مینی کامپیوتر Mi MiniPc

با مینی کامپیوتر Mi MiniPc یک دسکتاپ را در جیب خود داشته باشید

نزدیک یک ماه از حضور پروژه‌ی مینی کامپیوتر Mi MiniPC در سایت Indiegogo می‌گذرد. این مینی کامپیوتر ارائه کننده‌ی تمامی قابلیت‌های یک کامپیوتر دسکتاپی است و شما می‌توانید به راحتی آن را در جیبتان نیز حمل کند.

مینی کامپیوتر Mi MiniPC محصولی برای حل معضلاتی است که کاربران با لپ تاپ های تبلت شو دارند. این کامپیوتر جیبی کوچک که به عنوان یک پروژه در سایت Indiegogo‌ قرار دارد نشان می‌دهد که می‌توان حتی در تبلت هایی با سایز کوچک نیز، امکانات یک کامپیوتر کامل ویندوزی را ارائه کرد.

تبلت ها دنیای کامپیوترهای قابل حمل را دگرگون ساختند، اما فداکاری باید برای ساخت اهداف موبایلی بیش از این که در حال حاضر هست باشد. به طور مثال اغلب تبلت های لپ تاپ شو کنونی تنها از یک درگاه ارتباطی برخوردارند و حافظه‌ی داخلی کم آن‌ها نیز می‌تواند برای شما دردسر ساز باشد. پس شاید انتخاب اشتباهی باشد اگر شما بخواهید از آن‌ها به عنوان یک سیستم ویندوزی کامل استفاده کنید.

به تازگی یک پروژه در سایت سرمایه گذاری Indiegogo‌ راه اندازی شده که می‌تواند این مشکل را به طور کامل حل کند. مینی کامپیوتر Mi MiniPC محصول این پروژه است. این مینی کامپیوتر از 3 مدل اتصال USB، یک باتری داخلی، نمایشگر لمسی HD و دو سیستم عامل اندروید و ویندوز بهره‌مند است.

مینی کامپیوتر Mi MiniPc

این مینی کامپیوتر به قدری کوچک است که شما حتی می‌توانید آن را به راحتی داخل کیف یا حتی جی شلوارتان نیز بگذارید،‌ گرچه با توجه به ضخامت بیشتر آن نسبت به گوشی های موبایل، نگهداری آن در یک شلوار جین استرچ می‌تواند سخت باشد. مینی کامپیوتر Mi MiniPC دارای ابعادی برابر با 1535 در 90 در 16 میلی‌متر است.

مینی کامپیوتر Mi MiniPc

طی چند سال گذشته ما شاهد عرضه‌ی کامپیوترهای مشابه زیادی بودیم که از دو سیستم عامل اندروید و ویندوز بهره می‌برند. این یکی، از یک نسخه‌ی کامل ویندوز 10 برهره می‌برد که سیستم عامل موبایلی اندروید 5.1 را نیز به کاربران ارائه می‌کند. البته در یک لحظه نمی‌توان از هر دو این سیستم عامل ها استفاده کرد و باید در هنگام روشن شدن بین این دو یکی را برگزینید.

مشخصات مینی کامپیوتر Mi MiniPC

مینی کامپیوتر Mi MiniPC از یک نمایشگر لمسی 5 اینچی با وضوحی برابر با 1280×720‌ پیکسل بهره می‌برد. قلب تپنده‌ی این کامپیوتر یک پردازنده‌ی 2.56 گیگاهرتزی به نام اینتل اتم xZ-Z8750 است که با 8 گیگابایت رم و حافظه داخلی 128 گیگابایتی SSD همراه شده است. بر روی لبه‌های این محصول نیز می‌توان درگاه‌های متعدد و عالی شامل USB‌ نوع سی، USB 2 ،USB 3، گیگابیت اترنت و HDMI را به شما ارائه کند. در اینجا یک اسلات کارت های میکرو اس دی برای ارتقا فضای ذخیره سازی نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت. از امکانات ارتباطی بیسیم مینی کامپیوتر Mi MiniPC نیز می‌توان به بلوتوث 4.2 و وای فای 2 باند اشاره کرد. و اما انرزی این دیوایس توسط یک باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که می‌تواند با هر بار شارژ تا 6 ساعت عمر کند.

مینی کامپیوتر Mi MiniPc

طراحی بدون فن از این کامپیوتر کوچک، محصولی کاملا ساکت و بی‌صدا ساخته است و قاب آلومینیومی آن بسیار شیک و زیبا است. مینی کامپیوتر Mi MiniPC همچنین از یک کیبورد بلوتوثی تاشو نیز برخوردار است که می‌توان آن را به راحتی به سمت نمایشگر خم کرد. گرچه شما بدون نیاز به آن نیز می‌توانید از کیبورد مجازی روی صفحه ویندوز 10 و اندروید استفاده کنید. از دیگر جزئیات آن می‌توان به اسپیکرهای استریوی جلویی و یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون اشاره کرد.

پروژه‌ی MiniPC در حال حاضر در سایت Indiegogo قرار گرفته و نزدیک به یک ماه از آغاز کار آن گذشته است. قیمت پایه‌ی سرمایه گذاری بر روی آن 149 دلار است که با توجه به حافظه‌ی بیشتر، نسخه‌های جدیدتر اندروید و یک باتری اضافی می‌تواند این قیمت افزایش پیدا کند. عرضه‌ی این مینی کامپیوتر از سپتامبر آغاز خواهد شد.

گالری تصاویر مینی کامپیوتر Mi MiniPC