اسپیکر هوشمند Royol Mirage

اسپیکر هوشمند Royol Mirage با یک نمایشگر منعطف رونمایی شد

اسپیکر هوشمند Royol Mirage با یک نمایشگر منعطف رونمایی شد. شرکت رویول همچنین از دفترچه یادداشت دیجیتالی RoWrite 2 خود نیز در نمایشگاه CES 2020‌ پرده برداشت.

شرکت رویول که سال گشته در نمایشگاه CES حضور پیدا کرده بود را به خاطر میاورید؟ آن‌ها نخستین گوشی هوشمند منعطف دنیا به نام فلکس پای (FlexPai) را چند ماه پیش از معرفی گلکسی فولد توسط سامسونگ رونمایی کردند. این کمپانی بار دیگر به CES برگشته و از دو محصول جدید خود پرده برداشته است.

اسپیکر هوشمند Royol Mirage

اسپیکر هوشمند Royol Mirage

اولین محصول، اسپیکر هوشمند Royol Mirage است. این دیوایس استوانه‌ای شکل دارای اسپیکرهایی در تمام جهات است. اما مهم‌ترین بخش آن یک نمایشگر 7.8 اینچی AMOLED با وضوح 1440 در 1920 پیکسل است که به دور این استوانه چرخیده و می‌تواند با لمس کاربر کنترل شود.

یک دوربین 5 مگاپیکسلی داخلی و دو میکروفون دور برد نیز در آن به کار رفته است که با استفاده از آن‌ها و دستیار مجازی آمازون الکسا فرامین صوتی شما را می‌شنود. سه درایور فول رنج 48 میلی‌متری با یک منتشر کننده بیس منفعل که توان خروجی 30 وات را دارد نیز در این اسپیکر به کار رفته است. این گجت از تراشه‌ی اسنپدراگون 524 قدرت می‌گیرد که 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی نیز آن را همراهی می‌کنند.

قیمت این محصول 899 دلار است و از سه ماهه‌ی دوم سال جاری میلادی روانه‌ی بازار خواهد شد.

اسپیکر هوشمند Royol Mirage و دفترچه یادداشت دیجیتالی RoWrite 2

نوت‌برداری دیجیتالی به سبک Royol RoWrite 2

اما دومین محصول دفترچه یادداشت دیجیتالی RoWrite 2 نام دارد. این محصول 40 درصد سبک‌تر از نسخه‌ی قبلی خودش شده و از عمر باتری طولانی‌تر و همچنین دقت بالاتری برخوردار است. رویول آن را به یک سنسور منعطف تجهیز کرده تا شما مستقیماً روی صفحه‌ی آن یادداشت کنید و به وسیله‌ی این سنسور، یادداشت‌هایتان به گوشی هوشمند شما منتقل شود. این سنسورها در قاب چرمی دیوایس جای گرفته‌اند. یک قلم با قابلیت شارژ بی‌سیم نیز در دسترس شما خواهد بود.

قیمت این محصول 129 دلار بوده و از ماه مارس به فروش خواهد رسید.

10 مطلب آخر نمایشگاه CES 2020 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*