نسخه تجاری گوشی ویوو اپکس به زودی رونمایی می‌شود

گوشی ویوو اپکس (Vivo Apex) یکی از منحصربه‌فردترین گوشی های هوشمندی است که تا امروز معرفی شده است. گوشی ویوو Apex دارای سه ویژگی کاملا متمایزکننده بوده و سبب خواهد شد افراد زیادی به خرید آن مشتاق شوند.

مدل مفهومی گوشی ویوو اپکس مدت‌ها پیش معرفی شد، اما در آن زمان با توجه به قابلیت‌های عرضه شده در ویوو Apex تصور می‌کردیم تا زمان ارائه نسخه تجاری و قابل استفاده آن برای تمامی کاربران، زمان زیادی باقی مانده است.

شرکت ویوو در حال ارسال دعوت‌نامه‌هایی برای رسانه‌های خبری است. انتظار می‌رود در این مراسم، نسخه تجاری گوشی ویوو اپکس که در دومین ماه سال جاری میلادی مدل مفهومی آن را دیدیم، به صورت رسمی رونمایی شود.

ویژگی‌های گوشی ویوو اپکس

در گوشی ویوو اپکس سه تکنولوژی فوق‌العاده به کار رفته است، به همین دلیل کاربران مدت‌ها است به انتظار عرضه رسمی آن نشسته‌اند. اصلی‌ترین ویژگی ویوو Apex داشتن بیشترین نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه در بین تمامی گوشی های هوشمندی است که تا امروز ارائه شده است.

در پنل جلویی این گوشی، هیچ چیزی حتی یک بریدگی برای قرار دادن سنسورهای لازم اعم از سنسور دوربین سلفی وجود نداشته و فقط توسط نمایشگر پر شده است. گوشی ویوو اپکس، به معنای واقعی کلمه یک گوشی بدون حاشیه است!

گوشی ویوو اپکس

دومین ویژگی ویوو Apex دوربین کشویی آن محسوب می‌شود که در زمان نیاز از بالای گوشی بیرون زده و امکان عکاسی یا فیلم برداری سلفی را فراهم می‌کند.

سومین قابلیت منحصربه‌فرد ویوو اپکس که تا امروز تعداد انگشت شماری گوشی هوشمند به آن مجهز شده‌اند، اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر است، به طوری که نیازی به قرار دادن انگشت دقیقا در جای مشخصی بر روی صفحه نمایش نبوده و عمل اسکن، بعد از قرار دادن انگشت بر روی هر قسمتی از نیمه پایینی نمایشگر انجام خواهد شد.

گوشی ویوو اپکس

طبق دعوت‌نامه ویوو، این گوشی در روز دوازدهم ژوئن (بیست و دومم خرداد ماه) معرفی خواهد شد. ویوو اپکس چندین ویژگی منحصربه‌فرد که دنیای موبایل مدت‌ها است به دنبال آن است را به صورت یکجا درون خود دارد، به همین دلیل رونمایی نسخه تجاری آن پنجره‌ای تازه به روی گوشی های هوشمند باز خواهد کرد.

در زمانی که گوشی‌سازان با وجود اعتراضات کاربران، برای پیشرفت در طراحی بدون حاشیه دست به استفاده از یک بریدگی در بالاترین قسمت نمایشگر زده‌اند، ویوو بدون استفاده از ناچ، بیشترین نسبت ابعاد صفحه نمایش به بدنه ممکن را ارائه کرده است. علاوه بر آن، اسکن اثر انگشت درون نمایشگر، هنوز ویژگی منحصربه‌فردی محسوب می‌شود که هر گوشی هوشمندی مجهز به آن نیست، اما ویوو اپکس آن را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. این چیه میمونه پاره اجر