تلویزیون 4K QLED تی سی ال

تی سی ال با قیمت رقابتی تلویزیون 50 اینچی 4K QLED خود به جنگ سامسونگ می‌رود

برند چینی تی سی ال از تلویزیون 50 اینچی 4K QLED خود به‌نام 50T5K با قیمت رقابتی، کیفیت تصویر عالی و امکانات جذاب پرده‌برداری کرد.

کمپانی TCL از جدیدترین تلویزیون هوشمند 50 اینچی 4K QLED خود به نام 50T5K در بازار چین رونمایی کرد. قیمت این مدل جذاب تنها 2099 یوان چین (معادل 294 دلار آمریکا) است که آن را هم قیمت یک گوشی میان‌رده می‌کند.

فناوری‌های پیشرفته در تلویزیون خوش قیمت 4K QLED تی سی ال

تلویزیون TCL از پنل QLED Quantum Dot با نسبت صفحه نمایش به بدنه 98 درصدی و پوشش 96 درصدی از طیف رنگی DCI-P3 بهره می‌برد. این تلویزیون برای ارائه کیفیت رنگ ماندگار طراحی شده و TCL ادعا می‌کند تا ۱۰۰ هزار ساعت عملکردی با رنگ‌های زنده و دقیق را ارائه می‌دهد. فناوری پیشرفته Quantum Dot Pro 2024 با استفاده از مواد چهارگانه نقطه کوانتومی، درخشندگی، خلوص رنگ و قابلیت اطمینان تصویر را به سطح بالاتری می‌رساند. علاوه بر این، تلویزیون تی سی ال با امتیاز ΔE<0.99، دقت رنگ حرفه‌ای را ارائه می‌دهد و دارای گواهینامه TÜV Rheinland برای کاهش نور آبی جهت کم کردن خستگی چشم است.

تی سی ال 50T5K زاویه دید گسترده 178 درجه‌ای و نسبت کنتراست بومی بیش از 5000:1 را ارائه می‌دهد که از نمایشگرهای IPS معمولی فراتر است. این فناوری باعث کاهش خیرگی، حذف هاله‌های نور و بهبود وضوح تصویر حتی در شرایط نوری چالش‌برانگیز می‌شود.

تلویزیون 4K QLED تی سی ال

تلویزیون 50 اینچی 4K QLED تی سی ال از پردازنده 12 نانومتری 1.9 گیگاهرتز A55 به همراه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد که عملکردی روان و فضای کافی برای نصب اپلیکیشن‌ها و ذخیره‌سازی محتوا را به ارمغان می‌آورد.

برای بخش صوتی، این تلویزیون به سیستم صوتی Onkyo Hi-Fi مجهز شده است که تجربه کلی تماشای شما را ارتقا می‌بخشد. این مدل از فناوری Dolby Vision، فناوری جبران حرکت MEMC و تراشه داخلی بهبود کیفیت تصویر T2 نیز پشتیبانی می‌کند.

از نظر اتصالات، 50T5K با مجموعه کاملی از پورت‌ها همراه است. این مجموعه شامل 2 پورت HDMI 2.1، 2 پورت USB-A 3.0، یک پورت USB-A 2.0، یک ورودی AV، یک پورت اترنت RJ45، یک ورودی آنتن RF و یک جک خروجی صدای 3.5 میلی‌متری می‌شود.

علاوه بر این، تلویزیون TCL از قابلیت کنترل صوتی با هوش مصنوعی از راه دور و همچنین Screen Casting پشتیبانی می‌کند و این امکان را به شما می‌دهد تا بدون نیاز به کنترل از راه دور، به راحتی با تلویزیون تعامل داشته باشید و آن را کنترل کنید. طراحی یکپارچه و باریک این تلویزیون بر جذابیت ظاهری آن می‌افزاید و آن را به گزینه‌ای شیک برای هر اتاق نشیمنی تبدیل می‌کند.

در گجت نیوز بخوانید:
تی سی ال از تلویزیون های جدید خود با قیمت رقابتی رونمایی کرد تلویزیون های Mini-LED تی سی ال با ابعاد ۱۱۵ اینچی رونمایی شدند این تلویزیون چینی، از مرسدس بنز میباخ هم گرانتر است + عکس تلویزیون جدید TCL با قیمت رقابتی، بازار ال جی و شیائومی را هدف گرفته است تی سی ال از تلویزیون 98 اینچی TCL XL QLED TV رونمایی کرد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*