هدفون های سری JBL CLUB

هدفون های سری JBL CLUB ؛ ادغام هدفون‌های معمولی با مانیتورینگ مخصوص استودیوها

هدفون های سری JBL CLUB با هدف ادغام هدفون‌های معمولی با مدل‌های مانیتورینگ مخصوص استودیوها در نمایشگاه CES 2020 معرفی شدند. این خانواده شامل سه مدل رو گوشی و دور گوشی است.

هدفون‌های مانیتورینگ ارائه کننده‌ی سیگنال‌های صوتی دقیق و شفافی را در اختیار حرفه‌ای‌های موسیقی قرار می‌دهند. شما معمولاً می‌بینید که آهنگ‌سازها هنگام ضبط یا تجزیه و تحلیل یک موسیقی آن‌ها را به گوش می‌زنند، اما چرا کاربران عادی برای گوش دادن (و نه تجزیه و تحلیل) یک موسیقی از آن استفاده نکنند؟ هدفون های سری JBL CLUB که ساعاتی پیش در نمایشگاه CES 2020 معرفی شدند، با ترکیبی از مشخصات فنی استودیویی و قابلیت‌هایی همچون لغو نویز فعال (ANC)، دستیارهای مجازی، یک EQ تنظیم شونده و عمر باتری تحسین برانگیز می‌توانند در جایی بین هدفون‌های استودیویی و معمولی قرار گیرند.

هدفون های سری JBL CLUB

هدفون‌های خانواده کلاب شرکت JBL مشخصات فنی بالارده هدفون‌های مانیتورینگ استودیویی را به امانت گرفته و دارای تاییدیه Hi-Res است که به معنای توانایی بازتولید فرکانس‌هایی تا حداکثر 40 کیلوهرتز است. این به مراتب بالاتر از درک انسان است٬‌ اما برخی از عاشقان موسیقی ادعا دارند که بیرون آمدن ارتعاشات فرکانس‌های بالاُ صداهایی که ما می‌شنویم را بهبود می‌بخشد. درایورهای گرافن به کار رفته در هدفون JBL CLUBE ONE (که گرانترین مدل این سری است)٬ روی کیفیت صوتی تاثیرگذار است. به لطف استحکام بالا و معماری سبک وزن٬ گرافن بسیار موثر است و می‌تواند صدای بهتری را نسبت به متریال مغناطیسی ارزان‌تر ارائه کند.

فناوری Personi-Fi شرکت JBL می‌تواند کیفی صوتی را در یک روش نظری افزایش ببخشد. در حالی که سازندگان هدفون‌های مانیتورینگ همیشه هدفون‌هایی با فرکانس‌های کاملا مسطح را ایجاد می کنند٬ هدفون‌های معمولی بازار ارائه کننده‌ی صدای خوب به جای دقت صدای بالا هستند. Personi-Fi به شما اجازه می‌دهد هدفونتان را به موبایل خود وصل کنید٬ منحنی EQ مختص به خودتان را بسازید و به صورت نامحدود روی موسیقی‌ها اعمال کنید. در اینجا نیازی به تغییر EQ زمانی که هدفونتان را روشن می‌کنید نیست.

CLUB ONE همچنین به فناوری لغو نویز فعال نیز مجهز است که به گفته‌ی JBL هر ثانیه 50 هزار نمونه نویز محیطی را حذف می‌کند. در مقایسه با آن٬ ایرپادز پرو اپل می‌تواند در هر ثانیه 200 نمونه را حذف کند. این نرخ بالاتر می‌تواند نویزهای ثابت نظیر سیستم‌های تهویه مطبوع و یا صداهای ناگهانی نظیر پارس سگ یا بوق اتومبیل را حذف کند. هدفون CLUB 950NC از لعو نویز فعال رده پایین‌تری استفاده می‌کند٬ اما سازنده اختلاف آن با مدل CLUB ONE را اعلام نکرده است. با این حال مدل CLUB 700BT به طور کل فاقد این ویژگی است.

این هدفون‌ها مختص کسانی هستند که ویژگی قابل حمل بودن برای آن‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. JBL ادعا می‌کند هدفون CLUB 950NC می‌تواند در هنگام خاموش بودن حالت لغو نویز٬ تا 55 ساعت عمر کند. این هدفون حتی با روشن بودن حالت لغو نویز نیز می‌تواند تا 23 ساعت روشن بماند.

مشتریانی که به دنبال خرید یک هدفون شیک هستند احتمالا از خرید این هودفون‌های جدید چشم‌پوشی کنند. البته آن‌ها زشت نیستند٬ اما از آنجا که این مدل‌ها در رده‌ی هدفون‌های استودیویی هستند٬ بزرگ بوده و فقط در یک رنگ مشکی مات موجود هستند.

تمام این ویژگی‌های جدید را می‌توانید همراه با قیمت مناسبی تجربه کنید. مدل رو گوشی٬ CLUB 700BT با قیمت 150 دلار عرضه می‌شود. مدل دور گوشی آن CLUB 950NC با قیمت 250 دلار عرضه می‌شود که ایزوله‌سازی نویز بهتر و لغو نویز فعال را ارائه می‌کند. در انتها مدل CLUB ONE وجود دارد که با بهره‌گیری از لغو نویز فعال واقعی با قیمت 350 دلار عرضه می‌شود. لازم به ذکر است که JBL این مدل‌های جدید را از بهار پیش رو عرضه خواهد کرد.

10 مطلب آخر نمایشگاه CES 2020 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*