بهترین ساعت های هوشمند سال ۲۰۲۳

بهترین ساعت های هوشمند سال ۲۰۲۳

اگر قصد خرید یک اسمارت واچ خوب و جدید را دارید، در این پست با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین ساعت های هوشمند سال ۲۰۲۳ از برندهای مختلف بپردازیم.

ساعت‌های هوشمند طی سالیان اخیر به یکی از گجت‌های شخصی محبوب کاربران تبدیل شده‌اند و تقریبا همه دوست دارند یک ساعت با امکانات هوشمند را دور مچ دست خود بیاندازند و در طول روز از آن استفاده کنند. اما آن‌ها نه تنها در طول روز می‌توانند مورد استفاده قرار بگیرند، بلکه حتی در شب و هنگام خواب هم می‌توانند کیفیت خواب شما را آنالیز کنند و به زندگی بهتر شما کمک کنند.

اگر بیشتر از این بخواهیم در مورد ساعت‌های هوشمند توضیح دهیم، تکرار واضحات است. بنابراین یک راست سر اصل مطلب می‌رویم. در سال ۲۰۲۳، چندین اسمارت واچ خوب و باکیفیت از برندهای معتبری مثل اپل، سامسونگ، هواوی، گوگل و غیره روانه بازار شدند. در واقع ساعت‌های هوشمند در بازار رو به افزایش است و همین می‌تواند باعث سخت شدن انتخاب برای کاربران شود.

بهترین ساعت های هوشمند معرفی شده در سال ۲۰۲۳

اگر شما هم به‌دنبال خرید یک ساعت هوشمند عالی و مدرن هستید، در اینجا فهرستی از بهترین ساعت های هوشمند سال ۲۰۲۳ را گردآوری کرده‌ایم که می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

اپل واچ سری ۹

بهترین ساعت های هوشمند سال ۲۰۲۳ - اپل واچ سری ۹

بدیهی است که اپل واچ در صدر این فهرست قرار داشته باشد. جدیدترین نسل ساعت هوشمند اپل از یک پردازنده سریع S9 برخوردار است که می‌تواند قابلیت دو ضربه روی صفحه برای انجام یک فرآیند خاص و همینطور دستیار مجازی Siri را در اختیار شما بگذارد. نمایشگر این محصول نیز به روشنایی چشمگیر ۲۰۰۰ نیت رسیده تا زیر تابش نور مستقیم آفتاب هم مشکلی بابت استفاده از آن نداشته باشید.

بی‌شک اگر صاحب آیفون‌های اپل هستید، اپل واچ سری ۹ بهترین گزینه برای خرید است.

اپل واچ اولترا ۲

بهترین ساعت های هوشمند سال ۲۰۲۳ - اپل واچ اولترا ۲

اما اگر صاحب آیفون هستید و به ساعت هوشمند قدرتمندتری احتیاج دارید، اپل به شما ساعت هوشمند «اپل واچ اولترا ۲» را پیشنهاد می‌کند. گجت پوشیدنی قدرتمندی که مثل سری ۹ از پردازنده S9، قابلیت دو ضربه روی صفحه و دستیار Siri برخوردار است. اما در کنار آن به یک اکشن باتن با امکان سفارشی‌سازی (مثل دکمه اکشن آیفون ۱۵ پرو) و یک تاج چرخشی برای استفاده آسان از ساعت هنگام در دست داشتن دستکش نیز مجهز است.

سامسونگ گلکسی واچ ۶

بهترین ساعت های هوشمند سال ۲۰۲۳ - گلکسی واچ ۶

سامسونگ هم در این سمت بهترین ساعت‌های هوشمند را برای کاربران اندرویدی می‌سازد و گلکسی واچ ۶ را باید جدیدترین و بهترین ساعت اندرویدی موجود در بازار دانست که می‌توانید تهیه کنید. نمایشگر این ساعت ۰.۱ اینچ بزرگ‌تر شده و حاشیه‌های دور آن هم ۰.۱ اینچ کوچک‌تر شده‌اند، در حالی که ابعاد بدنه همان است. این نمایشگر ۱.۶ اینچی از نوع سوپر امولد با روکش کریستال یاقوتی است. یک پردازنده ۵ نانومتری به‌نام اگزینوس W930 در زیر قاب آن فعالیت می‌کند و سیستم عامل Wear OS 4 گوگل با پوسته سفارشی One UI Watch 5 هم روی آن نصب است.

سامسونگ گلکسی واچ ۶ کلاسیک

بهترین ساعت های هوشمند سال ۲۰۲۳ - گلکسی واچ ۶ کلاسیک

سامسونگ، فریم چرخان کنترلی را به نسخه کلاسیک ساعت هوشمند جدید خودش اضافه کرده که به‌نظر ما بهترین ویژگی برای کنترل یک ساعت هوشمند بدون نیاز به لمس صفحه نمایش آن است. گرچه گلکسی واچ ۶ کلاسیک یکی از بهترین ساعت های هوشمند سال ۲۰۲۳ سامسونگ است، اما به‌اعتقاد ما گلکسی واچ ۵ پرو که یک سال قبل‌تر عرضه شد، محصول بهتری بود.

هواوی واچ GT 4

بهترین ساعت های هوشمند سال ۲۰۲۳ - هواوی واچ GT4

تمام ساعت‌های هوشمندی که ما در اینجا معرفی کردیم، یک نقطه اشتراک دارند: آن‌ها یک یا نهایتا دو روز شارژ نگه می‌دارند. اینجاست که هواوی با ساعت Huawei Watch GT 4 خودش وارد می‌شود تا با شارژدهی دو هفته‌ای، رقبا را شرمنده خودش کند. این محصول از مشخصات فنی مناسب و ظاهر زیبایی برخوردار است و از لحاظ قیمتی هم نسبت به رقبا ارزان‌تر است. گرچه سیستم عامل اختصاصی آن در مقایسه با Wear OS گوگل نصب شده روی ساعت‌های سامسونگ امکانات کمتری دارد، اما همچنان برای نظارت روی سلامت و خواب و پیگیری تمرینات ورزشی، یک گزینه عالی است.

شیائومی واچ ۲ پرو

بهترین ساعت های هوشمند سال ۲۰۲۳ - شیائومی واچ ۲ پرو

شیائومی واچ ۲ پرو یک ساعت هوشمند فوق‌العاده است. GPS‌ دو بانده در آن دقت فوق‌العاده‌ای دارد و شما می‌توانید از این ساعت مجهز به سیستم عامل Wear OS 4، شارژدهی دو روزه را دریافت کنید. شاید بهترین ویژگی آن، قیمت بسیار مناسبی است که نسبت به امکاناتش ارائه می‌دهد. درست مثل گوشی‌های شیائومی که از نسبت قیمت به امکانات خوبی برخوردارند.

گوگل پیکسل واچ ۲

بهترین ساعت های هوشمند سال ۲۰۲۳ - گوگل پیکسل واچ ۲

دومین نسل ساعت هوشمند گوگل به نام گوگل پیکسل واچ ۲ به‌لطف طراحی گرد و ابعاد جمع‌و‌جورش، ظاهر منحصر به‌فردی دارد. استفاده از این ساعت نیز فوق‌العاده آسان است. تنها مشکلی که دارد، عرضه محدودتر آن نسبت به ساعت‌های هوشمند دیگر برندها به‌خصوص در ایران است. در غیر این صورت از یک پردازنده سریع به‌نام Qualcomm SW5100 قدرت می‌گیرد و بیشتر از سایر ساعت‌های این لیست پشتیبانی نرم افزاری را دریافت می‌کند.

گارمین ونو 3S

بهترین ساعت های هوشمند سال ۲۰۲۳ - گارمین ونو 3S

گارمین ونو 3S، یکی دیگر از بهترین ساعت های هوشمند سال ۲۰۲۳ است که از کیفیت ساخت و امکانات فوق‌العاده‌ای برخوردار است، ولی قیمت بسیار بالاتری دارد (حدودا ۵۰۰ دلار). این اسمارت واچ به یک نمایشگر AMOLED مجهز است، مجموعه‌ای از امکانات و ویژگی‌های نظارتی را ارائه می‌کند و شارژدهی نزدیک بیش از یک هفته‌ای دارد.

ایمیزفیت GTR 4

بهترین ساعت های هوشمند سال ۲۰۲۳ - ایمیزفیت GTR 4

یکی از خوش قیمت‌ترین و بهترین ساعت های هوشمند سال ۲۰۲۳ که می‌توانید تهیه کنید، ساعت Amazfit GTR 4 است. یک ساعت جذاب با نمایشگر منحنی ۱.۴۳ اینچی AMOLED و بدنه‌ای از جنس فولاد ضد زنگ که می‌تواند ۲ هفته شارژدهی داشته باشد.

موبووی تیک واچ پرو ۵

بهترین ساعت های هوشمند سال ۲۰۲۳ - موبووی تیک واچ پرو ۵

موبووی تیک واچ پرو ۵ یک ساعت هوشمند گران قیمت، ولی جذاب است که شارژدهی ۳ روزه و سیستم عامل Wear OS 4 گوگل را ارائه می‌کند . در زیر قاب این دیوایس هم پردازنده سری Qualcomm Snapdragon W5+ Gen 1 حضور دارد و مجموعه‌ای از واچ فیس‌های جذاب را ارائه می‌کند.