ردمی K70 اولترا

غول گوشی‌های خانواده ردمی K70 شیائومی فردا معرفی می‌شوند

فردا ۲۹ تیر ماه، شیائومی از غول گوشی‌های خانواده ردمی K70 رونمایی خواهد کرد. این مدل که ردمی کی ۷۰ اولترا نام دارد، یک ابرقدرت به‌تمام معناست.

در اواخر نوامبر ۲۰۲۳، شاهد معرفی سری ردمی کی ۷۰ با مدل‌های ردمی کی ۷۰ و ردمی کی ۷۰ پرو بودیم. اما هنوز عضو اصلی این خانواده باقی مانده که فردا ۱۹ جولای (مصادف با ۲۸ تیر ماه) رونمایی خواهد شد. این گوشی، ردمی K70 اولترا است که به همراه نسخه قهرمان (Championship Edition) عرضه می‌شود.

 نسخه قهرمان ردمی K70 اولترا

ردمی K70 اولترا لامبورگینی ادیشن

نسخه لامبورگینی ادیشن Redmi K70 Ultra

این نسخه خاص از سری ردمی کی ۷۰ با همکاری لامبورگینی طراحی شده است. به نظر می‌رسد که دو رنگ سبز و زرد برای آن در نظر گرفته شده باشد. سبک طراحی این گوشی از مدل خودرو لامبورگینی هوراکان Super Trofeo الهام گرفته که برای مسابقات بین‌المللی سری سوپر تروفئو لامبورگینی ساخته شده است.

طراحی این خودرو سرشار از خطوط تیز و فیبر کربن است و شیائومی این المان‌ها را به گوشی خود نیز منتقل کرده است. حتی نام این نسخه کمی طولانی و اغراق‌آمیز به نظر می‌رسد. اگرچه ما با عنوان ساده‌تر «نسخه قهرمان» آن را صدا می‌کنیم.

شیائومی پیش از این جزئیاتی از ردمی K70 اولترا معمولی را فاش کرده بود. این گوشی از تراشه قدرتمند دایمنسیتی +۹۳۰۰ به همراه سیستم خنک‌کننده سه‌بعدی بهره خواهد برد. نمایشگر ۱۲۰ هرتزی آن از کاهش نور DC تا ۶۰ نیت و کاهش نور PWM با فرکانس ۳۸۴۰ هرتز در سطوح پایین‌تر از آن پشتیبانی می‌کند. رزولوشن این نمایشگر بیش از ۱۲۲۰ پیکسل خواهد بود و گوشی نیز دارای استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است.

ردمی K70 اولترا

نسخه معمولی Redmi K70 Ultra

شیائومی برای طراحی نسخه ویژه ردمی کی ۷۰ پرو نیز با لامبورگینی همکاری کرده بود. آن نسخه بر اساس ابرخودروی پیست‌محض اسنزا SCV12 طراحی شده بود.

به هر حال، مدل کی ۷۰ اولترا و نسخه قهرمان آن فردا به طور کامل رونمایی خواهند شد. با این حال، اگر بخواهیم بر اساس گذشته قضاوت کنیم، شاید مجبور شویم چند ماهی را برای عرضه جهانی مدل الهام‌گرفته از لامبورگینی منتظر بمانیم.

اما سوال اینجاست که آیا این نسخه به بازارهای بین‌المللی هم خواهد رسید، یا مختص بازار چین طراحی شده است. شاید این اتفاق برای مدل کی ۷۰ اولترا معمولی بیفتد. مدل پایه یعنی K70 شباهت‌های زیادی به پوکو F6 پرو دارد. همچنین شایعاتی وجود دارد که ردمی K70 اولترا ممکن است با نام شیائومی ۱۳T پرو معرفی شود (شیائومی ۱۳T پرو بر اساس K60 اولترا ساخته شده بود).

پیشینه خبر:
گوشی ردمی K70 اولترا، اژدهای جدید چینی رخ نشان داد آتش بازی ردمی K70 اولترا در بنچمارک گیک بنچ تاخت‌و‌تاز شیائومی در بازار موبایل؛ فروش ۱ میلیون گوشی ردمی K70 تنها در ۱۴ روز!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*