گوشی سامسونگ گلکسی نوت 9

سامسونگ گلکسی نوت 9 با قیمت نجومی در بازار ایران

گوشی سامسونگ گلکسی نوت 9 (Samsung Galaxy Note 9) به صورت محدود و بدون گارانتی و البته با قیمتی نجومی وارد بازار ایران شده است. در ادامه نگاهی داریم به قیمت عجیب و غریب گلکسی نوت ۹ در ایران.

سامسونگ گلکسی نوت 9 به عنوان جدیدترین پرچمدار سامسونگ در روز 18 مردادماه به صورت رسمی معرفی شد و اکنون در حالی که تنها ده روز از زمان معرفی این فبلت جدید می‌گذرد، شاهد ورود گلکسی نوت ۹ به بازار ایران هستیم. در حال حاضر گوشی سامسونگ گلکسی نوت 9 به صورت محدود و با قیمت بسیار نجومی وارد بازار شده و قطعا زمان مناسبی برای خرید این فبلت پرچمدار نیست. جالب اینجاست که هنوز عرضه گلکسی نوت ۹ در بازار جهانی به طور رسمی آغاز نشده و پیش فروش این گوشی از اول شهریورماه (23 آگوست 2018) شروع می‌شود.

گوشی سامسونگ گلکسی نوت 9

از جمله ویژگی‌ها و مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی نوت 9 می‌توان به تراشه اگزینوس 9810، محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس 5، پردازشگر گرافیکی Mali-G72 MP18، پردازنده 8 هسته‌ای، صفحه نمایش 6.4 اینچی سوپر آمولد با رزولوشن 2960 در 1440 پیکسل، سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو، 6 یا 8 گیگابایت رم، حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایت، دوربین دوگانه 12+12 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال دو برابری و فیلمبرداری با سرعت 60 فریم بر ثانیه، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، یو اس بی C نسخه 3.1، شارژ سریع 2.0، باتری 4 هزار میلی‌آمپرساعتی، سنسور اثر انگشت در قاب پشتی گوشی، حسگر عنبیه چشم و قلم هوشمند اس پن اشاره کرد.

قیمت گوشی سامسونگ گلکسی نوت 9

گوشی سامسونگ گلکسی نوت 9 با قیمت 1000 دلاری برای نسخه 128 گیگابایتی و قیمت 1250 دلاری برای نسخه 512 گیگابایتی و در رنگ‌های مسی، ارغوانی، آبی و مشکی وارد بازار جهانی می‌شود. اکنون این فبلت پرچمدار به صورت غیر رسمی، محدود و بدون گارانتی به بازار ایران راه پیدا کرده است. این گوشی‌ها که به نظر می‌رسد به صورت مسافری وارد کشور شده، دارای کد فعال‌سازی رجیستری هم هستند. در حال حاضر نسخه 128 گیگابایتی گلکسی نوت 9 با قیمت نجومی 15 میلیون و 700 هزار تا 16 میلیون و 600 هزار تومان به فروش می‌رسد.

گوشی سامسونگ گلکسی نوت 9

قطعا اکنون زمان مناسبی برای خرید گلکسی نوت ۹ نیست و اگر قصد خرید این گوشی را دارید پیشنهاد می‌کنیم تا زمان عرضه رسمی آن با گارانتی اصلی صبر کنید. البته با وضعیت فعلی بازار موبایل و نرخ ارز، گلکسی نوت 9 در صورتی که به صورت رسمی وارد بازار شود، باز هم قیمتی نجومی خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

17 دیدگاه

  1. چه خبرتونههه چه خبرتوووونههههههه!! 😂😂😂

  2. اقا این گوشی هنوز رسمی به بازار جهانی عرضه نشده چه جوری توی ایران وارد شده تازه عرضه جهانیش گارانتی داره جوایز هم داره این معلوم نیست از کجا اوردن چی هست

  3. 16 میلیون ینی چییی

  4. دور از انتظار نبود

  5. حالا اونایی که خودشونو جر میدادن واس سامسونگ و منفی میدادن برن کلیشونو بفروشن که بتونن این گوشی رو بخرن

  6. یادش بخیر قبلنا افت قیمت بود !گوشیای هوواوی(قابل خرید برای امسال بنده قشر کم در آمد) بعد ی سال 500 تومن پایین میومدن ولی الان چیزی ب اسم پایین اومدن نداریم میت 10 با دو دویست رونمایی شد تو ایران الان با پنج تومنم پیدا نمیشه!جی 7 هشتصدی الان 3 تومنه!وقتی می بند 26 دلاری 400 تومن ب فروش میره باید چه کرد !

  7. تبریک به مسئولین خیلی محترم که اینقدر به فکر مردم هستند. خدا قوت و التماس دعا…

  8. یک سال باید کار کنی تا یا گلکسی نوت 9 بخری؛ مملکت خیلی پیشرفت کرده

  9. عالیه . با این قیمت ها دیگه جوانان ایران اسلامی از گوشی های ساخت غرب حالشون به هم خورد و عاشق موبایل ساخت داخل شدن . این موفقیت بزرگ رو به همه مردم ایران اسلامی تبریک میگم . غرب جلو ایران زانو زد

  10. یاعلی قیمت گوشیو🙁🙁🙁
    هزینش از وام ازدواج بیشتره😂
    ولی با دلار 10000تومنی که حساب کنیم میشه 10,12میلیون تومن،علاوه بر مسئولین،دلالها هم میخوام سر مردم کلاه بزارند

    • فک کنم چون تازه وارد بازار شده این قیمت هست ولی بعد سوم یا چهارم شهریور که عرضه رسمی شد میاد رو همون ۱۰ ۱۲ میلیون😊 که اونم اگه تا اون موقع دلار بالا نره

  11. چه خبره بابا مزخرف 😒😒😒