گوشی قابل انعطاف شیائومی در این تصاویر بسیار هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد

گوشی قابل انعطاف شیائومی در این ویدیو بسیار هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد

به عقیده بسیاری از کارشناسان امسال سال نمایشگرهای انعطاف‌پذیر است و اولین گوشی‌های منعطف قدرتمند بازار را امسال خواهیم دید. گوشی قابل انعطاف شیائومی نیز از این دست محصولات جدید است.

با آغاز سال میلادی جدید شیائومی شروع به انتشار تصاویر و فیلم‌های رسمی از گوشی قابل انعطاف خود کرده است که به نظر می‌رسد این محصول تقریبا به گام نهایی عرضه رسیده و احتمالا تا چند ماه دیگر بر روی قفسه‌های فروشگاه‌ها قرار خواهد گرفت.

آقای لین بین (Lin Bin) موسس و رئیس کمپانی شیائومی با بیان این موضوع که این کمپانی با مشکلات متعددی در راه توسعه و تولید گوشی های قابل انعطاف دو محوره‌ی داشته است، اعلام کرده که این اسمارت فون با حل این مشکلات به مراحل خوبی در روند توسعه و تولید رسیده است و تقریبا اکثر نواقص برطرف شده‌اند.

در عکس‌ها و ویدیویی که توسط شیائومی به تازگی منتشر شده است، آقای لین بین را می‌بینید که گوشی قابل انعطاف شیائومی را در دست دارد و کار کردن با آن نشان می‌دهد که استفاده از آن بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود. این گوشی که دارای یک نمایشگر به اندازه تقریبا یک تبلت است، از دو طرف خم شده و به یک اسمارت فون نمایشگر فول اسکرین ۵ اینچی تبدیل می‌شود.

گوشی قابل انعطاف شیائومی، همزمان یک موبایل و یک تبلت است

طبق گفته‌های شیائومی این اولین گوشی قابل انعطاف جهان است که از دو طرف بر مبنای دو محور خم می‌شود. کمپانی سازنده، نام این حرکت را اسمارت فون انعطاف‌پذیر دوگانه نامیده است. رئیس شیائومی می‌گوید: “این فرم متقارن خم شدن ‌گوشی از دو محور، تجربه‌ی استفاده از یک تبلت و یک تلفن همراه را برای کاربر به اشتراک می‌گذارد که هم کاربردی و هم زیبا خواهد بود.”

البته لازم است بدانید که علیرغم عملکرد مناسبی که این محصول در تصاویر نشان می‌دهد، هنوز گوشی قابل انعطاف شیائومی در مرحله پروتوتایپ آزمایشی قرار دارد و فعلا مدت زمان زیادی باقی مانده است که به مرحله تولید و عرضه عمومی برسد.

همان‌طور که در تصویر بالا می‌بینید بعد از خم کردن نمایشگر به دو طرف، قسمت‌هایی که در پشت صفحه قرار می‌گیرند هنوز هم خاموش نشده است و البته مشخص نیست که این قسمت‌های فعال در پشت صفحه چه کاربردی خواهند داشت و آیا به لمس کاربر پاسخ خواهند داد یا خیر.

شیائومی در حال حاضر اسم خاصی برای گوشی قابل انعطاف خود انتخاب نکرده است و از کاربران شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های مختلف درخواست کرده که نام‌های مورد علاقه خود را پیشنهاد دهند. از آنجایی که رویداد کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۹ قرار است بین روزهای بیست و سوم تا بیست و ششم فوریه (۴ تا ۷ اسفند) برگزار شود، احتمال زیادی وجود دارد که اخبار و تصاویر بیشتری از این محصول جذاب و هیجان‌انگیز ببینیم و بشنویم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. شیائومی روی همه رو کم کرد اخر