نمایشگر چندکاره C34F791 سامسونگ

نمایشگر چندکاره C34F791 سامسونگ معرفی شد؛ دستیار 34 اینچی همه فن حریف

نمایشگر چندکاره C34F791 سامسونگ به عنوان یک نمایشگر همه فن حریف که نیازهای تمام کاربران را برطرف می‌کند، معرفی شد. در ادامه با ویژگی‌های این نمایشگر 34 اینچی فوق عریض آشنا می‌شویم.

طراحی و تولید نمایشگرها در دوران کنونی همگام و همراه با نیازهای کاربران تغییر کرده است. حالا دیگر هر کاربری می‌تواند با توجه به نوع کار و حرفه‌ خود نمایشگر مورد علاقه‌اش را پیدا کند. از نمایشگرهای گیمینگ (ویژه بازی‌های کامپیوتری) گرفته تا نمایشگرهای حرفه‌ای (مخصوص نمایش تبلیغات و محتوا در فضاهای عمومی و داخلی) و نمایشگرهای اداری و خانگی با کاربردهای مخصوص، همه این محصولات پاسخگوی یک نیاز ویژه صاحبان‌ خود هستند.

در این میان دستگاه‌های چندکاره با قابلیت‌های مخصوص کارهای مولتی تسکینگ هنوز جایگاه ویژه‌ای نزد کاربران دارد. دفاتر تجاری و اداری جایی است که کارهای متنوع با موضوعات مختلف انجام می‌شود. به همین دلیل لازم است تا نمایشگرهایی با قابلیت‌های چندمنظوره به کار گرفته شود. نمایشگری که صفحه نمایش با کیفیتی برای دیدن فیلم‌ها و تصاویر داشته باشد، از سخت افزار قدرتمندی برای اوقات بازی‌های کامپیوتری بهره ببرد و در عین حال به کمک طراحی زیبای خود ظاهر شیک و با شکوهی را به میز کار کارمندان ببخشد.

سامسونگ به عنوان بزرگترین تولیدکننده نمایشگر طی یک دهه اخیر انواع و اقسام مانیتورهای اداری، گیمینگ و حرفه‌ای را طراحی و عرضه کرده است. از جمله این محصولات نمایشگر 34 اینچی C34F791 است که از نسل مانیتورهای چندکاره سامسونگ محسوب می‌شود. این نمایشگر فوق عریض با اتکا به قابلیت‌هایی همچون صفحه نمایش منحنی، رزولوشن Ultra WQHD، قابلیت تصویر در تصویر (Picture-by-Picture)، زمان واکنش پذیری 4 میلی‌ثانیه‌ای و… به یک همه فن حریف اتاق‌های کاری و اداری تبدیل شده است.

نمایشگر چندکاره C34F791 سامسونگ

نمایشگر چندکاره C34F791 سامسونگ ؛ چندکاره اما حرفه‌ای

یکی از چالش‌هایی که بسیاری از کسب‌وکارها به خصوص فعالان حوزه چاپ و طراحی با آن مواجه هستند، نمایش غیرطبیعی رنگ‌ها و البته کیفیت پایین وضوح تصاویر در نمایشگر است. در واقع اختلاف رنگ‌هایی که در نمایشگر دیده می‌شود با آنچه به چاپ می‌رسد گاهی اوقات به حدی زیاد می‌شود که به کیفیت کار طراحان صدمه می‌زند. در نمایشگر چندکاره C34F791 سامسونگ از فناوری کوانتوم دات برای تولید رنگ‌های طبیعی و زنده استفاده می‌شود. به لطف این فناوری رنگ‌ها به صورت دقیق و در 125 درصد طیف sRGB نمایش داده می‌شود و با تولید مشکی خالص‌تر، سفید براق‌تر و سایه‌های دقیق، بینندگان می‌توانند تصاویر را در چشم‌نوازترین حالت ممکن تماشا کنند.

نمایشگر چندکاره C34F791 سامسونگ

نمایشگر چندکاره C34F791 سامسونگ برای انجام کارهای متنوع با بیشترین میزان بهره‌وری طراحی شده است. این نمایشگرهای 34 اینچی با نسبت تصویر 21:9 و برخورداری از قابلیت‌های تصویر در تصویر انجام همزمان کارها را برای کاربران ساده‌تر از همیشه کرده است. در قابلیت تصویر در تصویر (PBP) کاربران می‌توانند از دو منبع و درگاه HDMI و DP محتواها را به نمایشگر منتقل کنند. به کمک این ویژگی کاربران دیگر نیازی به کار بر روی دو مانیتور ندارند و می‌توانند همزمان بر روی یک صفحه نمایش پروژه‌های متعدد کاری خود را پیش ببرند. تصاویر ورودی در این حالت کیفیت خود را از دست نمی‌دهد و با همان وضوح اصلی نمایش داده می‌شود. مانیتور C34F791 سامسونگ تصاویر را با رزولوشن WQHD یعنی 3440 در 1440 پیکسل و کنتراست 3000:1 نمایش می‌دهد. در این نمایشگرها تراکم پیکسلی تصاویر 2.5 برابر بیشتر از مانیتورهای فول اچ دی است.

نمایشگر چندکاره C34F791 سامسونگ

چشم‌های همیشه بیدار

خستگی چشم‌ها در میانه یک روز کاری احتمالا معضل مشترک بسیاری از کارمندان و پشت ‌میزنشینان است. در صفحه‌ نمایش‌های تخت حرکت سریع چشم برای دیدن قسمت‌‌های کناری نمایشگر در طولانی مدت خستگی و تاری چشم را پدید می‌آورد. تخت بودن صفحه نمایش به همراه نور آبی نمایشگرها باعث می‌شود تا پس از یک روز کاری پرفشار با مشکل خستگی چشم مواجه شویم. در حالی که در زمان تماشای اجسام خمیده چنانچه شعاع آن به انحنای چشم نزدیک باشد، بخش‌های کناری و مرکزی جسم به یک اندازه با چشم فاصله دارند و به همین دلیل فشار کمتری به چشم وارد می‌شود و خستگی ناشی از دیدن طولانی مدت تصاویر کمتر از همیشه پیش می‌آید.

نمایشگر چندکاره C34F791 سامسونگ

نمایشگر فوق عریض C34F791 از صفحه نمایشی منحنی با انحنای 1500R بهره می‌برد. این میزان از انحنا تطابق زیادی با شکل کروی چشم دارد و موجب می‌شود تا فشار و خستگی کمتری به چشم وارد شود. علاوه بر این از دو فناوری Samsung Flicker Free و Eye Saver Mode برای کاهش لرزش تصویر و همچنین کاهش نور آبی تصاویر در نمایشگرهای C34F791 بهره گرفته شده است.

نمایشگر چندکاره C34F791 سامسونگدر طراحی نمایشگر چندکاره C34F791 سامسونگ نهایت ظرافت به کار گرفته شده تا جلوه‌ای زیبا از میزهای عمدتا شلوغ کاری دیده شود. طراحی بدنه نمایشگر با حاشیه بسیار کم و پنل ضد تابش از جمله این موارد است. ضمن اینکه بلندگوهای دوگانه‌ای که در داخل نمایشگر جاگذاری شده کمک می‌کند تا کاربران بدون نیاز به وسایل جانبی و سیم‌های بلند اسپیکرهای خارجی از تماشای فیلم‌ها و بازی‌های کامپیوتری لذت ببرند.

نمایشگر چندکاره C34F791 سامسونگنمایشگر 34 اینچی C34F791 سامسونگ علاوه بر تمامی کارهای اداری و متنوع، قادر است هر کاربری را در دنیای پرشور و هیجان بازی‌های کامپیوتری غرق کند. در این نمایشگرها به لطف نرخ به‌روزرسانی 100 هرتزی، زمان واکنش‌پذیری چهار میلی‌ثانیه‌ای، حالت Game Mode و فناوری AMD Freesync بازی‌ها با کمترین لرزش و لگ تصویر پردازش و دیده می‌شود. از سوی دیگر صفحه نمایش منحنی نمایشگر عاملی شده تا بیشتر از هر زمان دیگری کاربران خود را در میانه یک ماجراجویی پرهیجان تصور کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. فقط او صفحه خمیده ش میارزه کل خونه زندگی ما

  2. قیمتش فک کنم توی ایران به 30 تومن برسه