سویق سنجد

مراکز فروش سویق سنجد درجه یک در شهر تهران

سویق سنجد محصولی می‌باشد که در اصل از آسیاب شدن سنجد به دست می‌آید که به صورت پودری مصرف می‌شود و خواص بی شماری نیز دارد.

اگر بخواهیم تعرف درستی از سویق داشته باشیم: سویق سنجد عبارت است از سنجدی که کاملا آسیاب شده و تفت داده شده است. در طب سنتی از خواص سویق به قدری برای کودکان گفته شده که هر چه ازش بگوییم باز هم کم است.

در معنای کلی سویق، یعنی میوه مانند سنجد یا غلات مانند گندم، جو و غیره که به وسیله آسیاب به پودر تبدیل می‌کنند و این پودر را تفت می‌دهند، بعد از رد کردن از الک به یک سویق پر خواص تبدیل می‌شود. در این مقاله در آراد برندینگ همراه ما باشید تا خواصی از سویق سنجد برای شما بگوییم که شاید تاکنون نشنیده باشید و باورکردنی نباشد.

سویق سنجد

سویق خاصیت بی شماری دارد که نباید از خوردن آن غافل شویم و خوردن آن به کودکان، به کهنسالان، به مادران باردار و به تمام افراد توصیه می‌شود. شاید باور نکنید، اما اگر کمی مطالعه داشته باشید و از منابع علمی معتبری مطالعه کنید متوجه خواهید شد که در طب اسلامی به چه اندازه سویق سنجد را پر از خواص می‌دانند.

در طب اسلامی سویق از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و در این طب گفته شده است سویق سنجد همان سنجد پودر شده و تفت داده شده است که گوشت آن برای انسان گوشت می‌آورد، هسته آن باعث استخوان سازی و محکم شدن استخوان‌ها می‌شود و پوست آن برای پوست بدن بسیار مفید است.

طبق مطالعاتی که شده سنجد بسیار مفید است و به همان اندازه هسته سنجد هم مفید واقع شده است. سویق هسته سنجد که خواص زیادی دارد همان هسته پودر شده و تفت داده شده می‌باشد که طب اسلامی و مشاوران تغذیه برای رشد استخوان‌ها و برای دریافت کلسیم مورد نیاز بدن بسیار به مصرف آن تاکید کرده‌اند.

فروش سویق سنجد

امروزه خرید و فروش و استفاده از انواع سویق‌ها مخصوصا سویق سنجد و سویق ماش به این دلیل بسیار پرطرفدار و زیاد شده است که دارای خواص بسیاری می‌باشند. ما سعی می‌کنم در این مطلب به گوشه‌ای از این خواص بی مانند اشاره کنیم.

سویق برای سلامت پوست و مو مفید است و باعث جلوگیری از ریزش مو می‌شود، استخوان‌ساز است، خستگی و ضعف و سستی و بی‌حالی را از بین می‌برد، سبب تقویت دستگاه گوارش می‌شود، اسهال را رفع می‌کند، در تنظیم وزن و افزایش و کاهش وزن موثر است.

سویق سنجد

فروش سویق سنجد امروزه در بسیاری از مراکز صورت می‌گیرد و گوشتش برای گوشت بدن مفید است و گوشت می‌آورد. هسته آن برای استخوان مفید است و استخوان می‌آورد. پوست آن برای پوست بدن مفید است و پوست می‌‌آورد. اگر کلیه‌ها دچار التهاب و سرماخوردگی باشند آنها را گرم می‌‎کند. معده را ضد عفونی و دباغی می‎‌کند. از بواسیر پیشگیری می‌کند. سویق سنجد ادرارآور است و در درمان پروستات بسیار مفید است.

لازم به ذکر است که فروشگاه و مجموعه بزرگ ما پس از کسب سال‌ها تجربه و با هدف دستیابی به کامل‌ترین مجموعه گیاهان دارویی توانسته است انواع محصولات ارگانیک  از انواع سویق‌ها و انواع گیاهان دارویی تا عرقیات سنتی، عسل طبیعی قابل استفاده برای افراد دیابتی، انواع دمنوش‌های گیاهی مناسب برای لاغری و تناسب اندام یا افزایش وزن و چاقی با علامت وزارت بهداشت برای شما مشتریان گرامی فراهم کند.

خرید سنجد خرمایی

امروزه با گذشت زمان تکنولوژی نیز بسیار پیشرفت کرده است که همین مسئله سبب شده در بسیاری از محصولات نیز طرح‌های مختلفی ایجاد شود. در سنجد هم نیز همین‌طور بوده است. شما می‌توانید برای خرید سنجد خرمایی با کیفیت به مجموعه ما یا فروشگاه‌های تحت نظر مجموعه ما مراجعه کنید تا با مناسب‌ترین قیمت بتوانید باکیفیت‌ترین نوع سنجد خرمایی را خریداری کرده و از آن نیز استفاده نمایید.

یکی از دلایلی که اکثر دکترهای چشم پزشک می‌گویند سنجد مصرف کنید تا بینایی شما بهتر شود، ویتامین A موجود در سنجد و هویج نارنجی است که می‌تواند به بینایی چشم بسیار کمک کند و همچنین از سنجد به عنوان یک تقویت کننده چشم نام خواهند برد.

سویق سنجد

یکی دیگر از فواید خرید سنجد خرمایی را می‌توان به رفع مشکلات معده اشاره کرد و همچنین افرادی که از التهابات روده نیز رنج خواهند برد می‌توانند با مصرف سنجد به مرور زمان به خود نیز بسیار کمک کنند و خود را به گونه‌ای درمان نمایند و همچنین لازم به ذکر است که سنجد خواص این را دارد تا به فرادی که از بیماری سرطان رنج می‌برند کمک نماید تا آنها را به گونه‌ای درمان یا درد آنها را نیز کاهش دهد.

این مطلب توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*