ابزار ساخت بازی Game Builder

با ابزار ساخت بازی Game Builder گوگل، بازی ویدیویی مورد علاقه‌تان را بدون برنامه‌نویسی بسازید!

ابزار ساخت بازی Game Builder توسط گوگل معرفی شد. با استفاده از آن خواهید توانست بدون نیاز به داشتن دانش برنامه‌نویسی، از طریق درگ اند دراپ عناصر مختلف، بازی‌های ویدیویی جذاب درست کنید

توسعه‌دهندگان بازی‌‌های ویدیویی با چالش‌های زیادی رو به رو هستند. دلیل این موضوع، نبود راهی مشخص به منظور ساخت یک بازی جدید برای راضی نگه داشتن تمامی گیمرها است. حتی برای بازی‌های بسیار محبوب و دارای امتیازهای بالا نیز همیشه معترضانی پیدا خواهد شد. این دسته‌ از گیمرهای سخت‌پسند باید توسعه بازی موبایل اختصاصی خود را آغاز کنند!

مشکل این روش، نیاز به یادگیری برنامه‌نویسی و سپس کار با ابزارهای ساخت بازی حرفه‌ای است. گیمرها، اعم از سخت‌پسند یا غیر سخت‌گیر، دوست دارند وقت آزاد خود را به وسیله اجرای یک بازی پر کنند و تمایلی به یادگیری برنامه‌نویسی ندارند. Area 120 متعلق به گوگل، ابزار ساخت بازی Game Builder را برای این گیمرها ایجاد کرده است. با استفاده از آن بدون نیاز به داشتن دانش برنامه‌نویسی و کار با ابزارهای حرفه‌ای ساخت بازی‌های ویدیویی قادر خواهید بود از طریق درگ اند دراپ عناصر مختلف، یک بازی جدید برای خود ایجاد کنید!

در ابزار ساخت بازی Game Builder علاوه بر امکان ساخت دنیای منحصربه‌فرد بازی ویدیویی خود، می‌توانید نحوه تعامل گیمر با عناصر مختلف که معمولا از طریق کدنویسی مشخص می‌شود را نیز تعیین کنید. این ابزار بازی‌سازی از طریق طرح یک سری پرسش، به گزینه‌های ایده‌آل شما برای یک بازی ویدیویی خوب پی‌ می‌برد.

آن دسته از کاربرانی که با زبان برنامه‌نویسی جاوااسکریپت آشنایی دارند، قادر خواهند بود به وسیله کدنویسی قسمت‌هایی از بازی، آن را حرفه‌ای‌تر کرده و دقیقا به شکل دلخواه در بیاورند. خوشبختانه ابزار ساخت بازی Game Builder رایگان است. برای استفاده از این بازی‌ساز به وب سایت Steampowered مراجعه کنید.