امسال 2100 سایت جدید تلفن همراه وارد شبکه ایرانسل شد

2100 سایت جدید تلفن همراه وارد شبکه ایرانسل شد. اپراتور ایرانسل این تعداد سایت جدید را طی بازه زمانی نیمه دی 98 تا نیمه دی 99 به شبکه تلفن همراه خود اضافه کرد.

اپراتور ایرانسل توانست با وجود بحران کرونا و افزایش شدید تقاضای مصرف دیتا در کشور، حدود 2100 سایت جدید به تعداد سایت‌های موجود در شبکه تلفن همراه خود اضافه کند. این اقدام ایرانسل با مدیریت منظم پروژه در اقصی نقاط ایران آن هم در شرایط کرونایی و با وجود تحریم به انجام رسید.

افزایش سایت های تلفن همراه در شبکه ایرانسل

اپراتور ایرانسل با یک برنامه‌ریزی دقیق موفق شد طی بازه زمانی نیمه دی 98 تا نیمه دی 99 حدود 2100 سایت جدید تلفن همراه را در شبکه تلفن همراه خود اضافه کند. همچنین این اپراتور طی این مدت حدود 16177 لایه فرکانسی جدید در تکنولوژی‌های نسل سوم (3G) و چهارم (4G/LTE) تلفن همراه ایجاد کرده است که با چنین اقداماتی خدمات شبکه پهن‌باند به مشترکان این اپراتور در سراسر کشور به ویژه مناطق روستایی ارائه شده است.

این اپراتور در مهر 99 در راستای مسئولیت اجتماعی خود با هدف کاهش شکافت دیجیتالی و تحقق عدالت ارتباطی و آموزشی برای دانش‌آموزان مناطق محروم با استفاده از سهم پروژه خدمات عمومی اجباری یا USO (Universal Services Obligation) از درآمد اپراتورها حدود ۱۳۶۳۶ مدرسه روستایی را به اینترنت پرسرعت مجهز کرد.

همچنین این اپراتور در روزهای 1 مردادماه 99، هفت مرداد 99 و ۲۱ آبان 99 سه سایت فناوری 5G خود را برای نخستین بار در کشور راه‌اندازی کرد و قصد دارد در آینده‌ای نزدیک چهارمین سایت نسل پنجم تلفن همراه خود را در محل پارک آب و آتش تهران مورد بهره‌برداری و استفاده عموم قرار دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*