اپلیکیشن دوربین اسنشال فون

اپلیکیشن دوربین اسنشال فون یک آپدیت مهم دریافت کرد

اپلیکیشن دوربین اسنشال فون (Essential Phone) یک آپدیت نرم افزاری بسیار مهم دریافت کرد تا گله کاربران از برخی مشکلات رفع شود. این آپدیت اسنشال فون را می‌توان از گوگل پلی دانلود کرد.

اسنشال فون گوشی بدی نیست و تنها از روی بدشانسی، استقبال‌ از آن چندان گرم نبوده است. این محصول در ابتدا چندین مشکل نرم افزاری داشت، اما از زمان عرضه محصول تاکنون، بخش قابل توجهی از این ایرادها برطرف شده‌ است. اما رفع مشکل دوربین اسنشال فون نیاز به زمان بیشتری داشت.

اپلیکیشن دوربین اسنشال فون برای هم سطح شدن با دوربین دیگر پرچمداران از نظر قابلیت و مخصوصا کیفیت عکس‌های ثبت شده، به آپدیت نرم افزاری نیاز داشت. شرکت سازنده پیش از این نیز چندین آپدیت برای برنامه دوربین منتشر کرده بود. با دریافت این به‌روزرسانی، پشتیبانی از نرخ 60 فریم بر ثانیه به فیلم برداری مونو افزوده شده و عملکرد دوربین 360 Camera آن بهبود پیدا می‌کند.

کاربران همچنین تغییراتی را در رابط کاربری دوربین احساس خواهند کرد. یکی دیگر از مزایای این به‌روزرسانی، افزایش پایداری اپلیکیشن دوربین اسنشال فون است. جدیدترین نسخه این برنامه را اکنون می‌توان از فروشگاه Google Play دانلود کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*