رجیستری

رجیستری گوشی های سونی، شیائومی و تکنو آغاز شد

رجیستری گوشی های سونی، شیائومی و تکنو از امروز، شنبه 26 اسفند 1396، آغاز شد و خریداران باید مطابق با دستورالعمل طرح رجیستری، نسبت به فعال‌سازی و ثبت گوشی خود در شبکه ارتباطی کشور اقدام کنند.

آخرین سری از برندهای مشمول طرح رجیستری در سال 1396 از امروز، شنبه 26 اسفندماه، به این طرح اضافه شدند. در ادامه‌ی اجرای طرح ثبت شناسه‌ی گوشی های موبایل، گوشی های سه برند سونی، شیائومی و تکنو نیز در لیست مشمولان این طرح قرار گرفتند. پیش از این، گوشی های اپل، بلک بری، موتورلا، گوگل، ال جی، هواوی و نوکیا وارد طرح رجیستری شده بودند و حالا سامسونگ، تنها برند مطرح بازار است که هنوز مشمول این طرح نشده و در سال آینده به سایر برندها می‌پیوندد. طبق آخرین آمار رگولاتوری، تاکنون بیش از 50 هزار گوشی در راستای اجرای طرح رجیستری قطع شده است.

نکاتی در مورد اجرای طرح رجیستری

بر اساس اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، از بامداد روز شنبه 26 اسفندماه، ورود هرگونه گوشی از برندهای سونی، شیائومی و تکنو، مشمول رجیستری شده و باید شناسه آن‌ها در سامانه ثبت شود. در غیر این صورت، این گوشی‌ها پس از یک ماه از زمان اعلام شده، قطع خواهند شد و هیچ سرویسی از شبکه دریافت نمی‌کنند.

خریداران گوشی‌های این برندها باید از این تاریخ به بعد، در هنگام خرید گوشی از اصالت و غیر قاچاق بودن گوشی خود مطمئن شده و مطابق با دستورالعمل رجیستری، اقدام به فعال‌سازی و ثبت گوشی در شبکه ارتباطی کشور کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. رجیستری هم خز شد،یه زمان فقط ایفونو میکردن الان هر ننه قنبری هم رجیستری میشه

  2. شیائومی حتی از هواوی هم بهتره لامصب

  3. خب دیگه الان کلا هرگوشی بخوایم بخریم باید صد اضافه بدیم تا به بدنه اقتصاد لطمه وارد نشه

  4. بالاخره نفهمیدیم نماینده و گارانتی گوشی های شیائومی چیه