مشخصات فنی میزو پرو 7

مشخصات فنی میزو پرو 7 و پرو 7 پلاس همراه با قیمت آنها لو رفت

به تازگی شاهد درز قیمت و مشخصات فنی میزو پرو 7 (Meizu Pro 7) و میزو پرو 7 پلاس (Meizu Pro 7 Plus) از طریق یکی از منابع چینی هستیم.

بر اساس اخباری که تا به امروز منتشر شده است، تقریبا مطمئنیم کمپانی چینی میزو در تاریخ 26 جولای (4 مرداد) این دو گوشی جدید را معرفی خواهد کرد. اگرچه شاید بتوان اندازه صفحه نمایش را اصلی‌ترین تفاوت این دو نسخه در نظر گرفت، اما اطلاعات مختلف از احتمال تجهیز مدل کوچکتر یعنی میزو پرو 7 به یک صفحه نمایش جوهر الکترونیکی کوچک در بخش پشتی خبر دارند.

مشخصات فنی میزو پرو 7

مشخصات فنی میزو پرو 7 و پرو 7 پلاس

انتظار می‌رود میزو پرو 7 با بهره‌گیری از صفحه نمایشی 5.2 اینچی و فول اچ دی، همراه با تراشه هلیو ایکس 30 عرضه شود. همچنین در بخش پشتی، سازندگان از دوربینی دوگانه با دو سنسور 12 مگاپیکسلی سونی (IMX386 و IMX286) استفاده کرده‌اند تا امکان ثبت تصاویر با بالاترین کیفیت ممکن وجود داشته باشد. دوربین جلویی 16 مگاپیکسلی نیز مسئولیت ثبت تصاویر سلفی را بر عهده داشته و جک 3.5 میلی‌متری هم حذف نخواهد شد.

در رابطه با میزو پرو 7 پلاس متاسفانه اطلاعات چندانی در دست نیست؛ با این حال تجهیز این گوشی به صفحه نمایشی 5.5 اینچی دور از انتظار نخواهد بود.

قیمت و زمان عرضه

بنبار اطلاعات موجود، قیمت پایه در نظر گرفته شده برای میزو پرو 7 حدود 409 دلار (365 یورو) بوده و مدل گران‌تر آن با حافظه داخلی بیشتر نیز 482 دلار (431 یورو) قیمت خواهد داشت. این در حالی‌ست که نسخه بزرگتر این گوشی 555 دلار (496 یورو) قیمت دارد. در رابطه با زمان عرضه نیز گوشی های جدید میزو در تاریخ 4 آگوست (13 مرداد) روانه بازار خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*