آتش گرفتن گلکسی نوت 9

آتش گرفتن گلکسی نوت 9 در کیف یک خانم خبرساز شد!

آتش گرفتن گلکسی نوت 9 سامسونگ در کیف یک خانم، در حالی که وی درون آسانسور قرار داشت و دود در حال خفه کردنش بود، خبرساز شد. آتش سوزی گلکسی نوت 9 از آنجایی ترسناک می‌شود که ما را به یاد فاجعه دو سال قبل مربوط به پرچمدار سری Note می‌اندازد!

آتش گرفتن گلکسی نوت 9 سبب شد باز هم گمانه‌زنی‌هایی پیرامون امکان بروز فاجعه در خط تولید جدیدترین پرچمدار سامسونگ بالا برود، هر چند بعید به نظر می‌رسد سامسونگ گلکسی نوت 9 به سرنوشت شوم گلکسی نوت 7 دچار شود.

فاجعه گلکسی نوت 7 هرگز از تاریخ تکنولوژی حذف نخواهد شد! بیش از هزاران گوشی نوت 7 در سراسر دنیا طی مدت زمانی کوتاه آتش گرفته یا منفجر شدند. سامسونگ یک مرتبه با ایجاد طرح فراخوان، همه دستگاه‌ها را جمع‌آوری و باتری‌شان را تعویض کرد، اما این کار نیز افاقه نکرد. بعد از توقف خط تولید این پرچمدار و درخواست از کاربران برای تحویل گوشی های خود، سامسونگ تا امروز چهار گوشی پرچمدار معرفی کرد و خوشبختانه آتش سوزی یا انفجار در هیچ کدام صورت نگرفت، تا این که آتش گرفتن گلکسی نوت 9 خبرساز شد.

ماجرای آتش گرفتن گلکسی نوت 9 در آسانسور

یک کاربر خانم اهل نیویورک گزارش داده گوشی گلکسی نوت 9 وی حین قرار داشتن درون کیفش آتش گرفته است. او اعلام کرد حدود دو هفته پیش و زمان استفاده از گوشی درون آسانسور، دستگاه را شدیدا داغ احساس کرده بود. بعد از قرار دادن آن درون کیفش، شنیدن صداهای ناهنجار و سپس مشاهده دود از درون کیف سبب شد به آتش گرفتن گلکسی نوت 9 خود پی ببرد.

گلکسی نوت 9

این کاربر در همان حالت قرار داشتن درون آسانسور تصمیم به خالی کردن کیفش گرفت و در این فرآیند دست خود را سوزاند. او مدعی است تا پیش از نگه داشتن آسانسور و ورود به لابی، به خاطر آتش گرفتن گلکسی نوت 9 فضای آسانسور مملو از دود شده بود. گوشی تا زمانی که یک فرد دیگر آن را از این کاربر گرفته و درون ظرف آب بیندازد، همینطور در آتش می‌سوخت.

گلکسی نوت 9

این خانم بعد از طرح شکایت علیه سامسونگ به خاطر آتش گرفتن گلکسی نوت 9 نه تنها درخواست خسارت کرده است، بلکه درخواست کرده فروش این گوشی پرچمدار نیز محدود شود. با توجه به این که سامسونگ مدعی است تا امروز و بعد از فروش چندین میلیون دستگاه از پرچمدار 2018 سری نوت در سراسر دنیا، هیچ گزارش دیگری درباره آتش گرفتن گلکسی نوت 9 دریافت نکرده است، مورد را استثنایی تلقی می‌کند. بر اساس گفته‌های یک سخنگوی شرکت، سامسونگ تحقیقات برای پی بردن به دلیل آتش گرفتن این گوشی را آغاز کرده است.

داغ شدن شدید گوشی و در نهایت آتش گرفتن گلکسی نوت 9 از آنجایی تعجب‌آور می‌شود که یکی از منحصربه‌فردترین قابلیت‌های این گوشی و دلیل شمرده شدن آن جزو گوشی های گیمینگ، داشتن یک سیستم خنک‌کنندگی خاص است. سیستم یاد شده دارای لوله‌هایی از جنس فیبر کربن بوده و درونش مقداری آب در جریان است. وقتی دمای گوشی بیش از اندازه زیادی می‌شود، آب درون لوله‌ها به وسیله اسپری شدن به بخار تبدیل شده و گرما را از این طریق از قسمت‌های مختلف گوشی دریافت خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

17 دیدگاه

  1. چرت و پرت بیشتر نیست،آیفون خواسته جلوی فروش نوت ۹ رو بگیره تا جنس بنجل خودشو بندازه تا دسته به مردم کل دنیا،این پیرزن خرفت رو استخدام کرده.
    باتری های سامسونگ ایمن ترین در جهان هستن

  2. من نوت 5 دارم یک وقتایی که توی روز وقتی توی ماشین میزارمش روی پاییه تا از نقشه و ویز استفاده کنم وقتی از پشتش آفتاب میخوره بعد از چند ساعت که گوشی حیلی خیلی گرم میشه مخصوصاً توی تابستون همه چیز رو میبنده و یک پیغامی میزنه که خیلی گرم شده و نمیشه ازش استفاده کنید گوشی رو خاموش نمیکنه ولی هیچ اپلیکیشنی تا زمانکه دماش کم نشه کار نمیکنه ینی همین سیستم توی نوت های بعدی نیست که باعث بشه منفجر نشن جالبه برام مگه میشه نوت 7 که دیگه هیچی اینم که تا الان یدونه تلفات داده.

  3. جنس بنجل همینه دیگه برید سونی و هواوی بخرید کیفیت رو حس کنید

  4. عب نداره حالا انگار چی شده
    ۱۶ میلیون آتیش گرفته فدا سر سامی جون
    آخه ۱۶ تومن پولیه؟؟؟؟؟
    فنای سونی کم زور بزنید سامیو خراب کنید
    خودم فن سونیم خخخ خااااااک تو سرت سامسونگ

  5. آقا گوشی منم آتش گرفتن چرا خبرساز نشد
    البته گوشی من از این قدیمیا بود و خودم انداختم داخل آتش

  6. هه اینم از پرچم دارتون

  7. حیف گوشی نباشه اتیش بگیرههه به این گرونی

  8. دروغه پارسال هم گفتن اس ۸ دکمه هوم مجازیش باعث سوزاندن پیکسل میشه که آخر سر دروغ از آب در اومد من خودم بیشتر از یک ساله اس ۸ دارم هیچ مشکلی نداره مثل روز اول کار میکنه

  9. امکان نداره مثل نوت ۷ چیزی تکرار بشه خوب که خودتون هم‌نوشتید بهد از فروش ملیونی نوت ۹ چیزی گزارش نشده پس نمیتونه مورد خاص باشه من دوستام توی ایران تازه بدون گارانتی گرفتی پسر خاله توی المان گرفته همچین چیزی نبوده مشکل جای دیگه بوده من دوستم بدون گارانتی گرفته توی کیف جیب اکثرا توی گرما اینطور نشدا داره هم‌استفاده میکنه مشکل جای دیگست همون جور هم‌اول خبر نوشتید دیگه تکرار نمیشه و مثل نوت ۸ میفروشه مرض داشته این کارو کرده که واسش اپل جدید بگیرن خخخخخخخخخخخخخخخخخخ از روز پیش فروش توی خود کره و سراسر جهان میدونید چقدر فروخته مشکلی هم‌ نبوده این خانوم خودش کرم داشته حتما

    • حرف مفت نزن چشمای کورتو باز کن بهخون میفهمی راسته

      • گفتن جسد شما بپر وسط کسی از شما نظر نخواست گفتن ننه عروس شما کل بزن قبوله انگار کسی اسرار کرده نظر بده یا دهنشو باز کنه یه فرغون شرو و بگه ببند برادر من در حد سامسونگ نیستی نظر بدی هی نمی خوام‌ بی ادبی کنم دهن گشاد بقیه نمیخواد بسته بمونه

      • راستی اون دهن گشادتو ببند چشمای کورتو باز کن گه چندین ملیون از این گوشی فروش رفته مشکلی نبوده چیزی گزارش نشده پس ببند در گالرو

  10. خخخخخ اینم میخوان بکننش نوت7 کار دشمنای سامسونگه انقده بزرگش کردن