دستگاه تصفیه هوای پرتابل پاناسونیک Nanoe X

پاناسونیک یک دستگاه تصفیه هوای پرتابل مخصوص اتومبیل‌ها را به CES 2023 آورد

پاناسونیک دستگاه تصفیه هوای پرتابل پیشرفته‌ای برای خودروها را در CES 2023 معرفی کرد. این تصفیه کننده هوا Panasonic مجهز به فناوری ویژه‌ای است.

پاناسونیک در جریان نمایشگاه CES 2023 علاوه بر دوربین‌های S5II و S5IIx دستگاه کارآمدی را به‌نمایش گذاشته است که اثری از آلودگی و بو نامطبوع در خودرو باقی نمی‌گذارد. این دستگاه تصفیه هوای پرتابل پاناسونیک با نام Nanoe X در جالیوانی تقریباً هر خودرویی جا می‌گیرد و وظیفه آن پاکسازی بو ناخوشایند و ویروس‌ها و باکتری‌های بیماری‌زا است. برای استفاده از این تصفیه‌کننده، کافی است آن را به پورت USB خودرو وصل کرد.

 دستگاه تصفیه هوای پرتابل پاناسونیک Nanoe X

تصفیه‌کننده هوای قابل محل Panasonic از فناوری منحصر به فردی تحت عنوان Nanoe X بهره می‌برد. این فناوری برای پاکسازی هوا از مولکولی دو اتمی با نام رادیکال هیدروکسیل استفاده می‌کند که نقش «ماده شوینده» را برای عناصر آلاینده دارد. بنا به اعلام پاناسونیک، این دستگاه برای تصفیه کابین اتومبیل به دو ساعت زمان دارد و با تولید تنها 36 دسی‌بل صدا از پس این کار بر می‌آید. این محصول جدید پاناسانویک از «هیئت منابع هوایی کالیفرنیا» (California Air Resource Board) رسماً گواهی دریافت کرده است.

 دستگاه تصفیه هوای پرتابل پاناسونیک Nanoe X

Nanoe X البته محصولی است که بیشتر به قشر خاص و محدودی تعلق خواهد داشت. به‌صورت کلی، در بازار این نوع دستگاه‌ها هم عمدتاً شرکت‌های نامدار معدودی را می‌توان دید. در آخر لازم به ذکر است که در حال حاضر قیمت و جزئیات مربوط به عرضه دستگاه تصفیه هوای پرتابل کمپانی پاناسونیک مشخص نیست.

گذشته این وسیله جانبی کم‌سر و صدا برای اتومبیل‌ها، در CES 2023 شاهد چشم‌اندازهای جذابی از حوزه خودرو بودیم. فولکس واگن ID.7 EV، بی ام و i Vision Dee، کانسپت کابین کرایسلر و خودرو بدون فرمان پژو اینسپشن وبرخی از ساخته‌های چشمگیری‌اند که به این نمایشگاه راه پیدا کردند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*