گوشی لیگو اس 10

گوشی لیگو اس 10 به اسکنر اثر انگشت زیر صفحه مجهز می‌شود

رولاند کوانت در توییتی جدید از تجهیز گوشی لیگو اس 10 (Leagoo S10) به اسکنر اثر انگشت زیر صفحه خبر داد. به نظر می‌رسد به زودی شاهد عرضه اولین موبایل مقرون به صرفه با حسگر اثر انکشت زیر صفحه خواهیم بود.

با روی آوردن شرکت‌های کوچک و بزرگ به استفاده از اسکنرهای اثر انگشت درون صفحه‌ای، به نظر می‌رسد این فناوری مدت زمان زیادی در انحصار دو گوشی ویوو X21 UD و Nex باقی نخواهد ماند. هم‌اکنون شیائومی می 8 اکسپلورر ادیشن به این حسگر مجهز شده و قرار است تلفن هوشمند میزو 16 نیز همراه با آن در اختیار کاربران قرار بگیرد. در همین حال، رولاند کوانت به نقل از مدیران “Leagoo”، مدعی تجهیز پرچمدار این شرکت به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر شده است.

لیگو از جمله شرکت‌های کمتر شناخته‌شده و چینی است که قیمت هیچ‌کدام از محصولاتش از مرز 300 یورو عبور نمی‌کند. در این صورت، سرانجام می‌توانیم شاهد به‌کارگیری این فناوری جذاب در محصولات مقرون به صرفه باشیم.

مشخصات فنی گوشی لیگو اس 10

جدای از این مورد، گوشی لیگو اس 10 همراه با نمایشگری تمام‌صفحه و 6.21 اینچی با نسبت 19:9 و وضوح +FHD تولید خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند این اسمارت فون را در دو نسخه با 6 یا 8 گیگابایت رم و 64 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی خریداری کنند. اطلاعات چندانی از مشخصه‌های فنی دوربین سلفی در دست نیست، اما دوربین پشتی در دو نوع 20+13 مگاپیکسلی و 16+8 مگاپیکسلی ارائه خواهد شد. هرچند، تنها مدل گران‌تر با اسکنر اثر انگشت زیر صفحه همراه می‌شود.

اگرچه S10 به عنوان پرچمدار لیگو به دست کاربران می‌رسد، اما مدیران از به‌کارگیری اسنپدراگون 710 یا هلیو پی 60 / پی 70 خبر داده‌اند. سپتامبر، زمان عرضه احتمالی لیگو اس 10 بوده و ممکن است برخی از مشخصات گوشی تا آن زمان تغییر کند. در ادامه می‌توانید ویدیوی رسمی این گوشی را تماشا کنید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. این مال سامسونگ نیست ؟؟؟

  2. چقدر اس ده داریمن

  3. تا حالا اسم این برند رو نشنیده بودم

  4. زیر صفحه خیلی بهتر از پشته جلو دسته