خرید پاور بانک ارزان قیمت

راهنمای خرید پاور بانک ارزان قیمت (مهر 97)

اگر در پی خرید پاور بانک ارزان قیمت هستید، این مطلب برای شما تهیه شده است. با توجه به افزایش قیمت لوازم جانبی و از طرفی افزایش نیاز به خرید پاوربانک، در این راهنما شما را با بهترین پاوربانک های ارزان قیمت بازار در مهر ماه 97 آشنا خواهیم کرد.

در این راهنمای خرید پاور بانک ارزان قیمت ، بر اساس پایین‌ترین بودجه‌ها، بهترین محصولات را معرفی می‌کنیم. این منایع انرژی مخصوص گوشی های هوشمند و تبلت ها بوده و به عنوان راهنمای خرید پاور بانک ارزان قیمت برای لپ تاپ‌ها، مطلب دیگری منتشر خواهیم کرد.

کافی است گوشی های هوشمند امروزی را با محصولات چند سال قبل‌تر مقایسه کنید تا به پیشرفت فوق‌العاده توانایی‌های سخت افزاری آن‌ها پی ببرید؛ استفاده از تراشه‌های ده نانومتری، استفاده از 6 گیگابایت رم، دوربین‌های چندگانه با رزولوشن و کیفیت بالا و نمایشگرهای عریض و باکیفیت، امروز به ارزان‌ترین گوشی ها نیز راه پیدا کرده‌اند، اما متاسفانه هر چه جلو می‌رویم، ظرفیت باتری‌ها و توان نگهداری شارژ توسط گوشی های چندان بهبود پیدا نمی‌کند. شرکت‌های گوشی‌ساز تنها با برخی دست‌کاری‌ نرم افزاری و سخت افزاری و همچنین استفاده از چیپست‌های دارای مصرف پایین‌تر، تلاش می‌کنند در حد چند دقیقه دوام باتری محصولاتشان را افزایش بدهند.

خرید پاور بانک ارزان قیمت

این خلا، خرید پاور بانک ارزان قیمت را برای همه کاربران ضروری می‌کند. با توجه به افزایش قیمت لوازم جانبی طی چند ماه اخیر، باید بتوانیم با پایین‌ترین بودجه، بهترین پاوربانک‌ها را خریداری کنیم. در این راهنمای خرید پاور بانک ارزان قیمت بر اساس همین موضوع پیش خواهیم رفت. گفتنی است محصولات نام برده همگی در بازارهای لوازم جانبی کشورمان موجود هستند. اگر به بودجه اهمیت نداده و در پی تهیه کردن یکی از بهترین محصولات موجود هستید، مطلب زیر را از دست ندهید.

راهنمای خرید پاور بانک ارزان قیمت

با توجه به افزایش ظرفیت باتری گوشی های هوشمند امروزی، پاور بانک‌های دارای ظرفیت کمتر از 10 هزار میلی‌آمپر ساعت ممکن است برای دو مرتبه شارژ کردن صفر تا صد باتری نیز کفایت نکنند، به همین دلیل در این راهنمای خرید پاور بانک ارزان قیمت همه محصولات معرفی شده دارای حداقل 10 هزار میلی‌آمپر ساعت ظرفیت هستند.

فراموش نکنید پاور بانک‌ها همچون گوشی های هوشمند، تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند، چرا که قرار نیست کار خاصی انجام بدهند، اما طی چند سال اخیر، استفاده از تکنولوژی‌های مختلف سبب شده سرعت شارژ شدن، سرعت شارژ کردن، نحوه کنترل جریان و دیگر موارد درون محصولات برخی برندها بهبود زیادی پیدا کند. به همین دلیل کاربران امروز توجه خاصی به برند دارند. اما از آنجایی که در راهنمای خرید پاور بانک ارزان قیمت هزینه ملاک اصلی است، باید از توجه به قابلیت‌های اضافی چشم‌پوشی کنیم.

TP Link TL-PB10400

قیمت: بین 130 تا 150 هزار تومان

خرید پاور بانک ارزان قیمت

پاور بانک تی پی لینک TL-PB10400 یکی از ارزان قیمت‌ترین محصولات دارای ظرفیت 10 هزار میلی‌آمپر ساعت است. از جمله مزیت‌های خرید پاور بانک ارزان قیمت TP Link TL-PB10400 وجود دو پورت بر روی آن به شمار می‌رود، به طوری که می‌توان به صورت همزمان، دو گوشی هوشمند و یا یک تبلت و یک گوشی را شارژ کرد. خروجی یک پورت 1 آمپری و دیگری 2 آمپری است.

مزیت دوم این پاور بانک ارزان، مجهز شدن به یک چراغ ال ای دی است که کاربر را از روشن کردن فلاش دوربین گوشی برای مطالعه در تاریکی بی‌نیاز می‌کند. البته حین شارژ شدن خود پاور بانک، امکان استفاده از این چراغ وجود ندارد.

با توجه به خرید پاور بانک ارزان قیمت انتظار نمایشگر دیجیتالی برای نمایش دقیق درصد باقی مانده باتری را نداریم، به همین دلیل باید بر اساس چهار چراغ چشمک‌‌زن روی بدنه به آن پی برد. هر چراغ نشان‌دهنده 25 درصد حجم کل باتری است. به عنوان نمونه، چشمک زدن چراغ سوم نشان می‌دهد بین 50 الی 75 درصد شارژ پاور بانک باقی مانده است.

خرید پاور بانک ارزان قیمت

در تی پی لینک TL-PB10400 همچون گران‌ترین پاور بانک‌ها، از پیشرفته‌ترین فناوری‌های محافظتی استفاده نشده است، اما همچنان رویه‌های ایمنی خاصی درونش در نظر گرفته شده و به همین دلیل گوشی هوشمند و تبلت شما از گرم شدن بیش از اندازه و همچنین تغییرات ولتاژ احتمالی در امان خواهد بود. گفتنی است شارژ شدن خود وسیله حدود 8 ساعت زمان می‌برد که با توجه به ظرفیت و قیمت آن قابل قبول است.

همچنین بخوانید:

پاور بانک چیست؟

آزاردهنده‌ترین چیز درباره تی پی لینک TL-PB10400 شکل ظاهری آن محسوب می‌شود و شاید بتوان علت ارزان بودن با توجه به ظرفیتش را همین مورد دانست! بیشتر از 90 درصد پاور بانک‌ها دارای شکل کتابی و مکعب مستطیلی هستند تا بلکه امکان حملشان درون جیب فراهم شده و بهتر داخل کیف قرار بگیرند. اما با خرید پاور بانک ارزان قیمت تی پی لینک TL-PB10400 نه تنها به خاطر شکل استوانه‌ای آن، قادر به قرار دادنش درون جیب شلوار نخواهید بود، بلکه احتمالا برای جای دادنش درون کیف خود نیز با مشکل مواجه شوید! اگر بتوانید با شکل ظاهری آن کنار بیایید، در این رنج قیمت، TP Link TL-PB10400 یکی از بهترین گزینه‌های پیش رو است.

Adata PT100

قیمت: بین 130 تا 150 هزار تومان

خرید پاور بانک ارزان قیمت

برای کاربران نیازمند به خرید پاور بانک ارزان قیمت ، ای‌دیتا PT100 نیز یک گزینه ایده‌آل است. همانند محصول بالا، این پاور بانک نیز ساخت دست برندی شناخته شده بوده و ظرفیت 10 هزار میلی‌آمپر ساعت را در اختیارتان قرار می‌دهد. البته همانند تمامی پاوربانک‌های دیگر بازار، عدد ذکر شده بر روی جعبه اصطلاحا ظرفیت اسمی است، به همین دلیل ظرفیت واقعیت پاور بانک‌های 10 هزار میلی‌آمپر ساعتی، در عمل کمتر از 8 هزار میلی‌آمپر ساعت است.

امکانات پاور بانک تی پی لینک قبلی، در اینجا نیز وجود دارند. دو درگاه، یکی با خروجی 1 آمپر و دیگر با خروجی 2 آمپر وجود داشته و به همین دلیل امکان شارژ کردن تبلت نیز با Adata PT100 وجود دارد. برای نمایش میزان شارژ باقی مانده، همچنان باید به چهار چراغ چشمک‌زن روی بدنه تکیه کرد. در پشت پاور بانک یک چراغ قوه وجود دارد که در مواقع ضروری، کاربردی خواهد بود.

خرید پاور بانک ارزان قیمت

اگر از وزن حدود 300 گرمی ای‌دیتا PT1000 چشم‌پوشی کنیم، با توجه به ساختار معکب مستطیلی آن، قرار دادنش در جیب امکان‌پذیر خواهد بود، هر چند در حد و اندازه بهترین و گران قیمت‌ترین محصولات بازار نازک نیست و ضخامت تقریبا زیادی نیز دارد. زمان شارژ صفر تا صد آن بیشتر از پاور بانک قبلی بوده و ممکن است حدود 10 ساعت به طول بینجامد، اما در عوض، قابلیت حمل بهتری دارد.

Havit H524

قیمت: بین 140 تا 160 هزار تومان

خرید پاور بانک ارزان قیمت

وجود سه درگاه خروجی به منظور شارژ کردن همزمان سه گجت مختلف، چیزی است که بیشتر در پاور بانک‌های 20 هزار میلی‌آمپر ساعتی اغلب گران قیمت مشاهده می‌کنیم، اما با خرید پاور بانک ارزان قیمت Havit H524 نیز چنین قابلیتی در اختیار خواهید داشت.

یکی از مزیت‌ها و شاید به عقیده برخی معایب این پاور بانک، 2 آمپری بودن خروجی‌ همه درگاه‌های آن است، به همین دلیل بعید نیست برخی از کاربران، با تصور آسیب رسیدن به گوشی هوشمندشان، از خرید این محصول خودداری کنند. پاور بانک Havit H524 نشان داده در بین محصولات 10 هزار میلی‌آمپر ساعتی، جزو معدود نمونه‌های ارزان قیمتی است که بیشترین ظرفیت واقعی را دارد، به طوری که کاربران، از شارژ کردن گوشی مجهز به باتری 3 هزار میلی‌‌آمپر ساعتی خود با آن برای سه مرتبه، خبر می‌دهند.

خرید پاور بانک ارزان قیمت

وزن Havit H524 در مقایسه با محصول قبلی تفاوتی ندارد، اما نسبت به آن خوش‌دست‌تر بوده و بهتر درون جیب جا می‌گیرد. اگر به خاطر وجود چراغ قوه بر روی بدنه، به خرید پاور بانک ارزان قیمت ای‌دیتا یا تی پی لینک معرفی شده در بالا ترغیب شده‌اید، باید بدانید این قابلیت در پاور بانک Havit H524 نیز وجود دارد.

Silicon Power S100

قیمت: بین 140 تا 160 هزار تومان

خرید پاور بانک ارزان قیمت

اگر در عین تلاش برای خرید پاور بانک ارزان قیمت حاضر نیستید از فاکتور خوش دست بودن آن کوتاه بیایید، پاور بانک سیلیکون پاور S100 گزینه خوبی برای شما است. البته برخلاف سه محصول معرفی شده در بالا، درون آن خبری از چراغ قوه نیست. همچنین خروجی هر دو پورت آن 2 آمپر است. میزان شارژ باقی ‌مانده همچنان از طریق نمایش چهار چراغ چشمک‌زن به اطلاع کاربر می‌رسد.

خرید پاور بانک ارزان قیمت

وجود تکنولوژی Multiprotect که در بیشتر پاور بانک‌های سیلیکون پاور دیده می‌شود، قوت قبل کاربران خواهد بود تا از مصون ماندن گجت دیجیتالی خود حین شارژ شدن با این منبع انرژی، خاطر جمع بمانند.

Silicon Power S200

قیمت: بین 240 تا 260 هزار تومان

خرید پاور بانک ارزان قیمت

برای کاربران مصر بر خرید پاور بانک ارزان قیمت دارای ظرفیت 20 هزار میلی‌آمپر ساعتی نیز یک محصول معرفی می‌کنیم. این محصول ساخت سیلیکون پاور بوده و S200 نام دارد، برخلاف مدل دارای ظرفیت 10 هزار میلی‌آمپر ساعتی بالا که S100 نام داشت. تعداد درگاه‌های آن با وجود دو برابر شدن ظرفیت همچنان دو عدد باقی مانده، اما این مرتبه خروجی یک درگاه 1 آمپری و دیگری 2 آمپری است.

خوش دستی این پاور بانک همانند نمونه دارای ظرفیت پایین آن حفظ شده است، اما باید قید جابه‌جا کردنش درون جیبتان را بزنید، چرا که یک پاور بانک با وزن 420 گرم برای چنین کاری مناسب نیست! مزیت خرید پاور بانک ارزان قیمت سیلیکون پاور S200 با وجود نیاز به پرداخت هزینه بیشتر این است که گوشی هوشمندتان را بسته به ظرفیت باتری آن، در بدترین حالت حدود 5 الی 6 مرتبه شارژ خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

11 دیدگاه

  1. حتما باید یکی بخرم خیلی خوبه

  2. اولیه با توجه به این که اندازه کوچیکی داره ظرفیتش خیلی بالاس

  3. مقاله خیلی خوبی بود . طبق تجربه ای که بدست آوردم برند شیائومی واقعا تو زمینه پاور بانک داره خوب عمل میکنه. مرسی

  4. من یه دونه شیائومی 20000 هزار دارم 6 یار گوشیمو کامل شارژ میکنه واقعا حرف نداره تو ارزونی گرفتم 100 هزار ولی یک روز طول میکشه تا شارژ خودش پر بشه