پرواز سه یوفو بین زمین و ماه توسط یک ستاره شناس ثبت شد!

یک ستاره شناس تصاویری از پرواز سه یوفو بین زمین و ماه ثبت کرد!

حرکت سه یوفو بین زمین و ماه اخیرا توسط یک ستاره شناس آماتور که در حال رصد قمر زمین بود، دیده شده است؛ با وجود تمامی ویدیوها و تصاویر جعلی مربوط به یوفوها، این مورد تازه مشاهده اشیا ناشناس پرنده توجه بخش قابل‌توجهی از علاقه‌مندان را به خود جلب کرده است.

پرواز سه یوفو بین زمین و ماه به تازگی توسط یک ستاره شناس غیرحرفه‌ای که مدتی پیش مشغول رصد قمر زمین بود، دیده شد. در حال حاضر وضعیت به اشتراک گزاری ویدیوها و تصاویر برخورد با یوفوها یا همان اشیا ناشناس پرنده به جایی رسیده که در سایت یوتیوب تعداد بی‌شماری کلیپ در این رابطه وجود دارد که حجم قابل‌توجهی از آن‌ها جعلی هستند و با تکنیک‌های فتوشاپ و یا روش‌های دیگر تهیه شده‌اند.

از طرف دیگر، کمتر پیش می‌آید که تهیه‌کننده ویدیو هم مانند مخاطبان در مورد اتفاق ثبت‌شده اطلاعات چندانی نداشته باشد و به همان اندازه بینندگان، از تصاویر ثبت‌شده شوکه شود.

کلیپی هم که به تازگی حرکت سه یوفو بین زمین و ماه را نشان می‌دهد جز همین ویدیوهاست و تقریبا می‌توان گفت که این مورد از مشاهده اشیا ناشناس پرنده را از دیدی نسبتا عملی بررسی می‌کند و بدون پیش‌داوری مستقیما سه جرم مرموز را به موجودات فضایی نسبت نمی‌دهد.

پرواز سه یوفو بین زمین و ماه توسط یک ستاره شناس ثبت شد!

در این کلیپ که بر روی کانال یوتیوبی “Don’t Stop Motion” آپلود شده و بخش اصلی آن در گیف بالا دیده می‌شود، سه جرم سیاه رنگ قابل‌مشاهده هستند. خود آپلود کننده ویدیو گفته که نمی‌داند این اجرام بالون‌های هلیومی هستند که توسط دوربین او شکار شده‌اند و یا زباله‌های فضایی سرگردان باعث به وجود آمدن این نما شده‌اند.

پرواز سه یوفو بین زمین و ماه توسط یک ستاره شناس ثبت شد!

ویدیو تهیه شده به 22 آوریل 2018 مربوط می‌شود و از آنجایی که این ستاره شناس آماتور دلیل خاصی برای این ادعا که بالون‌های هلیوم صحنه شکار شده را به وجود آورده‌اند،‌ ارائه نکرده،‌ در بخش کامنت‌های ویدیو و هرکجای دیگر که علاقه‌مندان فرصت نظر دادن در مورد کلیپ را داشته‌اند بحث‌های مختلفی مطرح‌شده و نظریه‌های گوناگونی در مورد ماهیت این یوفوها ارئه شده است.

برخی می‌گویند که چون سه یوفو بین زمین و ماه به صورت هماهنگ نسبت به هم حرکت می‌کنند و سرعت بالایی دارند، نمی‌توانند مربوط به بالون‌های سرگردان باشند و از طرفی، بحث ربط دادن اتفاق به موجودات فضایی هم همانطور که انتظار می‌رود، داغ است.

به نظر می‌رسد که تا این لحظه توضیح مشخص و قانع‌کننده‌ای در مورد ماهیت این اشیا ناشناس پرنده ارائه نشده است؛ این شما و این هم اصل کلیپ ثبت‌شده توسط کانال یوتیوب Don’t Stop Motion:

پرواز چند یوفو بین زمین و ماه

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

20 دیدگاه

  1. راست میگه ما ۱۰۰ میلیارد ستاره در کهکشان و۱۰۰ میلیارد کهکشان در ابر خوشه وحد اقل هر ستاره دارای یه سیارس اگر این ها رو در هم ضرب کنیم میدونی چقدر میشه پس ح د اقل ممکنه که فناوری موجود زنده بغیر از زمینی ها باشه پس برا همین اول مشاهده کن بعد حرف بزن😐

  2. احمد رضا= اپل پرست خود درگیرSIR Said

    از ویدیو چیز زیادی معلون نیست

  3. من نمیدونم نظرات کاربر ( احمد رضا ) چرا تایید میشه؟

  4. اینا میخان ذهن مسلمونا رو منحرف کنن

  5. شاید شهاب سنگی چیزی بودن

  6. کم کم داریم به پایان دروغ گویی و دورویی کشورها نزدیک میشیم چون از زمان جنگ جهانی دوم ابرقدرتها میدونستن که موجودات فرازمینی در اطراف ما هستن ولی بنا به دلایل مشخص و سیاسی همیشه طفره رفتن و دستتشون داره رو میشه با پیشرفت تکنولوژی

  7. باو اینا همه ش فیک و ساختگیه

  8. دم این آماتور گرم %100 یوفو بودن!!!
    🙂