انتشار تصاویر و مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی J3

چند روز پیش بود که گوشی جدید سامسونگ گلکسی J3 مجوز FCC آمریکا را دریافت کرد.حالا این گوشی از معادل چینی FCC یعنی مرکز صدور مجوز تجهیزات مخابراتی کشور چین یا همان آژانس TENNA هم تایدیه گرفته و با اینکه مشخصات این گوشی پیشتر از FCC فاش نشده بود ، اما طبق معمول سازمان TENNA چین اطلاعات تصاویر آن را لو داده است.

بر اساس این اطلاعات، ظاهراً گلکسی J3 یک گوشی میان‌رده است که به نظر نمی‌رسد که تفاوت زیادی با سایر گوشی‌های رده‌پایین و یا میان‌رده این شرکت داشته باشد. گفتنی است گلکسی J3 دارای یک صفحه‌نمایش ۵ اینچی امولد با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل بوده، اندازه‌ای در حدود ۱۴۲×۷۱.۶×۷.۹ داشته و وزنی در حدود ۱۴۰ گرم دارد و از یک چیپست چهارهسته‌ای اسنپ‌دراگون ۴۱۰ به همراه یک رم ۱ گیگابایتی برخوردار خواهد بود.

دو دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو و ۸ مگاپیکسلی در عقب به همراه یک فلش LED در زمینه عکاسی با این دستگاه به یاری شما خواهند آمد. همچنین این گوشی که میزبان سیستم‌عامل محبوب اندروید نسخه ۵.۱.۱ آب‌نبات‌چوبی خواهد بود؛ از اتصالات مخابراتی LTE و درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی به منظور ارتقای حافظه داخلی، نیز پشتیبانی خواهد کرد.

با توجه به مشخصات میان‌رده یا بهتر است بگوییم پایین‌رده گلکسی J3 سامسونگ، انتظار نمی‌رود که این شرکت قیمت بالایی را برای آن در نظر گیرد و احتمالاً تنها در حد یک گوشی مقرون‌به‌صرفه باقی خواهد ماند. هنوز پیرامون زمان عرضه و اینکه سامسونگ این گوشی را در چه بازارهایی عرضه کند، اطلاعاتی در اختیار نیست. تنها باید منتظر ماند و دید که سامسونگ چه تصمیماتی را اتخاذ خواهد کرد.

منبع: phonearena