بهترین محصولات نمایشگاه کامپیوتکس 2018

بهترین محصولات نمایشگاه کامپیوتکس 2018

در این بخش، بهترین محصولات نمایشگاه کامپیوتکس 2018 که احتمالا در آینده باید برخی از آنها را خریداری کنید را معرفی خواهیم کرد. این محصولات طیف گسترده‌ای از گجت ها را شامل می‌شوند.

نمایشگاه Computex 2018 با میزبانی اتفاقات جذاب، عجیب و بعضا غافلگیرکننده‌، سبب شد تا بزرگترین رویداد فناوری آسیا مورد توجه بسیاری از افراد قرار گیرد. به بهانه معرفی محصولات متنوع و گجت های خلاقانه، در ادامه بهترین محصولات نمایشگاه کامپیوتکس 2018 را با یکدیگر مرور خواهیم کرد.

بهترین محصولات نمایشگاه کامپیوتکس 2018

لپ تاپ MSI Prestige PS42

لیست بهترین محصولات نمایشگاه کامپیوتکس 2018 را با لپ تاپ جدید پرستیژ MSI آغاز می‌کنیم؛ محصولی که با هدف افزایش بهره‌وری، سبک‌تر و کوچکتر از مک بوک 13 اینچی اپل بوده و با صفحه نمایش بزرگتر 14 اینچی، نسل هشتم پردازنده Core i7 و کارت گرافیک Nvidia MX150 به دست کاربران می‌رسد.

وزن و ضخامت بسیار پایین را می‌توان نقطه قوت محصول پیش رو عنوان کرد. فعلا قیمت دستگاه مشخص نشده است، ولی علاقه‌مندان می‌توانند در سه ماهه سوم سال آن را خریداری کنند.

پروژه ایسوس پریکاگ

این لپ تاپ شما از آینده است: لپ تاپ قدرت‌گرفته از هوش مصنوعی و دونمایشگره شرکت ایسوس. اما این محصول تا چه اندازه هوشمند است؟ پروژه پریکاگ همه‌چیز را در مورد شما می‌داند و حتی ممکن است روزی در یک فیلم نقش رقیب شما را داشته باشد.

اگرچه هنوز قیمت این لپ تاپ جدید مشخص نشده است، ولی ایسوس می‌گوید سال آینده در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. هرچند، نباید منتظر برچسب قیمتی پایینی باشید!

لنوو یوگا بوک 2

در حالی که ایسوس با پروژه Precog توجه بسیاری را به خود جلب کرد، اما لنوو هم از یک لپ تاپ دونمایشگره با بهره‌گیری از کیبورد مبتنی بر هوش مصنوعی در نمایشگاه کامپیوتکس پرده برداشته است.

متاسفانه این تمام اطلاعاتی‌ست که فعلا داریم. یوگا بوک 2 امسال روانه بازار می‌شود تا ظاهرا راه را برای عرضه یک مدل جاه‌طلبانه‌تر دیگر در سال 2019 باز کند.

موبایل گیمینگ ایسوس راگ فون

ایسوس با معرفی راگ فون، دنیایی متفاوت از انجام بازی‌ها با گوشی های موبایل را پیش روی کاربران قرار داده است. ROG Phone به نسخه تقویت‌شده اسنپدراگون 845 مجهز شده است و همراه با “AirTriggers” به عنوان کلیدهای مجازی در اطراف صفحه به دست کاربران می‌رسد.

وسایل جانبی گیمینگ که تصویر یکی از آنها ضمیمه شده است، دستگاه را به کنسولی با دو صفحه نمایش مجزا تبدیل می‌کند. فعلا قیمت و زمان عرضه اعلام نشده است.

سامسونگ ARM PC

بهترین محصولات نمایشگاه کامپیوتکس 2018

پیش‌تر اولین نسل از دستگاه‌های مجهز به ویندوز 10 که به چیپ‌های اسنپدراگون مجهز شده بودند، روانه بازار شدند. به دنبال معرفی تراشه اسنپدراگون 850 در کامپیوتکس 2018، انتظار می‌رود عرضه این محصولات هیبریدی با هیاهوی بیشتری انجام شود. در همین راستا، به زودی شاهد عرضه لپ تاپ های مبتنی بر ARM از سوی سامسونگ خواهیم بود.

ایسوس زن بوک پرو

نسل جدید این لپ تاپ می‌تواند به پردازنده‌های Core i9 اینتل مجهز شود که البته قدرت آن بیشتر از نیاز 95 درصد ما خواهد بود. علاوه بر نسخه 15.6 اینچی، یک مدل کوچکتر 14 اینچی هم در نظر گرفته شده است که می‌توان آن را همراه با پردازنده Core i7 خریداری کرد.

مهم‌ترین بخشی که توجه ما را به خود جلب کرده، اسکرین پد است. این بخش در واقع ترکیبی از یک نمایشگر 5.5 اینچی لمسی و تاچ پد است که امکانات متنوعی را پیش روی کاربران قرار می‌دهد.

ساعت هوشمند ایسوس ویوو واچ BP

“BP” مخفف عبارت “Blood Pressure” و به معنی «فشار خون» است. البته این نام‌گذاری عجیب نیست چرا که یکی از بهترین محصولات نمایشگاه کامپیوتکس 2018 می‌تواند فشار خون شما را اندازه‌گیری کند. داشتن قابلیتی در سطح پزشکی، ساعت هوشمند ایسوس را به گجتی خاص در مقایسه با رقبا تبدیل می‌کند.

ویوو واچ BP با یک اپلیکیشن به منظور ردیابی و نمایش اطلاعات سلامتی کاربران ارائه خواهد شد.

وایو S11 و وایو S13

بهترین محصولات نمایشگاه کامپیوتکس 2018

وایو بازگشته است و البته دیگر نیازی به کمک سونی ندارد. لپ تاپ های S11 و S13 وایو قرار است امسال در بازار آسیا به فروش رسند.

صندلی گیمینگ کولر مستر

آخرین مورد در لیست بهترین محصولات نمایشگاه کامپیوتکس 2018 به صندلی مخصوص بازی شرکت کولر مستر مربوط می‌شود؛ جایی همچون یک حباب گیمینگ مخصوص.

صندلی پیش رو در واقع یک نمونه اولیه بوده و فعلا جزئیات مربوط به زمان عرضه احتمالی آن اعلام نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*