اپلیکیشن گوگل مپس

محبوب‌ترین قابلیت Waze به اپلیکیشن گوگل مپس اضافه شد

بسیاری از کاربران استفاده از اپلیکیشن ناوبری ویز را به خاطر قابلیت‌های فراوانی که دارد به اپلیکیشن گوگل مپس ترجیح می‌دهند. اما اگر نمی‌خواهید از Google Maps دل بکنید٬ خبر خوب اینکه به تازگی گوگل محبوب‌ترین قابلیت Waze را به این برنامه اضافه کرده است.

گوگل خیلی بی سر و صدا یک قابلیت جدید را به اپلیکیشن گوگل مپس اضافه کرده است که بدون شک یکی از محبوب‌ترین قابلیت‌های برنامه‌ی Waze است. این قابلیت٬ گزارش تصادف‌ها و دوربین‌های کنترل سرعت را به سرویس ناوبری گوگل اضافه می‌کند. این به‌روزرسانی مهم توسط خود گوگل رسما معرفی نشده است٬ اما 9to5google گزارش می‌دهد که بسیاری از کاربران این قابلیت را در اپلیکیشن گوگل مپس مشاهده کرده‌اند.

گوگل مدت‌ها بود در حال آزمایش این قابلیت بود و به نظر می‌رسد گوگل عرضه‌ی جهانی آن را آغاز کرده است. البته هنوز هم دلایلی برای ارجعیت ویز نسبت به گوگل مپس وجود دارد٬ چرا که ویز به کاربران اجازه می‌دهد خطرات٬ بسته شدن جاده‌ها و قیمت پمپ‌های بنزین را نیز گزارش کنند.

اپلیکیشن گوگل مپس

آپدیت رسمی اپلیکیشن گوگل مپس چه زمانی منتشر می‌شد؟

متاسفانه هنوز اعلام نشده که این قابلیت جدید چه زمانی در دسترس تمام کاربران قرار خواهد گرفت و چقدر طول می‌کشد تا همه قادر به استفاده از آن باشند. آنچه که مسلم است٬ فعلا گوگل این قابلیت را در اختیار کاربران گوشی‌های اندرویدی قرار خواهد داد. در حال حاضر نسخه‌ی جدیدی از اپلیکیشن گوگل مپس در پلی استور قرار نگرفته٬ چرا که این به‌روزرسانی از سمت سرور بوده است؛ پس اگر شما یک آیکون جدید را در برنامه دیدید که با کلیک روی آن قادر به گزارش تصادف‌های جاده‌ای و دوربین‌های کنترل سرعت بودید نباید تعجب کنید. شما خیلی خوش‌شانس هستید که موفق به رویت این قابلیت شده‌اید!