گوشی اندرویدی طراحی خاص

این 6 گوشی اندرویدی سال 2024 خاص ترین طراحی را در میان تمامی محصولات بازار دارند

امروز به معرفی 6 گوشی اندرویدی 2024 با خاص ترین طراحی های ممکن خواهیم پرداخت که فارغ از مشخصات فنی و قیمت، جلوه‌ای بی‌نظیر داشته و چشم‌ها را به خود خیره خواهند کرد.

دنیای گوشی‌های اندرویدی پر از محصولات جذاب و خلاقانه‌ای‌ست که برخی قادرند به موفقیت رسیده و برخی دیگر در جلب رضایت کاربران ناتوان هستند. ارائه طراحی خاص در دنیای گوشی های اندرویدی سنتی قدیمی به شمار رفته و هنوز هم ادامه دارد؛ به‌طوری که برخی پرچمداران، میانرده‌ها یا حتی گوشی‌های اقتصادی سال 2024 ضمن ارائه قابلیت‌های استثنایی و جذاب توانسته‌اند با طراحی چشم‌نوازشان خود را از سایر محصولات بازار جدا کنند.

کدام گوشی های اندرویدی خاص ترین طراحی را در میان محصولات بازار دارند؟

در ادامه تعدادی از جذاب‌ترین گوشی‌های اندرویدی سال 2024 را معرفی می‌کنیم که جدا از مشخصات سخت افزاری و قابلیت‌های فنی، با طراحی خاص و منحصربفردشان به دستگاه‌هایی محبوب نزد کاربران تبدیل شده‌اند.

ایسوس راگ فون 8 و راگ فون 8 پرو

گوشی‌های گیمینگ ایسوس همواره به ارائه حداکثر قدرت سخت افزاری ممکن در کنار طراحی رادیکال معروف بوده‌اند. سری گوشی های راگ فون 8 این کمپانی نیز از این قضیه مستثنی نبوده و از نظر طراحی محصولاتی شگفت‌انگیز به شمار می‌روند.

راگ فون 8

پرچمداران گیمینگ 2024 ایسوس از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3، باتری 5550 میلی آمپر ساعتی و صفحه نمایش 6.78 اینچی امولد با روشنایی 2500 نیت بهره برده و گوشی‌های گیمینگ تمام عیاری به شمار می‌روند.

با این وجود اوج جذابیت این گوشی زمانی مشخص می‌شود که به قاب پشتی آن نگاه کنید. در قاب پشتی این گوشی شاهد تعبیه یک پانل مینی ال ای دی فوق‌العاده با نام AniMe هستیم که انیمیشن‌هایی از پیش‌بارگذاری‌شده را نمایش داده و جلوه‌ای منحصربفرد به آن می‌بخشند. در کنار این نمایشگر ثانویه، راگ فون 8 همچنین برخی از مشخصات نسل‌های پیشین خود مانند لوله‌های تهویه یا ال سی دی‌های رنگی را نیز به مخاطبین ارائه کرده و ظاهر خاص‌تری به خود می‌گیرد.

قیمت مدل‌های استاندارد و پرو راگ فون 8 به‌ترتیب 1100 و 1500 دلار است.

در گجت نیوز بخوانید:
بهترین گوشی های اندرویدی جهان برای بازی با موبایل در سال ۲۰۲۳

وان پلاس اوپن

گوشی‌های تاشو اساسا دو طراحی متفاوت کتابی (مانند گلکسی زد فولد 6) یا صدفی (مانند گلکسی زد فلیپ 6) داشته و چند سال است که خلاقیت چندانی در طراحی‌شان مشاهده نشده. در عین حال، نخستین گوشی تاشو OnePlus، وان پلاس اوپن، محصولی متفاوت است که به لطف طراحی جذابش هم به‌عنوان گوشی و هم تبلت عملکردی عالی دارد.

وان پلاس اوپن

صفحه نمایش بیرونی این دستگاه اندازه‌ای 6.31 اینچی داشته و با ارائه نسبت عالی 20:9 ظاهری به مراتب بهتر از گلکسی زد فولد 5 به آن بخشیده. همچنین صفحه نمایش اولد داخلی نیز اندازه‌ای 7.82 اینچی داشته و با ارائه روشنایی حداکثری 2800 نیت و پشتیبانی از دالبی ویژن و ویدیوهای HDR10+ عملکردی عالی دارد. از سوی دیگر، لولای این دستگاه نیز تقریبا نامریی‌ست تا وان پلاس اوپن صاحب یکی از خاص ترین طراحی ها در میان تمامی گوشی های اندرویدی شود.

به‌جز این طراحی فوق‌العاده، همکاری با کمپانی خوشنام هاسلبلاد نیز باعث شده که OnePlus Open یکی از قابل احترام‌ترین ماژول‌های دوربین را در میان پرچمداران اندرویدی ارائه دهد؛ ضمن آن که مشخصات فنی این گوشی نیز هم‌تراز با بهترین گوشی های پرچمدار حال حاضر دنیاست. قیمت گوشی وان پلاس اوپن 1700 دلار است.

گلکسی اس 24 اولترا

گلکسی S24 اولترا سامسونگ شاید طراحی انقلابی و چندان عجیبی نداشته باشد؛ اما توانسته زبان طراحی سال‌های اخیر سامسونگ را به اعتلا رسانده و به یکی از خوش‌ساخت‌ترین پرچمداران اندرویدی حال حاضر بازار تبدیل شود. البته تمامی ویژگی‌های جذاب جدید پرچمداران 2024 سامسونگ تحت‌الشعاع هوش مصنوعی Galaxy AI قرار گرفته که قابلیت‌های شگفت‌انگیزی مثل ویرایش مولد، ترجمه آنی متون و جستجوی پیشرفته محتوا را ارائه می‌دهد.

گوشی اندرویدی طراحی خاص

صفحه نمایش گلکسی S24 اولترا همچنان بهترین نمونه در صنعت گوشی‌سازی به شمار رفته و قابلیت‌هایی مثل پشتیبانی از قلم S Pen، کسب استاندارد IP68، بدنه فوق‌العاده باکیفیت تیتانیومی و البته لایه محافظ گوریلا گلس نیز آن را علیرغم برخی ضعف‌های سخت افزاری به پرچمداری برنده در بازار شلوغ گوشی‌های اندرویدی تبدیل کرده است.

قیمت گلکسی اس 24 اولترا حداکثر 1300 دلار است.

در گجت نیوز بخوانید:
آیفون 16 پرو مکس در برابر گلکسی S24 اولترا؛ آیا پرچمدار اپل از پس کهکشانی سامسونگ بر خواهد آمد؟

موتورولا موتو ریزر 50

هرچه موتورولا در سال‌های اخیر در بخش گوشی‌های اقتصادی خود ضعیف عمل کرده، توانسته با گوشی‌های تاشو موتو ریزر خود درخشش فراوانی در بازار تاشوهای اندرویدی داشته باشد. موتو ریزر 50 جدیدترین گوشی تاشو صدفی این کمپانی است که صاحب یکی از خاص ترین طراحی ها در میان محصولات تاشو اندرویدی بوده و به‌خوبی قادر است با گلکسی زد فلیپ 6 رقابت کند.

موتو ریزر 50

اندازه صفحه نمایش بیرونی این دستگاه 3.6 اینچی است و تمام قاب بیرونی را پوشانده است. این نمایشگر جلوه کاملا منحصربفردی به گوشی بخشیده و نگاه‌ها را به آن خیره خواهد کرد. علاوه بر این، لبه‌های Moto Razr 50 هم نسبت به قبل خمیده‌تر شده‌اند تا ظاهر این گوشی شبیه به هیچ‌یک از محصولات تاشویی که در بازار شاهدشان هستید نباشد.

این طراحی شگفت‌انگیز البته با مشخصات سخت افزاری میان‌رده همراه شده است. اندازه صفحه نمایش داخلی این گوشی موتورولا 6.9 اینچ بوده و تراشه به کار رفته در آن دایمنسیتی 7300X است. علاوه بر این، ظرفیت باتری نیز 4200 میلی آمپر ساعت و ماژول دوربین پشت آن نیز متشکل از یک حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی در کنار یک دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی خواهد بود.

قیمت پایه موتو ریزر 50 برابر با 510 دلار است.

در گجت نیوز بخوانید:
موتو ریزر ۵۰ در برابر موتو ریزر ۴۰؛ تاشوی جذاب موتورولا در نسل جدید چه تغییراتی کرده؟

گوگل پیکسل 8a

گوگل پیکسل 8a یکی از بامزه‌ترین و مینیمال‌ترین طراحی‌ها را میان همه گوشی‌های اندرویدی سال 2024 ارائه کرده و به‌حق لیاقت قرار گرفتن در لیست امروز را دارد.

گوشی اندرویدی طراحی خاص

با وجود آن که اندازه صفحه نمایش این گوشی در مقایسه با نسل قبل ثابت باقی مانده، اما طراحی خمیده‌تر لبه‌های این گوشی ضمن آن‌که باعث شده در دست گرفتن آن ساده‌تر شود، گام مثبت بزرگی برای پیشرفت طراحی آن‌ها به شمار می‌رود. از سوی دیگر، رنگ‌بندی‌های جذاب آبی، کرمی، سبز و مشکی پیکسل 8a گوگل نیز مثل همیشه به‌خوبی بر قامت این گوشی نشسته و ظاهری چشم‌نواز به آن می‌بخشد.

Pixel 8a از همان تراشه تنسور G3 به کار رفته در Pixel 8 و Pixel 8 Pro بهره برده و تا هفت سال از پشتیبانی‌های نرم افزاری و امنیتی گوگل برخوردار خواهد بود. علاوه بر این، صفحه نمایش باکیفیت 6.1 اینچی، 8 گیگ رم، قابلیت‌های پیشرفته هوش مصنوعی در کنار قابلیت‌های عکسبرداری قابل توجه از مشخصاتی هستند که این گوشی 500 دلاری را به یکی از زیباترین و بهترین میانرده‌های بازار تبدیل می‌کنند.

سی ام اف فون 1

اگر فکر می‌کنید تنها گوشی های پرچمدار و میانرده اندرویدی قادر به ارائه طراحی خاص هستند بد نیست نگاهی به CMF Phone 1 بیندازید. این گوشی محصولی اقتصادی از کمپانی پرحاشیه ناتینگ به شمار می‌رود که توانسته یکی از منحصربفردترین و جذاب‌ترین طراحی‌ها در میان تمامی گوشی‌های بازار را ارائه دهد. ناتینگ پیشتر چیره‌دستی خود در ارائه طرح‌های دیوانه‌وار را ثابت کرده؛ بنابراین تعجبی ندارد که CMF Phone 1 هم طراحی بی‌نهایت خاص و رادیکالی داشته باشد.

گوشی CMF Phone 1

مهم‌ترین مشخصه طراحی این گوشی قاب پشتی قابل تعویض و پیچ دایره‌ای بامزه‌ای‌ست که هم جلوه ویژه‌ای به این گوشی بخشیده و هم برای اتصال برخی اکسسوری‌ها مثل استند، گیره مخصوص آویزان کردن یا حتی باتری اضافی کاربرد دارد. این گوشی از تراشه دایمنسیتی 7300 بهره برده و یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دارد. با این حال، طراحی CMF Phone 1 به‌حدی خاص و جذاب است که بعید است کسی در خصوص مشخصات فنی آن سوالی بپرسد.

در گجت نیوز بخوانید:
ساعت هوشمند CMF Watch Pro 2 با طراحی خاص و جذاب رونمایی شد بهترین گوشی های اندرویدی تاریخ؛ از موتورولا دروید ایکس تا وان پلاس اوپن چگونه بهترین گوشی اندرویدی مناسب با بودجه خود را انتخاب کنیم؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*