ریگان خودرو

ریگان خودرو از دو محصول جدید خود در نمایشگاه خودرو تهران رونمایی می‌کند

شرکت ریگان خودرو ، یکی از زیرمجموعه‌های گروه کرمان خودرو، در نمایشگاه خودرو تهران 96 از دو محصول جدید و چینی به نام‌های هاتای C9 و چانگ فنگ لئوپارد CS10 رونمایی می‌کند.

نمایشگاه خودرو تهران 1396 از روز ششم آذرماه در شهر آفتاب آغاز می‌شود و با نزدیک شدن به این رویداد، شرکت‌های خودروسازی داخلی و خارجی از برنامه‌های خود برای مهم‌ترین نمایشگاه خودرویی ایران پرده‌برداری کرده‌اند. بر این اساس، شرکت خودروسازی ریگان خودرو به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های گروه کرمان خودرو قصد دارد در نخستین روز نمایشگاه تهران از دو محصول جدید خود رونمایی کند.

معرفی محصولات جدید ریگان خودرو

هاتای سی 9 (Hawtai C9) و چانگ فنگ لئوپارد سی اس 10 (Changfeng Leopard CS10) نام دو خودروی جدیدی هستند که قرار است به زودی توسط ریگان خودرو وارد بازار ایران بشوند. هاتای C9 در ارگ جدید اقتصادی تولید خواهد شد. این کراس اوور چینی به پیشرانه 1.5 لیتری توربو با قدرت 154 اسب بخار و گیربکس 4 دنده اتوماتیک مجهز شده و از امکاناتی چون کروز کنترل، سنسور نور، سانروف، 6 کیسه هوا، استارت دکمه‌ای، تودوزی چرم مصنوعی، سیستم تهویه دوگانه، دوربین دید عقب، سیستم کنترل شروع حرکت در سربالایی و سیستم کنترل پایداری بهره می‌برد. این خودرو در بازار چین با قیمت حدود 116 هزار یوآن به فروش می‌رسد و احتمالا در صورت تولید داخل با قیمت 80 تا 100 میلیون تومان وارد بازار ایران خواهد شد.

ریگان خودرو

هاتای C9

لئوپارد CS10 نیز محصولی از شرکت چینی چانگ فنگ است که دارای پیشرانه 2 لیتری توربو با قدرت 174 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتن متر بوده و از امکاناتی مانند کروز کنترل، سنسور نور، سانروف، 6 کیسه هوا، استارت دکمه‌ای، تودوزی چرم مصنوعی، سیستم تهویه دوگانه، دوربین دید عقب، سیستم کنترل شروع حرکت در سربالایی و سیستم کنترل پایداری بهره می‌برد. هم‌اکنون نسخه دنده‌ای لئوپارد سی اس 10 به خودروی پرفروشی در بازار چین تبدیل شده است. احتمالا این محصول در صورت تولید در داخل ایران با قیمت 90 تا 120 میلیون تومان به بازار کشورمان عرضه خواهد شد.

ریگان خودرو

چانگ فنگ لئوپارد CS10

نمایشگاه خودرو تهران از 6 تا 10 آذر 1396 در شهر آفتاب برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از محصولات جدید ریگان خودرو از ساعت 10 تا 18 به سالن ملل مراجعه کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*