برندهای لپ تاپ گیمینگ در سال 2018

بهترین و بدترین برندهای لپ تاپ گیمینگ در سال 2018

لپ تاپ‌ های مخصوص بازی به خاطر داشتن قدرت پردازشی بسیار بالا مورد توجه همه کاربران هستند. در این مطلب قصد داریم بهترین و بدترین برندهای لپ تاپ گیمینگ در سال 2018 را معرفی کنیم. شناخت آن‌ها برای هر کاربری که به دنبال یک لپ تاپ قدرتمند می‌گردد ضروری است.

اگرچه از نام لپ تاپ گیمینگ به نظر می‌رسد مخاطبانشان فقط کاربران عاشق دنیای بازی‌های کامپیوتری هستند، اما آن‌ها به خاطر داشتن حداکثر قدرت پردازشی ممکن، مورد توجه همه کاربران قرار دارند. از آنجایی که سیستم‌های کامپیوتری مختص گیم نیازمند پیشرفته‌ترین و بهترین سخت افزارها هستند، به همین دلیل این دسته از محصولات در کانون توجه گیمرها قرار دارد.

معرفی برندهای لپ تاپ گیمینگ در سال 2018

نکته اینجاست که علاوه بر سخت افزار، برند نیز برای یک لپ تاپ گیمینگ اهمیت دارد. به همین دلیل در این مطلب با بهترین و بدترین برندهای لپ تاپ گیمینگ در سال 2018 آشنا خواهیم شد.

شاید تصور کنید از آنجایی که همه پردازنده‌ها اینتل و یا ای ام دی بوده و همچنین کارت‌های گرافیک نیز مجددا به دست ای ام دی و یا انویدیا ساخته می‌شوند، توجه به برندهای لپ تاپ گیمینگ در سال 2018 اهمیتی ندارد، اما با در نظر گرفتن دیگر فاکتورها همچون ویژگی‌های اضافی جدای از پردازنده و کارت گرافیک، سبک طراحی، گارانتی، نرم افزار، قابلیت ارتقاپذیری و دیگر موارد، اهمیت برند مشخص می‌شود. در این مطلب بر اساس فاکتورهای مختلف، اقدام به امتیازدهی به برندهای مختلف از صد نمره شده است. امتیاز برندهای لپ تاپ گیمینگ در سال 2018 در مقابل نامشان آمده است.

آم اس آی (84)

برندهای لپ تاپ گیمینگ در سال 2018

هر شرکتی که در زمینه‌ای خاص متمرکز می‌شود، در آن جزو بهترین‌ها خواهد شد. ام اس آی نیز همه توجه خود را بر روی لپ تاپ‌های گیمینگ قرار داده و به همین دلیل در بین برندهای لپ تاپ گیمینگ در سال 2018 در صدر جدول قرار دارد. محصولات این شرکت روز به روز از نظر زیبایی طراحی بهبود پیدا می‌کنند و این یکی از اصلی‌ترین دلایل اشتیاق کاربران به خرید آن‌ها است. به عنوان نمونه می‌توان به دو مدل GS65 Stealth Thin و GE63 Raider RGB اشاره کرد که برخلاف همه لپ تاپ‌های مختص بازی، ضخامت بسیار کمی دارند.

استفاده از نور پس‌زمینه کیبورد خاص و چشم‌نواز از دیگر ویژگی‌های محصولات این برند به شمار می‌روند. این شرکت دارای کتابخانه‌ای گسترده از نرم افزارهای با محوریت گیم و بازی بوده و از این نظر نیز منحصربه‌فرد محسوب می‌شود. با وجود این قابلیت‌ها، اصلی‌ترین دلیلی که کاربران را به خرید لپ تاپ‌های بازی ام اس آی ترغیب می‌کند، داشتن قیمت پایین در مقایسه با محصولات رقبا است.

ایسر (80)

برندهای لپ تاپ گیمینگ در سال 2018

ایسر در دنیای لپ تاپ‌های بازی ریسک کرد و همین ریسک‌ها آن را پشت سر ام اس آی قرار دارد. به عنوان نمونه یک سیستم قابل حمل مخصوص بازی دارای نمایشگر 21 اینچی ارائه کرد و تاچ پد را بالای کیبورد قرار داد، اما کاربران از این ویژگی‌ها استقبال کردند.

موفقیت ایسر در این دنیا طی سال جاری، مدیون دو لپ تاپ غول‌آسای Predator 21 X و Predator Triton 700 است که برخلاف دو محصول نام برده ام اس آی، میانه خوبی با ظرافت در طراحی ندارند، اما در عوض، قابلیت ارتقای سخت افزار را در اختیار کاربر قرار می‌دهند.

ایلین ویر (80)

برندهای لپ تاپ گیمینگ در سال 2018

ایلین ویر به عنوان برند زیرشاخه دل توانست در کنار برند مطرح ایسر، به طور مشترک در رده دوم بهترین برندهای لپ تاپ گیمینگ در سال 2018 قرار بگیرد. دو محصول اخیر این شرکت یعنی Alienware 17 R5 و 15 R4 مجددا با وجود داشتن زیبایی چشم‌نواز از نظر طراحی و ظرافت، قدرت فوق‌العاده‌ای داشته و جزو بهترین دستگاه‌های در رده خود به منظور انجام بازی و مالتی تسکینگ به شمار می‌روند.

ریزر (79)

برندهای لپ تاپ گیمینگ در سال 2018

ریزر به عنوان یکی از شناخته شده‌ترین برندها در دنیای گیم، همچنان به ساخت نوت بوک‌های نازک مختص بازی ادامه می‌دهد. موفقیت لپ تاپ زیبا و قدرتمند Razer Blade نقش زیادی در قرارگیری این برند در جایگاه چهارم بهترین برندهای لپ تاپ گیمینگ در سال 2018 داشته است.

دلیل محبوبیت ریزر، داشتن سبک طراحی مخصوص به خود است، به همین دلیل کاربران علاقه‌مند به محصولات منحصربه‌فرد را به خود جذب می‌کند.

ایسوس (78)

برندهای لپ تاپ گیمینگ در سال 2018

ایسوس امسال در رده پنجم برترین برندهای لپ تاپ گیمینگ در سال 2018 قرار گرفت، اما با توجه به روال صعودی شرکت می‌توان انتظار داشت سال آینده، وضعیت بهتری کسب خواهد کرد. از دلایل مطرح کردن این ادعا باید به عرضه محصولاتی همچون Zephyrus S و Zephyrus M اشاره کنیم که با وجود قرارگیری در دسته‌بندی لپ تاپ‌های گیمینگ، ضخامت بسیار کمی دارند.

این شرکت باید به منظور بهبود رتبه خود در دنیای لپ تاپ‌های مختص بازی، کیفیت کیبوردها و اسپیکرهای محصولاتش را افزایش داده و گارانتی بهتری به کاربران ارائه کند.

اچ پی (75)

برندهای لپ تاپ گیمینگ در سال 2018

اچ پی به وسیله تغییر کلی سبک طراحی لپ تاپ‌های بالارده خود و ارائه محصولاتی همچون Omen 15 و Omen 17، توانست از جایگاه دهم بهترین برندهای لپ تاپ گیمینگ سال گذشته، در سال جاری خود را به رتبه ششم برساند. اگر این شرکت تصمیم دارد جایگاهش در دنیای لپ تاپ‌های گیمینگ را باز هم بهبود ببخشد، می‌بایست بیشتر بر روی کیفیت نمایشگرهای محصولاتش تمرکز کند.

آئوروس / گیگابایت (72)

برندهای لپ تاپ گیمینگ در سال 2018

گیگابایت و برند زیرشاخه آن، از لپ تاپ Aero 15 گرفته تا Aorus X9، محصولات زیادی به منظور ارائه به گیمرها دارند. وجود همین گزینه‌های زیاد سبب شده گیگابایت بتواند جایگاهی برای خود در بین برندهای لپ تاپ گیمینگ در سال 2018 دست و پا کند.

اگرچه لپ تاپ‌های عرضه شده تحت این دو برند دارای طراحی زیبایی بوده و کیبوردهای رنگارنگی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند، اما نور پایین صفحه نمایش و کیفیت کم اسپیکرها مواردی نیستند که به راحتی توسط گیمرها قابل چشم‌پوشی باشند.

اوریجین پی سی (71)

برندهای لپ تاپ گیمینگ در سال 2018

بهتر است چند مورد آخر لیست را همان بدترین برندهای لپ تاپ گیمینگ در سال 2018 یاد کنیم! نقطه قوت محصولات اوریجین پی سی که سبب شده همچنان در بین ده برند برتر لپ تاپ‌های بازی باقی بماند، ارائه قابلیت‌های سفارشی‌سازی بسیار زیاد است. به عنوان نمونه‌ای از محصولات موفق آن می‌توان به Eon17-X و EVO15-S اشاره کرد. با این حال، نبود خلاقیت و عدم استفاده از نرم افزارهای مناسب مخصوص گیمرها سبب شده این شرکت در انتهای لیست قرار داشته باشد.

دل (67)

برندهای لپ تاپ گیمینگ در سال 2018

دل به خوبی از نحوه ساخت لپ تاپ‌های بالارده آگاهی دارد. کافی است نگاهی به ظاهر و مشخصات دو مدل Dell XPS و Alienware 17 R5 بیندازید. با این حال، متاسفانه شرکت هر آن چه در چنته دارد را در همه محصولاتش پیاده‌سازی نمی‌کند و به همین دلیل در بین برندهای لپ تاپ گیمینگ در سال 2018 در قعر جدول قرار دارد.

استفاده از نمایشگرهای دارای حداکثر نور پایین، کیبوردهای کم عمق و نبود نرم افزارهای آنبورد مخصوص گیمینگ سبب شده لپ تاپ‌های گیم اقتصادی آن همچون Inspiron Gaming 15 5000 چندین پله از محصولات سری Alienware پایین‌تر قرار بگیرند. البته معرفی محصولات متفاوت سری G همچون G3 15 Gaming روزنه‌ای از امید را در دل طرفداران این برند روشن کرد و احتمال می‌دهیم به لطف آن‌ها، دل سال آینده وضعیت بهتری بین برندهای تولیدکننده لپ تاپ‌های گیمینگ داشته باشد.

لنوو (67)

برندهای لپ تاپ گیمینگ در سال 2018

لنوو به همراه دل، با کسب کمترین امتیاز ممکن در قعر جدول برندهای لپ تاپ گیمینگ در سال 2018 قرار دارند. این در حالی است که لنوو با معرفی Legion Y920، یکی از بهترین لپ تاپ‌های گیم سال جاری را به کاربران هدیه کرد. نامید شدن کاربران از ضعف عملکردی Y720، یکی از دلایل عقب ماندن این شرکت در بازار لپ تاپ‌های گیم به شمار می‌رود.

با این حال، معرفی محصولات ارزان و در عین حال قدرتمند و زیبایی همچون Legion Y530 نشان می‌دهند این شرکت به عنوان یکی از پرفروش‌ترین برندهای لپ تاپ در سراسر دنیا، برای بهبود وضعیت خود در دنیای محصولات مختص گیم قدم برداشته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. سلام حقیقت داره که میگن لپ تاپ های MSI داخل ایران نمیشه رجیستر کرد ؟؟؟

  2. سلام
    فقط msi و دیگر هیچ!!!چون توی ایران کمتر فروش داره چون برای بعضیا هنوز ناشناختست.اما با یه مقایسه قیمت متوجه میشید که امکانات و کیفیت بهتر رو با قیمت پایین‌تر نسبت به asus داره.در ضمن پنجاه درصد فروش گیمینگ دنیا دست msi هستش و ۵۰ تای دیگه بین برندای دیگه تقسیم میشه.البته منکر کیفیت ریزر نیستم اما خواهشن msi رو دیگه با asus مقایسه نکنیم که بی انصافیه،ایسوس یه پله پایین‌تره.مثل اینکه بخوایم بگیم گوشی سامسونگ از اپل بهتره!!!😁

  3. من یه لبتاپ ربزر بلید دارم و خیلی ازش راضیم
    با انواع لبتاپهای گیمینگ کار کردم اما هیچکدومشون مثل ریزر نمیشه. نمیدونم این سایت رو چه حسابی نمره پایین داده. هرکسی با ریزر کار کنه درک میکنه قدرت این لبتاپ رو

  4. اون بدترینشم من داشته باشم راضیم

  5. اتفاقا دنیا رو بگردی لپتاپdell نمیشه

  6. Asus باید میرفت جایگاه اول

  7. برا لپتاپ دل عکس لپتاپ ایسر گذاشتین

  8. از نظر من ایسوس خیلی عالیه👍