آئودی AIME

کانسپت خودران آئودی AIME در نمایشگاه CES 2020 (گجت تی وی)

خودرو کانسپت آئودی AIME در نمایشگاه CES 2020 به نمایش گذاشته شد. در ادامه با ویژگی‌ها و مشخصات این خودرو مفهومی خودران بیشتر آشنا می‌شوید.

شرکت خودروسازی آئودی در فروردین 98 و در آستانه برگزاری نمایشگاه خودرو شانگهای از خودروی مفهومی AIME رونمایی کرد و حالا این کانسپت خودران را در نمایشگاه CES 2020 در لاس وگاس به نمایش گذاشته است. این خودروی مفهومی بر روی پلتفرم MEB ساخته شده که به طور ویژه برای خودروهای برقی توسعه پیدا کرده است. موتور برقی کانسپت آئودی AIME روی محور عقب نصب شده و قادر است قدرت 170 اسب بخار را تولید کند.

هاچ بک شهری AUDI AIME مخصوص تردد در جاده‌های شلوغ شهرها طراحی شده و به همین دلیل توجه زیادی به شتاب و سرعت آن نشده است. انرژی مورد نیاز این کانسپت به وسیله باتری 65 کیلووات ساعتی تامین می‌شود. طراحی AIME بسیار زیبا و جذاب است و درهای آن خلاف جهت هم باز می‌شوند و خبری از ستون B رایج نیست.  چراغ‌های این خودرو بسیار زیباست و از LEDهای متعدد و جذاب در جلو و عقب تشکیل شده است. تکنولوژی‌های زیادی هم در این اتومبیل خودران استفاده شده و سیستم‌های کاربردی، ایمنی و سرگرمی متعددی از جمله فناوری واقعیت مجازی در آن به کار رفته است. چند نمایشگر OLED هم در داخل کابین تعبیه شده که از فرمان‌های صوتی و پدهای لمسی قابل کنترل است.

در ادامه با مشاهده ویدیوی زیر در گجت تی وی می‌توانید با مشخصات و ویژگی‌های این کانسپت خودران آئودی بیشتر آشنا شوید.

ویدیوی خودرو کانسپت آئودی AIME

10 مطلب آخر نمایشگاه CES 2020 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. اصلا دوسش نداشتم 206طراحی بهتری نسبت ب این داره

  2. بنز خودرو ساخته او دی هم ساخته این چیه اخخ