قلم گلکسی نوت 10 لایت به بلوتوث مجهز خواهد شد

قلم گلکسی نوت 10 لایت به بلوتوث مجهز خواهد بود

طبق گزارش جدیدی که ساعاتی پیش منتشر شده است قلم گلکسی نوت 10 لایت (Samsung Galaxy Note10 Lite) نیز به بلوتوث مجهز خواهد شد اما هنوز درباره قابلیت های جدید این قلم مطمئن نیستیم.

گلکسی نوت ۱۰ لایت که مدل ارزان تر سری نوت محسوب می‌شود قرار است به قلمی با قابلیت بلوتوث مجهز شود اما هنوز مشخص نیست قابلیت های پیشرفته‌تر قلم پرچم‌دار سری نوت مانند کنترل های مبتنی بر سنسور ژیروسکوپ نیز در آن وجود خواهد داشت و یا شاهد کنترل های ساده‌تری مانند فعال سازی شاتر دوربین با استفاده از دکمه فیزیکی (مشابه گلکسی نوت ۹) خواهیم بود.

سایز بزرگ‌تر قلم گلکسی نوت 10 لایت

اسناد منتشر شده از سوی کمیسیون مخابرات فدرال (FCC) نشان می‌دهند که ابعاد این قلم استایلوس برابر ۵.۸۰ در ۴.۳۵ در ۱۰۵.۱۸ میلی‌متر خواهد بود که تقریبا ابعاد آن را مشابه قلم نوت ۱۰ و کمی بزرگتر از مدل قبلی نسل خود می‌کند. البته مشخص نیست که این افزایش جزئی سایز مربوط به بهبود ارگونومی این گجت خواهد بود و یا یک قطعه اضافی مربوط به سنسور ژیروسکوپ درون آن تعبیه خواهد شد.

قلم گلکسی نوت 10 لایت به بلوتوث مجهز خواهد شد

تاریخ احتمالی معرفی گلکسی نوت 10 لایت

نکته‌ی جالب در اسناد منتشر شده از سوی اف سی سی این است که این نهاد تصاویر واقعی قلم گلکسی نوت 10 لایت را تا قبل از تاریخ ۲۵ می سال آینده میلادی (۵ خرداد ماه ۹۹) منتشر نخواهد کرد و این می‌تواند به معنای آن باشد که احتمالا معرفی گلکسی Note10 Lite نیز در همان تاریخ رو خواهد داد. به عبارت دیگر، مدل لایت حدود ۹ ماه بعد از معرفی پرچمداران سری نوت ۱۰ وارد بازار خواهد شد و دقیقاً در سه ماهه چهارم سال میلادی، جایی که فروش گلکسی نوت های قبلی کاهش می‌یابد، این محصول می تواند یک برگ برنده برای کاربران علاقه‌مند به فبلت های سری نوت باشد.

قلم گلکسی نوت 10 لایت به بلوتوث مجهز خواهد شد

همچنین انتظار می رود که پرچمداران سری گلکسی اس ۱۱ نیز در حوالی ماه فوریه سال آینده میلادی رونمایی شوند. مدل لایت حدود سه ماه بعد از آن ها وارد بازار خواهد شد و این به معنای آن است که گلکسی نوت ۱۰ لایت قرار نیست در مسیر فروش گوشی های گران قیمت سامسونگ قرار بگیرد. در واقع سامسونگ از مدل نوت ۱۰ لایت به عنوان یک فرصت برای افزایش فروش دیوایس های خود بعد از فروکش کردن هیجانات اولیه کاربران برای سری S11 استفاده خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*