ساختاری مکانیکی در نظر گرفته شده تا دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی گوشی روی قسمتی متحرک قرار بگیرد. گفته شده دوربین اصلی دوگانه هواوی پی اسمارت زد از یک سنسور 16 مگاپیکسلی و یک سنسور 2 مگاپیکسلی بهره می‌برد.

گوشی دارای دوربین سلفی پاپ آپی هواوی

دوربین سلفی پاپ آپی

درباره سایر مشخصات این گوشی میان‌رده شایعات بیشتری وجود دارد. تراشه گوشی کایرین 710 بوده و به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای داخلی، با پشتیبانی از کارت حافظه جانبی تا 512 گیگابایت، مجهز شده است. قدرت گرفتن از سیستم عامل اندروید سفارشی EMUI 9.1 بر پایه اندروید 9 پای، پشتیبانی از درگاه جک صوتی 3.5 میلی‌متری و وجود یک باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی دیگر ویژگی‌های اولین گوشی مجهز به دوربین سلفی پاپ آپی محسوب می‌شوند. قیمت گوشی چیزی حدود 210 یورو تخمین زده شده است.