کوین نیک

خرید سریع و آسان بیت کوین با کوین نیک

این روزها تقریبا در هر جایی حرفی از ارز دیجیتال می‌شنویم. افراد زیادی طی سال‌های اخیر با خرید بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال یا از طریق استخراج (ماینینگ) این ارزها، وارد عرصه ارزهای دیجیتال شده‌اند. اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که به خدمات ارز دیجیتال نیاز دارید، در ادامه شما را با امکاناتی که کوین نیک در این زمینه در اختیار شما قرار می‌دهد، آشنا می‌کنیم.

کوین نیک چیست؟

کوین نیک از یک تیم با تجربه در زمینه ارزهای دیجیتال و حوزه فین تک تشکیل شده است. این تیم با بیش از یک دهه تجربه در زمینه پرداخت‌های آنلاین ارزی، از حدود 3 سال پیش فعالیت خود را در زمینه ارزهای دیجیتال آغاز کرد و با وب سایت «تتربالک» فعالیت رسمی خود را در زمینه خرید و فروش خرد و عمده تتر (USDT) آغاز کرد. حالا با افزایش تقاضا در زمینه تامین دیگر ارزهای دیجیتال توسط مشتریان، پس از تامین زیرساخت‌های مورد نیاز در وب سایت coinnik.com، آماده ارائه خدمات در زمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتال رایج هستیم.

کوین نیک

امکانات وب سایت کوین نیک برای خرید و فروش ارز دیجیتال

کوین نیک در تمام زمینه‌ها از متخصصین با تجربه بهره برده است. از فرایند طراحی سایت گرفته تا پاسخگویی به مشتریان و ارائه پشتیبانی، در کوین نیک، همه چیز با نظارت متخصصین انجام می‌شود.

بنابراین هنگام ثبت سفارش در این وب سایت، خیال شما از تمام مراحل راحت است. می‌توانید با ورود به وب سایت نرخ لحظه‌ای ارزهای دیجیتال را به واحد دلار و همچنین معادل ریالی آن در صفحه اصلی مشاهده کنید و پس از عضویت در سایت، تنها با چند کلیک و با استفاده از کارتی که تحت شبکه شتاب است، ارز دیجیتال مورد نظر خود را خریداری کنید.

پس از ثبت سفارش خرید یا فروش ارز دیجیتال در کوین نیک هم تنها نیستید. یک تیم پشتیبانی حرفه‌ای، در اکثر ساعات شبانه روز آماده ارائه پشیبانی و رفع مشکلات احتمالی شما هستند و تا سفارش شما به سرانجام نرسد، در کنار شما خواهند بود.

چرا کوین نیک؟

در سال‌های اخیر بحث ارز دیجیتال و ورود به این عرصه در سراسر دنیا حسابی داغ شده و موافقان و مخالفانی هم دارد. در ایران هم افراد همواره با روندهای جهانی همراه بوده‌اند و در سال‌های گذشته تعداد زیادی بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در ایران خرید و فروش شده است.

اما خرید و فروش ارز دیجیتال، در صورت عدم دسترسی به یک پلتفرم شناخته شده و مطمئن، می‌تواند ریسک زیادی به همراه داشته باشد. با توجه به ناشناس و غیر قابل پیگیری بودن تراکنش ارزهای دیجیتال، ممکن است افرادی برای سودجویی وارد این عرصه شوند. بنابراین بسیار مهم است که از یک مرجع شناخته شده برای خرید و فروش ارز دیجیتال استفاده کنید.

کوین نیک

کوین نیک با توجه به سابقه چندین ساله در خرید و فروش ارزهای دیجیتال، محلی مطمئن برای خرید و فروش این ارزها است. ما در کوین‌نیک با به‌کارگیری کارشناسانی که سال‌هاست در این زمینه فعالیت داشته‌اند، محیطی امن برای شما تدارک دیده‌ایم تا بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن، خرید و  فروش خود را انجام دهید. ترکیب این نیروی انسانی متخصص و فناوری پیشرفته‌ای که در وب سایت مورد استفاده قرار گرفته، خیال شما را بابت دریافت خدماتی متفاوت راحت می‌کند.

راه‌های ارتباطی متعددی که در کوین‌نیک قرار داده شده، شما را مستقیماً به کارشناسان مربوطه وصل می‌کند. علاوه بر این سابقه‌ی تمامی سفارش‌ها نیز ثبت می‌شود تا بدون هیچ مشکلی به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

در تلگرام چطور کوین نیک را پیدا کنیم؟

کانال تلگرام کوین نیک راه‌اندازی شده تا علاوه بر اعلام نرخ ارزهای دیجیتال، اخبار حوزه‌ی فین‌تک را هم به اطلاع اعضا برساند. در کانال هم بخشی برای صحبت با پشتیباتی تدارک دیده شده تا اگر کسی به سایت دسترسی نداشت، از آنجا با تیم پشتیبانی کوین نیک تماس بگیرد.

کوین نیک در دنیای ارزهای دیجیتال تنهایتان نمی‌گذارد.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالت به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.