اولین جزییات از شیائومی می 11 اولترا

اولین جزییات از شیائومی می 11 اولترا منتشر شد

به تازگی XIAOMI MI 11 به عنوان اولین گوشی با اسنپدراگون 888 معرفی شده است. اکنون اولین جزییات از شیائومی می 11 اولترا – Mi 11 Ultra نیز منتشر شده است.

در سال گذشته میلادی، شیائومی دو دستگاه پرچمدار خود را با نام‌های Mi 10 و Mi 10 Pro معرفی کرد. این کمپانی سری می 10 را گسترش داد و دستگاه به صرفه‌تری به نام Mi 10 Lite و یک اسمارت فون قدرتمند و جذاب به نام Mi 10 Ultra به عنوان اولین دستگاه با شارژ سریع 120 واتی معرفی کرد. امسال نیز این کمپانی قصد دارد سری Mi 11 را گسترش دهد و اکنون اولین جزییات از شیائومی می 11 اولترا منتشر شده است.

شاید برای صحبت در مورد Mi 11 Ultra زود باشد به خصوص که شیائومی هنوز هیچ جزییاتی از این دستگاه منتشر نکرده است. می 11 اولین اسمارت فون دارای اسنپدراگون 888 بود که معرفی شد و شیائومی در تلاش برای آماده سازی عرضه نسخه جهانی همزمان با عرضه MIUI 12.5 است. علاوه بر این، هنوز خبر خاصی در مورد می 11 پرو در دسترس نیست.

امروز در یک خبر ناگهانی، Digital Chat Station جزییاتی در مورد تلفنی قدرتمندتر از می 11 پرو منتشر کرد. احتمالا این مشخصات باید برای Mi 11 Ultra باشد اما خود فاش کننده نیز از نام دقیق دستگاه اطلاعی ندارد. ممکن است هماند آنر که اولین گوشی هوشمند پرو پلاس را معرفی کرد، شیائومی نیز این دستگاه را با نام Mi 11 Pro Plus رونمایی کند.اولین جزییات از شیائومی می 11 اولترا

نمونه اولیه این پرچمدار دارای نمایشگر 2K و 120 هرتزی است و در بالای آن، سوراخی برای دوربین جلو در نظر گرفته شده است. همچنین برای این دستگاه باتری با ظرفیت بیشتر و شارژ بی سیم 67 وات در نظر گرفته شده است. طبق شایعات امکان دارد مشابه با می 11 پرو یک باتری 5000 میلی آمپری را شاهد باشیم. دو روز گذشته بود که جزییاتی از دو دستگاه از سری Mi با شارژ بی سیم 67 واتی منتشر شد که احتمالا آن‌ها می 11 پرو و می 11 اولترا هستند. با توجه به اینکه انتخاب شماره یک برای گوشی‌های هوشمند پرچمدار در سال 2021، تراشه‌ی اسنپدراگون 888 بوده است احتمالا این گوشی نیز از آن بهره خواهد برد.

سال گذشته، Mi 10 Ultra به مراتب از نسخه عادی و پرو قدرتمندتر بود. این گوشی با نمایشگر 6.67 اینچی FHD+، تراشه اسنپدراگون 865، رم 16 گیگابایتی و 512 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازارها شد. همچنین یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، دوربین پریسکوپ 48 مگاپیکسلی با قابلیت بزرگ نمایی هیبریدی 120 برابر، دوربین فوق عریض 20 مگاپیکسلی و یک لنز 12 مگاپیکسلی تله فوتو در این دستگاه تعبیه شده بود.

طبق شایعات Mi 11 Pro دستگاهی بسیار قدرتمند و جذاب برای کاربران خواهد بود. بنابراین ما نمی‌دانیم Mi 11 Ultra برای برتری چه چیزهایی ارائه خواهد داد. شاید دوربین بهتر، رم بیشتر و باتری بزرگ‌تری برای این دستگاه در نظر گرفته شود. باید تا انتشار خبرهای بعدی در مورد این دستگاه، منتظر بمانیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*