وان پلاس 5

مشخصات احتمالی گوشی وان پلاس 5 : اسنپدراگون 835 همراه با رم 8 گیگابایتی

وان پلاس 5 (OnePlus 5)، پرچمدار سال جاری شرکت چینی وان پلاس خواهد بود که به یک چیپست اسنپدراگون 835، باتری 3 هزار میلی‌آمپری و رم 8 گیگابایتی مجهز است.

در روزگاری که سازندگان گوشی های هوشمند محصولات جدید خود را همراه با سخت افزاری قدرتمند وارد بازار می‌کنند، این عجیب نبود که شرکت وان پلاس، گوشی وان پلاس 3 (OnePlus 3) را همراه با یک رم 6 گیگابایتی در سال گذشته میلادی وارد بازار کرد. امسال نیز شرکت های بیشتری گوشی های خود را با ظرفیت رم این‌چنینی روانه بازار کردند، اما ظاهرا وان پلاس بار دیگر قصد دارد یک گام جلوتر از بقیه شرکت‌ها حرکت کرده و گوشی سال 2017 خود را همراه با یک رم شگفت‌انگیز روانه بازار کند.

رسانه چینی PcPop امروز گزارش تازه‌ای را منتشر کرده است و ادعا می‌کند که گوشی پرچمدار سال جاری شرکت وان پلاس به یک رم شگفت‌انگیز 8 گیگابایتی مجهز خواهد بود. ظاهرا نام این گوشی نیز وان پلاس 5 خواهد بود. البته اگر وان پلاس طبق روال معمول قصد داشت این گوشی را عرضه کند، آن باید وان پلاس 4 نام می‌گرفت، اما با توجه به این که عدد 4 نزد چینی‌ها عددی نحس و شوم به حساب می‌آید، آن‌ها نیز قصد دارند چنین رویه خرافی را دنبال کرده و پرچمدار جدید را با نام وان پلاس 5 در اختیار مشتریان خود قرار دهند!

مشخصات فنی وان پلاس 5

بنابراین همانطور که گفته شد، وان پلاس 5 حاوی یک رم 8 گیگابایتی خواهد بود. البته وان پلاس بیشتر از اینکه نیازمند ارتقا رم گوشی خود باشد، باید رزولوشن نمایشگر گوشی خود را از فول اچ دی به حداقل کواد اچ دی ارتقا دهد تا بتواند مشتریان بیشتری را جذب خود کند. این اقدامی‌ست که ما انتظارش را از سوی این تولیدکننده چینی داریم و می‌توان گفت که قابل پیش‌بینی خواهد بود. از دیگر مشخصات فنی گوشی وان پلاس 5 باید به حضور یک چیپست اسنپدراگون 835 کوالکام در زیر قاب آن اشاره کرد که این روزها به عنوان یک استاندارد برای پرچمداران سال 2017 میلادی شناخته می‌شود. همچنین یک باتری با ظرفیت 3 هزار میلی‌آمپری نیز وظیفه‌ی برق‌رسانی به قطعات این گوشی را بر عهده داشته و در نهایت قیمت وان پلاس 5 حدودا 500 دلار خواهد بود.

گفتنی‌ست که این اخبار رسما توسط خود شرکت وان پلاس تایید نشده است، بنابراین احتمال شایعه بودن آن زیاد است و ما نمی‌توانیم به طور 100 درصد این اطلاعات انتشار یافته را تایید کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*