شرکت سامسونگ

شرکت سامسونگ درباره ادامه حضور در بازار ایران بیانیه داد

پس از انتشار خبرهایی درباره خروج کامل شرکت سامسونگ از بازار ایران، این شرکت کره‌ای با صدور بیانیه‌ای از سیاست خود در ادامه مسیر خبر داد.

به تازگی خبری در رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر این که شرکت‌های کره‌ای سامسونگ و ال جی به طور کامل از بازار ایران خارج شده‌اند و تابلوهای تبلیغاتی این دو برند نیز در حال جمع‌آوری است. گفته می‌شود برندهای ایرانی سام و جی پلاس قرار است به عنوان جایگزینان LG و Samsung، لوازم خانگی خود را به بازار کشور عرضه کنند.

پس از انتشار این اخبار، نگرانی‌هایی درباره آینده خدمات پس از فروش محصولات سامسونگ و ال جی به وجود آمد. به همین دلیل، سامسونگ با صدور بیانیه‌ای، سیاست خود در آینده برای بازار ایران را تشریح کرد. در ادامه، متن این بیانیه را مطالعه می‌کنید:

بیانیه شرکت سامسونگ درباره حضور در بازار ایران

شرکت سامسونگ همواره نهایت احترام را برای خانواده هواداران و مصرف کنندگان خود در ایران قایل بوده و حضور و ارتباطی قوی با بازار بزرگ ایران داشته است. با وجود تحولات اخیر و مشکلات ایجاد شده در مسیر تبادلات مالی و کالایی، سامسونگ همچنان متعهد به حفظ دسترسی کاربران و هوادارن خود به جدیدترین محصولات و فناوری‌های خود است.

سیاست ما مبتنی بر حفظ حضور در بازار ایران در سال‌های اخیر و با وجود تمامی تحولات تغییر نکرده است. در همین راستا و با وجود همه مشکلات، سامسونگ رسما اعلام می‌کند که تعهد خود برای پشتیبانی و ارایه خدمات پس از فروش به محصولات سامسونگ در بازار ایران را به صورت کامل ادامه خواهد داد. در نتیجه کاربران محصولات این شرکت هیچ نگرانی در زمینه پشتیبانی و تامین قطعات در آینده نخواهند داشت.