گوشی وان پلاس 6T

گوشی وان پلاس 6T با دوربین سه گانه نمایش داده شد

گوشی وان پلاس 6T با دوربین سه گانه و اسکنر اثر انگشت زیر صفحه در یک ویدیوی مفهومی نمایش داده شد. وان پلاس ۶ تی می‌تواند یکی از محصولات متفاوت سال 2018 باشد.

در ماه می، وان پلاس 6 با قیمتی رقابتی معرفی شد. طراحی این تلفن هوشمند تا حد زیادی مشابه اوپو آر 15 بود که مارس سال جاری شاهد معرفی آن بودیم. حالا Oppo R17 رسما رونمایی شده است و انتظار می‌رود در طراحی گوشی وان پلاس 6T ، از صفحه نمایش این اسمارت فون استفاده شود. اخیرا “Waqar Khan”، یکی از افرادی که با طراحی ویدیوهای مفهومی و انتشار رندرهای خارق‌العاده از گوشی های آینده شناخته می‌شود، تلاش کرده است در یک ویدیوی مفهومی طراحی احتمالی پرچمدار آینده وان پلاس را به تصویر بکشد.

بر این اساس، در نسل جدید باز هم شاهد به‌کارگیری قاب پشتی شیشه‌ای هستیم. این بخش میزبان سه سنسور دوربین با آرایشی عمودی بوده و همانند پرچمدار هواوی، لنز سوم از ماژول اصلی جدا شده است.

گوشی وان پلاس 6T

در بخش جلویی هم از نمایشگر ناچ استفاده شده است؛ با این تفاوت که اندازه بریدگی صفحه کوچک بوده و فقط میزبان سنسور دوربین است. بالاتر از آن نیز اسپیکر earpiece را می‌توان با ضخامتی بسیار پایین پیدا کرد. همانند R17 نیز وان پلاس 6 تی احتمالا به صفحه نمایش 6.4 اینچی آمولد تجهیز خواهد شد.

گوشی وان پلاس 6T

حاشیه بخش کناری بسیار باریک هستند، اما ضخامت آن در بخش پایینی کمی بیشتر می‌شود. دکمه‌های کنترل حجم صدا در سمت چپ قرار گرفته‌اند، در حالی که کلیدهای پاور و اسلایدر مخصوص وان پلاس را می‌توان در سمت راست دستگاه پیدا کرد. در نهایت، کاربران می‌توانند سرانجام از اسکنر اثر انگشت زیر صفحه برای باز کردن قفل دستگاه استفاده کنند.

این رندرها نشان می‌دهد که گوشی جدید وان پلاس در سه رنگ قرمز، مشکی و سفید در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. هرچند، اینجا خبری از مشخصات فنی نیست و ما حدس می‌زنیم ویژگی‌های سخت افزاری این گوشی با OnePlus 6 یکسان باشد. در واقع این گوشی یک نسخه به‌روزشده است و همراه با تراشه اسنپدراگون 845 روانه بازار خواهد شد. وان پلاس 5T نوامبر سال گذشته معرفی شد؛ در این صورت احتمالا نسل جدید نیز در همین زمان معرفی می‌شود. در ادامه می‌توانید این ویدیوی جدید را تماشا کنید.

ویدیوی مفهومی گوشی وان پلاس 6T

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. اولین باره مشکیشو ترجیخح میده به قرمزش

  2. رنگش جالب و خوشگله به طراحی ک داره خیلی میاد