هواوی نوا 5

گوشی هواوی نوا 5 با شارژ سریع 40 وات در راه است

مشاهدات بر این اساس هستند که گوشی هواوی نوا 5 (Huawei Nova 5) به فناوری شارژ سریع 40 وات مجهز خواهد بود. نوا ۵ به زودی معرفی می‌شود.

هواوی فرآیند استفاده از فناوری شارژ سریع در دیوایس‌هایش را در پیش گرفته است و حالا غول چینی از فناوری شارژ سریع 40 وات خود در یک گوشی میان رده به نام هواوی نوا 5 استفاده خواهد کرد. دو گوشی با شماره مدل‌های SEA-TL10 و SEA-AL10 که موفق به کسب تاییدیه‌ی 3C شده‌اند، در حالی قرار است معرفی شوند که یک شارژر 40 وات نیز داخل جعبه‌ی آن‌ها است. شماره سریال این شارژر بسیار مشابه با آنچیزی است که روی شارژر گوشی هواوی پی 30 پرو دیده بودیم.

گوشی هواوی نوا 5 با شارژ سریع 40 وات

ما حالا مطمئن هستیم که این دیوایس عضو جدیدی از خانواده نوا خواهد بود، زیرا هواوی تعدادی از گوشی‌های میان‌رده‌ی رو به بالای خود را در اواسط سال‌های گذشته معرفی کرده است. فاصله تا رونمایی از پرچمداران سری میت نیز بسیار زیاد است؛ پس با این اوصاف، این شماره مدل‌ها منعلق به گوشی هواوی نوا 5 است.

تصاویر قاب هواوی نوا 5

تاییدیه‌ی دیگری در سایت اوراسیایی EEC مشاهده شده، دیوایس کاملا متفاوتی با شماره مدل SEA-LX1 است. این گوشی، هواوی نوا 5 آی نام خواهد داشت. از نظر ظاهری نیز تا حدودی با اعضای این خانواده آشنا شده‌ایم. تصاویری از قاب و رندرهای نوا ۵ نشان دهنده‌ی دیوایسی مشابه با گوشی پی 30 لایت هستند، هرچند اسکنر اثر انگشت به زیر نمایشگر خواهد رفت.