سفرنامه نویسی

بزرگترین مسابقه گردشگری ایران آغاز شد، مسابقه سفرنامه نویسی

مسابقه بزرگ سفرنامه نویسی 97 برای هفتمین سال متوالی و با بیش از 170 میلیون تومان جوایز نقدی و غیر نقدی آغاز شد. علاقه‌مندان می‌توانند از سفرها و حتی از شهر خود بگویند و تجارب خود از دیدنی‌ها، جاذبه‌ها، هتل‌ها و رستوران‌ها را به اشتراک بگذارند و جزء یکی از 200 برنده خوش شانس مسابقه لست سکند باشند.

اگر از علاقه‌مندان سفر هستید پیشنهاد می‌کنیم در مسابقه بزرگ لست سکند که اخیرا آغاز شده و به مدت 6 ماه ادامه خواهد داشت، شرکت کرده و سفر بعدی را مهمان لست سکند باشید. مسابقه سال 97 معادل 170 میلیون تومان جوایز نقدی و غیر نقدی دارد. در مسابقه سال گذشته این جوایز معادل 60 میلیون تومان بود. لیست برندگان و فیلم‌های همایش و قرعه‌کشی برگزار شده در سایت لست سکند قابل مشاهده اشت.

تفاوت مهم و جذاب این مسابقه با سایر مسابقات و حتی مسابقات قبلی لست سکند، جوایز ارزنده و فرصت‌های متنوع و جالب برای برنده شدن این جوایز است.

این مسابقه 12 قسمت دارد:

1. مسابقه سفرنامه نویسی حرفه‌ای سفرهای خارجی
2. مسابقه سفرنامه نویسی حرفه‌ای سفرهای داخلی (معرفی شهرهای ایران و یا شهری که در آن زندگی می‌کنید)
3. مسابقه سفرنامه نویسی خارجی (سفرنامه‌نویسان دفعه اولی )
4. مسابقه سفرنامه نویسی داخلی (سفرنامه نویسان دفعه اولی )
5. مسابقه لست‌گرام
6. نقد و بررسی هتل‌ها
7. نقد و بررسی آژانس‌های مسافرتی
8. نقد و بررسی شهرها
9. نقد و بررسی رستوران‌ها
10. نقد و بررسی جاذبه‌های گردشگری (Attractions)
11. مسابقه ویدئویی آماتور
12. مسابقه ویدئویی حرفه‌ای

در بین این بخش‌ها جدیدترین قسمت مسابقه «لست گرام» است، لست گرام یک ابزار آسان برای ثبت لحظه‌های سفر است.

سفرنامه نویسی

لست گرام چیست؟

لست گرام ابزار جدیدی از لست سکند است که با کمک آن می‌توان در یک محیط مشابه اینستاگرام لحظه‌های سفر را با دوستان و افراد علاقه‌مند به سفر اشتراک‌گذاری کرد و از مجموعه عکس‌های خود یک سفرنامه تصویری و ویدئویی ساخت. اگر دوست دارید درباره این ابزار جدید بیشتر بدانید به لینک زیر مراجعه کنید:

نحوه داوری:

نکته متفاوت و جالب درباره این مسابقه روش داوری آن است. داورهای این مسابقه شرکت‌کنندگان مسابقه هستند! یعنی هر شخصی که در مسابقه شرکت کند خودش می‌تواند داور باشد.

جوایز مسابقه:

این مسابقه امسال برای هفتمین دوره متوالی برگزار می‌شود. برای دیدن برندگان مسابقات دوره پیشین می‌توان به لینک زیر مراجعه کرد:

لیست برندگان مسابقه سال 96

جوایز این دوره تعداد و تنوع بالایی دارد، هدف از این مسابقه گردشگری، این است که شانس شما شرکت‌کنندگان را بالا برده و بتوانیم سفر بعدی شما را با جایزه‌های این مسابقه رقم بزنیم. در مجموع 170 میلیون تومان جایزه برای این دوره در نظر گرفته شده است. برای دیدن لیست همه جایزه‌ها به لینک زیر مراجعه کنید:

لیست جایزه‌های سال 97

سفرنامه نویسی

لیست جوایز مسابقه لست سکند

اگر علاقه‌مند به نوشتن سفرنامه، عکس گرفتن از لحظه‌های سفر، ساختن فیلمهای کوتاه یا نوشتن نقد و بررسی از لحظه‌های سفر هستید می‌توانید وارد سایت لست سکند شده و در قسمت‌های مربوط به هر عنوان محتوای تولید شده خود را وارد کنید.

برای برنده شدن در این مسابقه کافی است خلاق باشید و زیبایی‌های اطرافتان را با دقت بیشتری ببینید و ثبت کنید.

شرکت در مسابقه

پایان رپورتاژ آگهی /.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. ای بابا کی حوصله سفر داره

  2. جالبه ولی ما توی عید فقط مهمان میاددد