یخچال های 2017 سامسونگ

جایزه‌ی کاهش مصرف انرژی برای یخچال های 2017 سامسونگ

شرکت سامسونگ در جریان نمایشگاه CES 2017 اعلام کرد که جدیدترین یخچال های این برند موفق شده‌اند جایزه‌ی فناوری‌های نوظهور Energy Star را از آژانس حفاظت از محیط زیست آمریکا دریافت کنند. یخچال های 2017 سامسونگ این جایزه را به دلیل تلاش برای کاهش مصرف انرژی و حفاظت از محیط زیست کسب کرده است.

علامت Energy Star آژانس حفاظت از محیط زیست آمریکا (US Enviromental Protection Agency) به عنوان مرجعی معتبر برای محصولات کم‌ مصرف شناخته می‌شود که به کاربران، امکان شناسایی محصولات دوست‌دار محیط زیست را می‌دهد. این جایزه به محصولاتی تعلق می‌گیرد که به عنوان محصولات پیشرو در حوزه‌ی کاهش مصرف انرژی و حفاظت از محیط زیست شناخته می‌شوند.

یخچال های 2017 سامسونگ

20 مدل از جدیدترین یخچال های سامسونگ موفق به دریافت این جایزه شده‌اند. تمامی این 20 مدل در سال 2017 روانه‌ی بازار خواهند شد. این یخچال‌ها به خاطر سیستم خنک‌کننده‌ی نوآورانه‌ی خود که R-600a نامیده می‌شود، در دنیای فناوری نام و نشانی برای خود دست و پا کرده‌اند. این سیستم خنک‌کننده با معیارهای عملکردی آژانس حفاظت از محیط زیست آمریکا (EPA) هم‌خوانی دارد؛ یعنی انرژی کمی مصرف و گازهای گلخانه‌ای بسیار کمتر در محیط منتشر می‌کند.

تاییدیه‌ی EPA برای تمام اعضای خانواده‌ی یخچال های 2017 سامسونگ

سامسونگ الکترونیکس اولین تولید‌کننده‌ای است که توانسته تاییدیه‌ی EPA را برای تمام اعضای یک خانواده از محصولاتش دریافت کند. یخچال‌های بالا فریزر و چهار درب فرانسوی از فناوری R-600a استفاده می‌کنند و اکنون تاییدیه‌ی EPA را نیز دریافت کرده‌اند.

سیستم خنک‌کننده‌ی R-600a جدید سامسونگ، دوست‌دار محیط زیست بوده و آسیبی به آن نمی‌رساند. این سیستم هیچ‌ مقدار ازونی به هوا وارد نمی‌کند و گرمای بسیار کمی را از خود بروز می‌دهد. به عبارت دیگر نرخ پتانسیل گرم‌سازی جهانی (GWP) یخچال های 2017 سامسونگ بسیار پایین است. سیستم R-600a کار کمتری از واحد کمپرسور طلب می‌کند و این به معنای 5.6 درصد کاهش مصرف انرژی خواهد بود. همچنین این عمل سبب می‌شود تا یخچال صدای کمتری به نسبت مدل‌های پیشین خود داشته باشد.

سامسونگ فناوری‌ خود را پیش از آن که EPA بخواهد معیار سیستم‌های خنک‌کننده را تغییر بدهد، توسعه داد. آژانس EPA در حال حاضر قوانین جدیدی را برای سال 2021 وضع کرده است. این موضوع زمانی جالب می‌شود که بدانید یخچال‌های برنده‌ی جایزه‌ی EPA سامسونگ در سال 2017 رکوردی فراتر از قوانین وضع شده برای چهار سال آینده ثبت کرده‌اند. نرخ GWP این یخچال‌ها 15 درصد پایین‌تر از نرخ مصوب EPA است و همچنین 5 درصد بیشتر از معیار، انرژی ذخیره می‌کنند.

بیونگ سیم سئو، رئیس بخش لوازم خانگی سامسونگ الکترونیکس در مورد دریافت جایزه‌ی فناوری‌های نوظهور و محصولات دوست‌دار محیط زیست سامسونگ می‌گوید:

سامسونگ تلاش بسیاری می‌کند تا به بالاترین حد از استانداردهای زیست محیطی برسد و اکنون بسیار مفتخریم که آژانس EPA محصولات نوآورانه و دوست‌دار محیط زیست ما را تایید کرده و جوایزی را به آن‌ها اعطا کرده است. سیستم خنک‌کننده‌ی R-600a سیستمی است که می‌تواند در حوزه‌ی کاهش مصرف انرژی، بازی را تغییر دهد و ما در سامسونگ بسیار خرسندیم که توانسته‌ایم لوازم خانوادگی را با بیشترین سازگاری با محیط زیست روانه‌ی بازار کنیم.

یخچال های 2017 سامسونگ

یخچال های 2017 سامسونگ علاوه بر کم مصرف بودن، به دلیل تعدد مدل‌ها انتخاب‌های بیشتری را پیش روی مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد تا با توجه به نیاز و سلایق خود، بهترین و مناسب‌ترین یخچال را انتخاب کنند.

امکانات داخلی یخچال‌ها بسیار بهتر و بیشتر از مدل‌های قبلی است و کاربران می‌توانند یخچال‌های کامل‌تری را در خانه داشته باشند. سیستم خنک‌کنندگی دقیق، محفظه‌ی منعطف و قابل تغییر، روشنایی بهتر و بیشتر جهت دیدن داخل یخچال در تاریکی از جمله ویژگی‌های درون یخچال های 2017 سامسونگ است که با تغییرات بیرونی نظیر عوض شدن مدل و طراحی دستگیره‌ها و طراحی مینیمال و چشم‌نواز، یخچالی منحصربه‌فرد و کاربردی را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد.

فروشگاه اینترنتی جانبی فروش لنز موبایل و ماکت موبایل ، حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*